Skocz do zawartości

Elder Scrolls V: Skyrim


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Prace nad Dawnguard na PS3 ruszyły z kopyta

 

 

Dragonborn, czyli jeden z dodatków do The Elder Scrolls V: Skyrim, miał trafić na PlayStation 3 na początku bieżącego roku. Choć Bethesda do tej pory nie podzieliła się z nami datą premiery, Pete Hines postanowił uspokoić zawiedzionych fanów i jednocześnie ujawnić, że na Dawnguard mogą liczyć także posiadacze czarnulek.

Jak napisał na swoim Twitterze:

Zobowiązaliśmy się wydać Dragonborn na PlayStation 3, ale jeszcze nie dysponujemy konkretną datą. Obecnie wciąż pracujemy nad Dawnguard.

Skoro Hines nie wspomniał o tym, iż Dragonborn na PS3 wciąż wymaga pracy, śmiało można założyć, że rozszerzenie jest już gotowe. Dlaczego zatem do tej pory nikt nie podzielił się z nami datą premiery? Cóż winę za taki stan rzeczy może ponosić skomplikowany proces certyfikacji. Miejmy zatem nadzieję, że od debiutu Dragonborn dzielą nas zaledwie dni, a nie tygodnie, czy, o zgrozo, miesiące. Dawnguard jednak to już zupełnie inna bajka, choć skoro twórcom udało się pozyskać niezbędne doświadczenie, możemy mieć nadzieję, że proces konwertowania tego DLC zajmie im nieco mniej czasu...

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

czy ktoś kto bardziej obczaja dodatki (z xa albo pc) molgby opisac co w nich jest? patrzylem na wiki ale w sumie tam jest wszystko porozrzucane

 

wiem że heartfire to głównie możliwosc budowy domu i założenia rodziny

 

downguard to wampiry? ale co jeszcze jakis nowy teren?

 

 

dragonborn ma chyba nowy teren, tak?

 

moglby ktoś w paru słowach opisac zawartość tych dlc? (tak wiecie jak gracz dla gracza a nie marketingowe teksty)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Hearthfire jest nedzny, bo masz mozliwosc budowy domkow, w okreslonych miejscach, nie tam gdzie chcesz. Do tego mozesz zaadoptowac bachora, ale to tez zmarnowany potencjal bo prowadzi sie z nim kilka dialogow i tyle.

 

Dawnguard to nowa kampania na ok 10 godzin. Sa nowe lokacje na znanych terenach (wschodnio-poludniowy zakatek mapy) + takie do ktorych sie trafia wraz z progresem fabuly. Nowe bronie i potwory (sniezny olbrzym!).

 

Dragonborn to tak jak DG kampania na ponoc podobna ilosc czasu. Tym razem odwiedza sie nie tyle nowe zakatki znanego regionu co swiat gry powiekszony jest o cala wyspe. Nowe lokacje zwiazane z fabula i bronie, zbroje i potwory.

 

To tyle z mojej strony, bo wiecej wiedziec nie chcialem, bo w nie nie gralem :P Moze uzupelni to jeszcze ktos kto faktycznie ma je ograne i mnie poprawi albo uzupelni info.

Edytowane przez Voytec
Odnośnik do komentarza

To może ja coś naskrobię.

 

Dawnguard wystarczy jakieś 12-15h z czego główna fabuła na 6-8h,kilka sub questwó i nowych randomowych wydarzeń.

Dwie nowe gildie,kilka nowych lokacji w tym dwie dość duże,nowa przemiana,drzewka rozwoju wilkołaka i wampirzego lorda,legendarne smoki(dla postaci powyżej 70 albo 75lvl),nowe zbroje,bronie i przeciwnicy.Nowe zaklęcia np przywołania widmowego rumaka, kilka nowych krzyków.

 

Dragonborn ma dość krótką główną fabułę 4-6h za to wnosi masę questów,sub questów i randomowych wydarzeń których ukończenie może zająć ok 30h.

Nowa wyspa ma wielkość 10-15% całej mapy Skyrim(może troszkę więcej) na wyspie jest z 50 nowych lokacji.Tona nowych zabawek,zaklęć i przeciwników,genialny krzyk Dragon Aspect tworzący metafizyczny smoczy pancerz. Pojawia sie dwóch potężnych przeciwników jeden jest zastrzeżony dla postaci na 81lvl,drugi jest nieźle ukrytym sekretem dla fanów morrowinda.Imo najlepszy dlc do Skyrim.

Odnośnik do komentarza

a nie dochodza jakies poboczne skille? wampiryzm i wilkołak?

 

swoją droga - w takiej sytuacji - żeby miec max level i trzeba miec wszystko na 100, ale jak to jest z perkami? 81 lvli = 81 perków do zdobycia tak? (a perków jest chyba z 200?)

więc żeby jak najlepiej skorzystać z drzewek z perkami których sie chce używać trzeba maxować też skille ktorych sie nie chce używac żeby zdoobyć level i uzyskac punkty perków dla przydatnych skilli?

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Teoretycznie, jeżeli grasz tak jak lubisz to wymaksujesz się do około 50 lvlu. I dostaniesz 50 perków. W zupełności wystarczy, żeby być OP. Wyższe levele są raczej przewidziane dla ludzi, którzy się zaczęli już trochę powoli nudzić i np. przemieniają postać z łuczniko-złodzieja na bronie dwuręczne z ciężkim pancerzem. Żeby ci ludzie nie musieli zaczynać od nowa, gra dalej pozwala na rozwój postaci, chociaż w znacznie zwolnionym tempie.

 

Patrzyłbym raczej na to jak na zaletę, a nie przymus ;)

 

No i Dragonborn DLC pozwala, po ukończeniu wątku głównego, na reset perków. Bardzo przydatna rzecz.

Odnośnik do komentarza

danielski poodobno ma poprawiac wydajnosc i dostep do pamieci, dlatego napisalem ze moze cos sie ruszy w temacie mulenia

 

osobiscie nie zauwazylem roznicy ale moj save ma ok 5.5mb narazie

 

 

jedyna roznica jaka widze to gra ponownie wyświetliła mi instrukcje kupowania/kowalstwa/alchemii , czyli to co normalnie sie pojawialo za pierwszym razem na poczatku gry

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...