Skocz do zawartości

Halo Combat Evolved - remake na X360


KarCzoH

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze niech zrobią remake H2 i będzie git. Tam multi powinno być łatwiejsze do ogarnięcia.

 

Halo 2 to najgorsza cześć serii, nudna kampania i beznadziejne multi :yucky: ale to już raczej pewnie że za 2 lata wyjdzie Remake.

 

Po nowym gameplayu z Anniversary widać jak niesamowicie rozwinęła się seria Halo przez te 10 lat :rolleyes:

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Tylko DNF miał zyebaną grafikę
Grafika była zupełnie w porządku. Nie powalała, bo widać, że przestarzała nieco, ale z estetycznego punktu widzenia była zupełnie ok.
wydajność i meachnikę celowania
Grałeś na konsoli, prawda? Na PC żadnych problemów nie uświadczyłem. Całkiem przyzwoity FPS z bardzo wygodnym sterowaniem.
A na noszenie 2 broni naraz narzeka się dlatego, że to jest czysto arkadowa strzelanka, której esencją było, że nosiłeś przy sobie cały arsenał :)
Czyli znowu ocenianie gry przez pryzmat tego czym nie jest, lub też czym ktoś by chciał aby była, aniżeli tym czym jest. Super.

 

A jeśli mam być szczery, to pod względem właściwego gameplay'u i stylu rozgrywki (już pomijając daty premiery) DNF i powyższe Halo wcale się tak drastycznie nie różnią. I do tego właśnie dążę - pozornie takie same gry, a oceniane inaczej, bo tu fani, tam spóźniona premiera, tam grafika przestarzała itp. itd.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
pozornie takie same gry, a oceniane inaczej, bo tu fani, tam spóźniona premiera, tam grafika przestarzała itp. itd.

 

Nie, oceniane inaczej bo jedna to pełnoprawna gra robiona kwadryliard lat, a druga to rimejk gry sprzed 10 lat. Czemu tak ciężko to zrozumieć?

Odnośnik do komentarza
Nie, oceniane inaczej bo jedna to pełnoprawna gra robiona kwadryliard lat, a druga to rimejk gry sprzed 10 lat. Czemu tak ciężko to zrozumieć?
Nie ciężko, ale w ogólnym rozrachunku, pomijając kwestię wieku, obie gry wypadają bardzo podobnie pod względem podstawowych założeń i cech charakterystycznych (gość noszący dwie bronię i garstkę granatów idzie przed siebie po liniowych lokacjach strzelając do śmiesznych kosmitów z broni, które w ogóle nie mają jakiegokolwiek powera, od czasu do czasu wsiada do pojazdu lub wieżyczki lub przyłoży kosmicie kolbą w łeb). Ludzie psioczą na DNF "bo to bo tamto", ale z wywieszonym jęzorem polecą grać w tytuł podobny, lecz o nieco lepszej renomie. Gdyby te gry jednak dać osobie, która nigdy wcześniej o nich nie słyszała, nie zna ich historii ani daty premiery, to przypuszczam, że wielkich różnic by nie zauważyła, poza oczywistą otoczką "fabularną".

 

Gdybym miał być całkiem złośliwy, to bym rzekł, że DNF wcale się jakoś drastycznie nie różni od rozgrywki nowych Halo 3 czy Halo Reach, ale to tylko wywoła niepotrzebną wojenkę. Żeby nie było - nie mam nic do Halo ani jego fanów. Bardziej podkreślić chciałem właśnie stosunek graczy do dwóch podobnych gier, które jednak oceniają na dwa skrajne sposoby przez czynniki zupełnie zewnętrzne.

 

No a jeśli mamy być całkiem poprawni, to DNF nie był tworzony kilkanaście lat, lecz zapowiedziany został kilkanaście lat temu - to też różnica. Problemem co najwyżej jest fakt, że przez nieudolność oryginalnych producentów obecna postać gry została wydana później niż powinna.

Odnośnik do komentarza

Ja grałem w demo DNF i zostałem rozwalony na łopatki prostactwem tej gry, za to zagrałem w oryginalne Halo CE rok temu i mi się bardzo spodobało. Także IMO to nie są bardzo podobne gry. Inna sprawa że do DNF ludzie podchodzili z nadziejami na przynajmniej dobrą grę, a dostali crapa.

 

Halo CE to legenda która zasługuje na właśnie taki wypaśny remake, DNF to też legenda, ale stała się pośmiewiskiem przez to, że Gearbox wydało istnego frankensztajna bez ładu i składu, na dodatek technicznego bubla (na konsolach).

Odnośnik do komentarza

Zauważyliście, że w 1:35 jeden z marine rzuca się tak jak by miał AA z reach? Może było to w pierwowzorze, a że nie grałem dlatego nie jestem pewien. Mam pytanie odnośnie multi, czy jest szansa, że będzie tak jak w oryginalnym CE? Czy będą nowe playlisty w reachu? Jeżeli mają być te nowe playlisty, to czy będzie ten dziadowski bloom?

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Wszystko ładnie i pięknie, ale o multi nie ma ŻADNYCH konkretów, wiadomo tylko tyle, że będzie na silniku Reacha. To już wiemy od dawna, myślę, że brak konkretów na temat multiplayera jest spowodowany tym, że to po prostu będzie Halo: Reach, nie spodziewam się większych zmian, pewnie nawet nie usuną blooma i tych gównianych ''perków''.

Odnośnik do komentarza

343 to śmiecie. Widzę, że z przyjemnością przybiją kolejny gwóźdź do trumny jaką stworzyło Bungie (Halo: Reach). R.I.P Halo.

 

EDIT: Patrząc na filmik z Beaver Creek, wygląda na to, że nie ma blooma, koleś strzela z plasmy i celownik ''stoi w miejscu''.

Edytowane przez 44bronx
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

343 to śmiecie. Widzę, że z przyjemnością przybiją kolejny gwóźdź do trumny jaką stworzyło Bungie (Halo: Reach). R.I.P Halo.

 

EDIT: Patrząc na filmik z Beaver Creek, wygląda na to, że nie ma blooma, koleś strzela z plasmy i celownik ''stoi w miejscu''.

Jest. Obczaj jak zabija stuckiem goscia mając sworda w ręce i zmienia na dmr.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...