Skocz do zawartości

HALO: REACH - Wszystko dotyczace Multiplayera

Featured Replies

  • Odpowiedzi 478
  • Wyświetleń 73,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • To wyłączenie armor locka powoduje falę uderzeniową, która rozwala twoją tarczę do zera, więc jesteś podatny na 1 łokieć. Nie podchodzić do niego blisko to raz, a dwa takich cwaniaków najlepiej wyczek

  • jack of all trades to suma medali które dostajesz za "niesamowitą walkę", a konkretnie medale jak Revange, Bulltrue (zabicie typa z mieczem), First Strike, Assassination, Avenger, Kill from the grave

  • Nawet podczas premiery H3 nie było na raz więcej niż 700tys. graczy na raz. Reach miało max trochę ponad 800tys. Po prostu serwy nie wyrabiają i pokazują bzdury (H3 i Reach chodzą w tej chwili na tyc

Opublikowano

co ci konkretnie przeszkadza w snajpach?

 

Z resztą się zgodzę.

 

pewnie to, że czasem nawet nie trafiając gościa w głowę zqalicza heada, a wszystko za sprawą autoaima, który jest dużo większy niz w H3, przez co snajpa jest dość łatwa w uzyciu, no scope'y (nie mówię, że w łeb, ale w ciało) wchodzą bardzo łatwo.Nie to, że twierdzę, że wymiatam snajpą, ale czuć, że strzela sie z niej dużo dużo łatwiej niż w H3.

Opublikowano

@CSNier - tak

 

@MaZZeo - najlepszym dowodem na to, że snajpa jest za łatwa jestem ja. Zawsze byłem z nią beznadziejny, teraz sadze na spokojnie no-scope'y (inna sprawa, że tak jak w H2 można swayować i trafiać). Snajpa zawsze była bronią, która wymagała umiejetności i cierpliwości, teraz każdy nią wymiata.

 

@44bronx - dokładnie

 

@Ins - i ja się panie pytam jaką ci ludzie mają radość z gry, co to im daje?

Opublikowano

@barth

 

Ok (swietnie, że masz swoje zdanie).

 

Jak używasz zatem Bubble Shield and Regenerator ?

 

P.S Może jestem niegrzeczny ale sugeruje w tego typu wypowiedziach unikać słowa crap.

W tym przypadku - defect.

Edytowane przez CSNier

Opublikowano

@barth

 

Ok (swietnie, że masz swoje zdanie).

 

Jak używasz zatem Bubble Shield and Regenerator ?

 

P.S Może jestem niegrzeczny ale sugeruje w tego typu wypowiedziach unikać słowa crap.

W tym przypadku - defect.

 

 

Drop Shield to jest buble i regenerator w jednym jakbyś nie wiedział.

Opublikowano

no comment co do filmu Insa :O, w H2 tez byly podobne mody i bungie nic nie zrobilo z tym , jedynie mozna bylo uslyszec jak mapa z dysku sie wgrywala to dawalo sie back wczensiej... zalosne

Opublikowano

@barth

 

Ok (swietnie, że masz swoje zdanie).

 

Jak używasz zatem Bubble Shield and Regenerator ?

 

P.S Może jestem niegrzeczny ale sugeruje w tego typu wypowiedziach unikać słowa crap.

W tym przypadku - defect.

 

 

Drop Shield to jest buble i regenerator w jednym jakbyś nie wiedział.

 

 

UPS

Tego nie wiedziałem.

Opublikowano

"Good connetion"=BAD. mnie dziś po raz kolejny rozwalił, szuka meczu z 10 min i znajduje mi typa z LA plus meksykańca i no nonejma do drużyny a gramy przeciwko kitajcom. Co ciekawsze status jakości połączenia skakał pomiędzy żółtym a zielonym a lagi był na poziomie 400ms+ blodshoty ze snajpy i dwie kolby nie zabijały czasem.

Magiczny system doboru graczy to jeden wielki random, a z good conn.. to jest tak że dłużej szuka nic poza tym.

Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. :negative: może Bungie nie potrafi wymyślić sposobu jak zlokalizować graczy, hehe żal

Opublikowano

To nawet taki KZ2 to ma wybieram sobie region, europa czy usa i ognień, coś czuje, że znowu wrócę do COD'a w listopadzie, bo tu póki co wieje randomem.

