Skocz do zawartości

Niusy


Gość Grzegosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Wersja WRC jak najbardziej, a to pseudo wrc na ulice wyglada slabo, za malo agresywnie.

 

To przecież wciąż jest Polo, co mieli Twoim zdaniem z nim zrobić? ;) Moim zdaniem i tak prezentuje się nieźle.

 

Jak będzie miało cenę wyjściową w okolicach 90-kilku tysięcy (tak strzelam), to wciąż będzie 50 tysięcy tańsze od Scirocco R / Golfa R, co brzmi całkiem rozsądnie. Cały urok modeli z literką R (i ich odpowiedników u innych producentów) tkwi w tym, że są skierowane do stosunkowo wąskiego grona odbiorców: większość ludzi wybierze np. Scirocco 1.4 zamiast Polo R, czy jakieś gołe Audi zamiast Scirocco R, przez co na ulicach widuje się je rzadko, a laicy nie zdają sobie nawet sprawy, że ten model może mieć pod maską takie 265 koni (w przypadku Scirocco).

 

Nie rozumiem już za to, do kogo ma być skierowane to:

 

 

volkswagen-beetle-r-concept-1.jpg

 

Edytowane przez Hejas
Odnośnik do komentarza

Nowe Polo jest swietnym z wygladu autem jak na maly samochodzik. Tylko ta jego najbardziej wypasiona wersja jest poprostu zbyt spokojna a tym samym nudna, Jakis prosty zderzak bez emocji i pazura. Takie autka w wypasionej i mocnej wersji powinny wygladac jak takie karykatury wersji wrc a tymczasem ciekawsza i bardziej zadziorna jest Astra OPC bo te Polo dalej wyglada jak zwykle Polo i wg mnie to za malo.

Odnośnik do komentarza

Nowe A3 pojawiło się w konfiguratorze na niemieckiej stronie Audi. Cena od 22 500 euro za 1.4 TFSI 122, a ciekawy silnik 1.8 TFSI (teraz całe 180 koni, naprawdę blisko do Golfa GTI) jest dostępny, jak na razie przynajmniej, tylko ze skrzynią S tronic i w związku z tym wymaga słonej dopłaty - ponad 5000 euro. Już tańsze jest 2.0 TDI 150 z manualem.

Odnośnik do komentarza

Jeśli przeliczać na złotówki to na pewno, jak na niemieckie warunki nie jest źle. Golf w najtańszej (Comfortline) wersji dostępnej w Niemczech z tym silnikiem 1.4 TSI i nieco tylko lepszym wyposażeniem jest raptem 1000 euro tańszy. Jak już ktoś wydaje 22k, to nie jest to duża różnica.

 

Natomiast to 1.8 wychodzi niestety tyle samo co lepiej wyposażony i 30 koni mocniejszy Golf GTI i to już jest rzeczywiście drogo. Skrzynia podnosi pewnie cenę o jakieś 2k, tyle jest dopłata do DSG w GTI.

Edytowane przez Wampis
Odnośnik do komentarza

Oczywiście możecie się z tym nie zgadzać, ale moim zdaniem dopłacanie tych 2k za DSG to tak jak zapłacić za kolejną rzecz, którą w przyszłości trzeba będzie wymienić/naprawić. No chyba, że ktoś po 3-5 latach stwierdzi, że zmienia auto to jego sprawa.

 

Ale DSG jest rewelacyjnym automatem (ja po roku jeżdżenia jestem zachwycony), a ludzie, którzy kupują nowe auta zwykle i tak po tych 5 latach je wymieniają. ;)

Odnośnik do komentarza

90% procent aut z DSG to leasing albo kupno samochodu bez problemu aby wymienić go pozniej na inny więc takiego dramatu nie ma. No chyba, ze ktos za ostatnie pieniadze kupuje golfa w dsg no to w takim przypadku sam na siebie kreci bata gdyz utrzymanie takiego auta nalezycie je serwisujac po gwarancji to tanie nie jest.

Odnośnik do komentarza

Nie chcę krakać, ale już abstrahując to wstawianie przez Audi czy BMW kilku turbin do silnika to tak jak proszenie się o dodatkowe koszta serwisowania dla potencjalnego klienta. No chyba, że oni obliczyli to tak, że wszystko zacznie się sypać dopiero po gwarancji, ale ja po prostu nie wierzę w te "supertechnologie" w małych silniczkach z 3 turbinami. Bez jaj panowie...

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...

Niestety smutny news.

Wczoraj zmarł Philippe Bugalski, francuski kierowca rajdowy, spec od asfaltów. Związany głównie z Citroenem, szalał również Renault i Lancią. Trzykrotny (z rzędu) mistrz Francji, wygrał również 3 rajdy zaliczane do mistrzostw świata. Zmarł na wskutek obrażeń spowodowanych upadkiem z drzewa w swojej posiadłości.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

KLĘKAJCIE NARODY!

 

oto nowy Golf

 

318488_10152082242625790_2142995268_n.jpg

 

Szczegóły (ceny, wyposażenie na Niemcy) dostępne na volkswagen.de

Silniki dobrze znane, 2.0 TDI tak jak w nowym A3 występuje w wersji o mocy 150 koni, 1.4 TSI ma ich tym razem 140; poza tym tańszy 1.6 TDI 105 i 1.2 TSI 85 do miasta.

 

304475_10152082242875790_1541540210_n.jpg

 

538612_10152082242370790_1430668545_n.jpg

 

Może to nie rewolucja stylistyczna, ale wygląda świetnie. I akurat egzemplarz ze zdjęć ma piękny kolor i bardzo ładne felgi - opcjonalne 17' Geneva.

Edytowane przez Wampis
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.