Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

To prawda ja tak właśnie robię, ale poluje na Toyotę GTOne. A RedBulla dali na sam koniec abyśmy się niemiłosiernie męczyli zdobywając Złote Trofea. Widziałem na youtube filmik z przejazdu na Monza, Rekord dwóch okrążeń to 2.05.000 do pobicia a typek jechał niemal bezbłędnie i zrobił coś ponad 2.10.000  :confused: 

 

Platyna w tej grze tylko dla wybranych??? Sytuacja podobna do tej przy WipeOut HD, tam gra też była od sony więc czuje podstęp.

 

A w B-Spec mogę się pochwalić takimi sławami jak Toivonen (nie żyje wiem ale zgodził się reprezentować moją stajnie ;), Vatanen (tego pana przedstawiać nie trzeba), Kowalski (pan z Vanishing Point) oraz ciężko pracuje nad zatrudnieniem Sainza :) Z tego co widziałem to są jeszcze inne ciekawe nazwiska z rajdów między innymi. Ktoś tam w studio developerskim jest fanem :)

Odnośnik do komentarza

[...]

KOlejny smieszny bug:

Zrobilem 2 kierowce w B-Spec. Zaczynam go szkolic, zaczyna od zera. Po wygranym wyscigu zalicza mi punkty doswiadczenia jednak do pierwszego kierowcy (koniec 6 levelu przechodzi na 7). Wchodze po wyscigu na dane kierowcow i co? Dostal swiezak a pierwszy jest dalej na 6...

Heh, to nie tak ;)

Punkty dostaje tn keirowca, który jedzie ale to pokazuje dopieor po wyścigu, jak widać liste kierowców. Poza tym niezależnie od tego, który kierowca jedzie punkty wpływają na ogólny poziom b-spec.

Też za pierwszym razem wydało mi się, że coś jest nie tak.. ale po chwili obczaiłem jak to działa ;)

 

ps. Ci kierowcy to prawdziwi imbecyle. Daje takiemu auto, które ma ~600KM a on nie może wygrać z ~200 konnymi autami <_<

No.. chyba, że nasz samochód ma napęd na przód lub 4x4 to jeszcze jakoś sobie radzi, ale jak wiadomo nie zawsze można takiego auta użyć.

Odnośnik do komentarza

Tu dużo zalezy też od komend jakie wydajemy kierowcom. Dałem mojemu SLSa z 800KM na trasie Eiger, tą z prologa do wyścigu, gdzie stawałem w szranki z C4, Golfem i Punciakiem. Dałem start i poszedłem na obiad. Kierowca skończył na pozycji chyba 7-8.

 

Zacząłem drugi raz wyścig, nic nie zmieniając. Od razu na starcie dałem komendę zwolnij, i powtarzałem ją co kilkanaście sekund, aby styl jazdy (ten paseczek czerwono- niebieski) był cały czas na polu niebieskim.

Na drugim okrążeniu byłęm pierwszy i tylko pilnowałem aby nie jechał za bardzo agresywnie by nie bączkował na tych zakrętach za linią mety.

Odnośnik do komentarza

z tym to roznie bywa.

ja moich nowych meksoli szkole tylko w expert lvl gdzie daje im bugati czy zonde i wydaje jedynie na starcie komende do przyspieszenia i ogladam sobie tv a oni sami wygrywaja bez problemu i z 0 na 5 lvl wskakuja a potem juz lvl co wyscig.

a niestety na extreme trzaba miec wiecej niz 1 tresowana malpe bo pojedyncza wyczerpie sie w +/- polowie wyscigu i zacznie dachowac na prostej. na szczescie koles lvl 9 w zlej formie spokojnie daje rade na tych eventach i zrobi te 8 z 20 okrazen ciagle prowadzac.

 

ale takiego all stars to bez komend co zakret to on nie ma co myslec o wygranej.

Edytowane przez Gattz
Odnośnik do komentarza

trochę ich fantazja z tym autem poniosła - nawet za 10 lat nie skonstruuje się niczego podobnego co będzie mieć taką przyczepność i przy takich prędkościach pokonywać szykany

 

wogole ten film wyglada jakby byl przyspieszony. wierzyc sie nie chce ze to tak posuwa

Wydaje sie...ale nie jest niestety. Zielone pielo w 3:55 :D

Odnośnik do komentarza

Bo to tylko fantazja, i z rzeczywistością nie ma nic wspólnego. To auto nie istnieje, tzn istnieje ale nie auto tylko model jakiś 1:1 podobno w GT ma jakiś silnik rakietowy czy turbinę gazową sam już nie pamiętam jaką fantazją jest napędzane. Ale pokazuje że w grze można ustawić fantazyjne prędkości i przyczepność. 

 

Veyron nie podskoczy ani żadna F1

 

 

Odnośnik do komentarza

Wreszcie goldnalem TopGear intermediate challenge - nie wiem kto to wymyslil, ale przegial.

Po godzinach meczarni wlaczylem skid recovery force i poszlo - bez tego sie po prostu nie dalo.

Chetnie obejrze replay z golda w tym evnecie ze skid recovery force na off - najlepiej robiony z przejazdu kogos z PD...

 

Z ciekawostek przed zakretem "through the tires" ;) wybilo mnie na pacholku, cudem nie stracilem panowania nad fura, co ciekawe na replay tego pacholka nie widac (na kamerze zewnetrznej)

Odnośnik do komentarza

podstawa w B=Spec zauwazylem to opanowanie i sila fizyczna. moj matol jezdzi dogem challanger (trodzku go podkrecilem; 270 maks predkosc, 500KM:)) radzi sobie wysmienicie z tym ze w momencie kiedy za bardzo szarzuje i wyscig jest dlugi a ciagle ktos mu siedzi na ogonie zaczyna popelniac bledy (wlasnie wtedy zauwazylem ze ma malo sily i jest zbyt porywczy)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...