Opublikowano

hahaha...AIM BOT i co jeszcze?teraz to wyjaśnia te ginięcia po 3-4 strzałąch :/

Cała przyjemność z gry jest to udawanie że jest się kozakiem.Dobrze że można jeszcze pograć customy bo inaczej ta gra szybko chyba by umarła :-/

Opublikowano

Link do gry z filmiku: http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=116543292&player=Grrrrr%20uMad%20Bro

 

Powiem tyle... koles ma skilla... widac jak ich ostro kosil, tylko troche noobil z nieudanymi skokami, ale pozniej wzial Jetpacka i bylo juz lepiej :whistling::ninja:.

Opublikowano

"Good connetion"=BAD. mnie dziś po raz kolejny rozwalił, szuka meczu z 10 min i znajduje mi typa z LA plus meksykańca i no nonejma do drużyny a gramy przeciwko kitajcom. Co ciekawsze status jakości połączenia skakał pomiędzy żółtym a zielonym a lagi był na poziomie 400ms+ blodshoty ze snajpy i dwie kolby nie zabijały czasem.

Magiczny system doboru graczy to jeden wielki random, a z good conn.. to jest tak że dłużej szuka nic poza tym.

Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. negative.gif może Bungie nie potrafi wymyślić sposobu jak zlokalizować graczy, hehe żal

 

 

Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co.

 

Odp)

- juz niedługo XBL - Polska, może setting language cos pomoże.

Opublikowano

"Good connetion"=BAD. mnie dziś po raz kolejny rozwalił, szuka meczu z 10 min i znajduje mi typa z LA plus meksykańca i no nonejma do drużyny a gramy przeciwko kitajcom. Co ciekawsze status jakości połączenia skakał pomiędzy żółtym a zielonym a lagi był na poziomie 400ms+ blodshoty ze snajpy i dwie kolby nie zabijały czasem.

Magiczny system doboru graczy to jeden wielki random, a z good conn.. to jest tak że dłużej szuka nic poza tym.

Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. negative.gif może Bungie nie potrafi wymyślić sposobu jak zlokalizować graczy, hehe żal

 

 

Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co.

 

Odp)

- juz niedługo XBL - Polska, może setting language cos pomoże.

 

taaa jasne wierzysz w to co piszesz?

3/4 ludzi którzy graja w halo mam na liście przyjaciół(polaków) i jak coś to customy sobie mogę z nimi zagrać, a wyszukiwarka pewnie nigdy by nie znalazła meczu w/g takich restrykcji minimum 8 osób grających w tym samym czasie i z takimi preferencjami. (raz mi znalazło przypadkiem przeciwną drużynę w której byli znajomi to INS miał lagi a potem go z meczu wywaliło)

Ograniczenia typu max 100,200,300,400, 500km od mojej lokalizacji byłyby najsensowniejsze bo wraz z odległością zwiększa się ping a nie jakieś enigmatyczne good connection. może to już trochę zbyt wygórowane wymaganie, ale podział na Europe i resztę świata powinien być oczywisty a dla bungie nie jest.

Opublikowano

"Good connetion"=BAD. mnie dziś po raz kolejny rozwalił, szuka meczu z 10 min i znajduje mi typa z LA plus meksykańca i no nonejma do drużyny a gramy przeciwko kitajcom. Co ciekawsze status jakości połączenia skakał pomiędzy żółtym a zielonym a lagi był na poziomie 400ms+ blodshoty ze snajpy i dwie kolby nie zabijały czasem.

Magiczny system doboru graczy to jeden wielki random, a z good conn.. to jest tak że dłużej szuka nic poza tym.

Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co. negative.gif może Bungie nie potrafi wymyślić sposobu jak zlokalizować graczy, hehe żal

 

 

Banalna opcja jak możliwość grania tylko z graczami z europy ograniczyłaby takie coś ale po co.

 

Odp)

- juz niedługo XBL - Polska, może setting language cos pomoże.

 

taaa jasne wierzysz w to co piszesz?

3/4 ludzi którzy graja w halo mam na liście przyjaciół(polaków) i jak coś to customy sobie mogę z nimi zagrać, a wyszukiwarka pewnie nigdy by nie znalazła meczu w/g takich restrykcji minimum 8 osób grających w tym samym czasie i z takimi preferencjami. (raz mi znalazło przypadkiem przeciwną drużynę w której byli znajomi to INS miał lagi a potem go z meczu wywaliło)

Ograniczenia typu max 100,200,300,400, 500km od mojej lokalizacji byłyby najsensowniejsze bo wraz z odległością zwiększa się ping a nie jakieś enigmatyczne good connection. może to już trochę zbyt wygórowane wymaganie, ale podział na Europe i resztę świata powinien być oczywisty a dla bungie nie jest.

 

 

Niestety za mało nas.

