Skocz do zawartości

Halo Combat Evolved - remake na X360


KarCzoH

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko fajnie, ale bloom to nie jest jedyna spartolona na maksa rzecz w multi H:R. Co z kolbami ? co z amroshitami i innym chorymi pomysłami ? Co z bzdurami ? Co z granatami ? Dużo chłopaki z 343 mają do poprawy, cięzką pracę sobie wybrali - bo taką niewątpliwie jest sprzątanie burdelu jaki pozostawiło po sobie Bungie ;) Ale mimo wszystko, brak blooma to naprawdę bardzo pozytywna wiadomośc, nawet jeśli reszta będzie dalej spartolona, to brak blooma z pewnością dużo da tej grze. Czekam, bo nadzieja wróciła.

Odnośnik do komentarza

Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko.

Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu).

Tak samo jest z bleedthrough DMR. Co to znaczy?

"So say I have an AR and a DMR

I use the AR to take your shelds down to 1%

you have just a tiny sliver of shield

at that point, if I shoot you in the head with the DMR

you do not die

the damage from the DMR does not bleed through into health

same with a melee

if you have 1% shield

and I melee you

it only pops your shield

no damage to health

the new title update turns that off

and it works like it does in old Halo games

10x better"

-cT

 

A tutaj nowe video z mojej ulubionej mapy z H1/2:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WXCMbD42MHQ&feature=player_embedded

 

Zanim ktos zacznie trollowac sluchajcie uwaznie co ten gosc gada. Beda DWIE wersje BC - Reach i oryginalna. Na filmie pokazuja Reach version. Mapa wyglada 10/10. Juz nie moge sie doczekac CTF na BC ;)

Odnośnik do komentarza

Na gameplayu widać, że wrócił bleed-through do melee (czytaj system przechodzenia damage'u przez tarcze). Same granaty też latają jakby trochę bardziej płasko.

Ciekawostką jest akcja z Armor Lockiem - gość do odpala, dostaje bułkę pod nogi i wypada z niego (najprawdopodobniej z automatu).

Tak samo jest z bleedthrough DMR. Co to znaczy?

"So say I have an AR and a DMR

I use the AR to take your shelds down to 1%

you have just a tiny sliver of shield

at that point, if I shoot you in the head with the DMR

you do not die

the damage from the DMR does not bleed through into health

same with a melee

if you have 1% shield

and I melee you

it only pops your shield

no damage to health

the new title update turns that off

and it works like it does in old Halo games

10x better"

-cT

 

A tutaj nowe video z mojej ulubionej mapy z H1/2:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WXCMbD42MHQ&feature=player_embedded

 

Zanim ktos zacznie trollowac sluchajcie uwaznie co ten gosc gada. Beda DWIE wersje BC - Reach i oryginalna. Na filmie pokazuja Reach version. Mapa wyglada 10/10. Juz nie moge sie doczekac CTF na BC ;)

 

To samo tyczy się wszystkich remake'ów - mają wersję Classic i wersję Reach - rozbudowaną i lepiej przystosowane do mechanik tej gry.

Odnośnik do komentarza

Bardzo podobała mi się prezentacja poziomu w dżungli. To tam gdzie po raz pierwszy napotyka się te małe kuliste gó$#@? Nie jestem wielkim fanem multi w Halo, ale mój brat, który dobija dla mnie achievementy w tym trybie przyjął zmiany z otwartymi ramionami. Ja, prawdę mówiąc, nie wiem o czym piszecie :whistling: .

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...