 

P.S Znasz taki program na X'sa lub PC co ping od konsoli do konsoli sprawdzi (ja nieznam).

W sieci nie ma Km tylko są ms oraz TTL (to sprawdza ping).

Zwykły ping spod XP nie "snifuje" konsoli (przynajmniej u mnie - sprawdzone).

Edytowane przez CSNier

Opublikowano

MS na pewno ma sposób na określenie pinga między konsolami, w końcu paseczki stanu połączenia jakoś wyświetla.

 

Spokojnie, jeszcze z miesiąc i baza danych hostów się wypełni. To samo było z H3 - po miesiącu/dwóch przestało ciągle zmieniać hosty i łączyć ludzi z różnych końców globu.

Opublikowano

MS na pewno ma sposób na określenie pinga między konsolami, w końcu paseczki stanu połączenia jakoś wyświetla.

 

Spokojnie, jeszcze z miesiąc i baza danych hostów się wypełni. To samo było z H3 - po miesiącu/dwóch przestało ciągle zmieniać hosty i łączyć ludzi z różnych końców globu.

 

 

Zapewne ma sposób na okreslenie jakości łaczą.

Może to być ich wewnętrzna technologia lub konsola w software ma ustawienie zeby nie odpowiadać na ping. Takie ustawienia stosuje się na routerach korporacyjnych celem ominięcia ataku przy pomocy "pinga". Sprawdziłem ping spod XP nie "snifuje" konsoli. Po nadaniu konsoli adresu IP szybciej sie loguje.

 

 

P.S. Nie pamietam jaki to to jest typ ataku na router ale można to znaleść w sieci.

Gdzie sprawdzić te paseczki (w menu konsoli czegoś takiego nie znalałem) ?

W linku, który zamieściłem w moim poprzednim poście znajdziecie podstawą konfiguracje konsoli - sieci (dodałem nowe zdjęcie).

Edytowane przez CSNier

Opublikowano

W Halo masz paseczki połączenia po wciśnięciu klawisza Back w trackie gry (zresztą w wielu grach tak jest).

Reach potrafi Ci też określić stan twojego uploadu i ilość traconych pakietów.

Opublikowano

W Halo masz paseczki połączenia po wciśnięciu klawisza Back w trackie gry (zresztą w wielu grach tak jest).

Reach potrafi Ci też określić stan twojego uploadu i ilość traconych pakietów.

 

 

Dzięki

Opublikowano

W Halo masz paseczki połączenia po wciśnięciu klawisza Back w trackie gry (zresztą w wielu grach tak jest).

Reach potrafi Ci też określić stan twojego uploadu i ilość traconych pakietów.

Nie wszystkim :D. Mi nie potrafi!

Opublikowano

U mnie to samo. Calak zrobiony, setki meczy rozegranych i nadal Undetected LOL

Opublikowano

a dla mnie to bullshit z tymi paskami przynajmniej teraz w reach. Czasami na pasku pokazuje zielony a inni u siebie widza ze mam zolty/czerwony ( oczywiscie lagi, delay jest ) innym razem mam zolty i o niebo lepiej mi sie gra niz na tym niby " zielonym" i najgorsze jest to ze na customach z polakami tez tak potrafie miec :/ w H3 juz mialem lepiej

Edytowane przez JuanMag

Opublikowano

Te paski pokazujace ping byly jedynie sensowne w Halo 2. Przy okazji Halo 3 Bungie stwierdzilo, ze zielony pasek bedzie nawet do 200ms, zeby przy polaczeniach z hameryka ludzie mysleli, ze maja dobry ping ... W Halo Reach to juz w ogole jest kosmos, mam zielony pasek a granat z rak wylatuje po prawie sekundzie ROTFL

Opublikowano

Faktycznie, narzędzie marne.

Pokazuje bardziej róznice pomiędzy graczami niz rzeczywiste wskazania. Z H1 pamietam , że dla serwerów z Paryża ping wynosił około 90 ms. Niemcy mieli na poziomie 60-70. Powyzej 120 to juz była makabra.

 

P.S. Czy ktos używał Xfire'a. W H1 na PC można było listować serwery po pingach.

 

Czy można jakoś wykonac capture ekranu konsoli ?

Edytowane przez CSNier

Opublikowano

Rzeczywiście - pograłem chwilę w H3 na Team Snipers i stwierdzam że zdecydowanie trudniej tam się strzela. Celownik tak się nie klei jak w Reach.

 

IMO snajpa w H3 jest bardziej satysfakcjonująca. Czy ogarną to tak samo w Reach? Dobrze by było, ale jak nie to nie będe płakać.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.