Skocz do zawartości

Wii U - temat główny


Lipa

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadzam się , pad od GC jest znakomity i dobrze go wspominam , w takiego RE4 grało się po prostu kapitalnie . W przypadku Wii U nadal oglądam te wszystkie materiały i nadal mam mieszane uczucia , pierwszy raz w głowię przelatują mi myśli - jestem już na to za stary.. Mimo BF3 na pokładzie chyba wstrzymam się z zakupem , ja chcę TYLKO pada i wypasioną grafę - dziesiątki ekranów , kamer , czujników itp. to już nie dla mnie heh .

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jesli chodzi o pady to wg. mnie obie strony przesadzaja.

 

Istnieje po prostu kwestia tego, jakie kto ma lapy - jak ktos ma duze lapy, to na padzie od PS3 bedzie mu sie gralo mniej wygodnie (bo jest mniejszy) i bedzie wolal tego od X360. Po prostu - ergonomia zalezy od fizjonomii, trudno zeby dla kazdej osoby te same rzeczy byly tak samo wygodne.

 

Pod wzgledem precyzji jednak nie sadze aby oba pady sie jakos roznily. No, pomijajac d-pada, bo ten na PS3 jest nieporownywalnie lepszy [zaznaczam, ze nie mialem kontaktu z tym nowym padem do X360 - ponoc jest lepszy od starej wersji, ja jednak mialem jedynie kontakt ze zwykla wersja wiec na jej temat sie wypowiadam]

 

 

Jesli chodzi o moje zdanie, to wg. mnie oba pady sa wygodne - oba bdb, tylko ten d-pad je na dobra sprawe rozni pod wzgledem jakosci (pomijajac kwestie subiektywne).

Edytowane przez Yabollek007
Odnośnik do komentarza

Punkt stwierdzenia zależy od punktu siedzenia i w sumie dla każdego zawsze znajdzie się coś dobrego ;) W sumie z d-pada rzadko korzystam ale fakt grając za dawnych czasów w ProEvo na PS2 spisywał się wręcz wzorowo.A Wii U skojarzenia mam z dreamcastem za dobrze jego nie wspominam i dłużej grając pamiętam jak bolały mnie ręce.

Odnośnik do komentarza

Popieram, pad od X360 na 6 - praktycznie tylko kżyżaka skopali ale w nowej wersji jest poprawiony. Może i pierwszy kontroler do PSX im wyszedł - był świetny ale jego dalsza ewolucja nie jest idealna - wypukłe gałki z których ześlizguje się palec, wypukłe triggery - to samo, ułomne czujniki ruchu, brak wibracji w pierwszym six axis i głupie tłumaczenia Sony. GameCube miał świetnego pada, Wii skupiło się na ruchu - wyszło im to na 6 a klasyczne sterowanie też jest super ale już z gruchą co jest chyba oczywiste i jest ona w standardzie z konsolą

 

Sorry ale robi się taki offtop, że lepiej to zakończyć a moderatorzy jak mogą to niech wydzielą tą dyskusję jako nowy temat o porównaniu kontrolerów czy coś

Odnośnik do komentarza

Pozwolę sobie skopiować z innego forum parę ważnych informacji :)

 

Rozmiar wspomnianego kontrolera :)

 

wii_numbers_graph_large.jpg

 

Filmik prezentujący system

 

http://www.youtube.com/watch?v=u2q197nlIsQ

 

Odnośnie Battlefielda 3

 

EA discusses how the Wii U controller brings all sorts of new ideas to Battlefield 3

June 9, 2011 by RawmeatCowboy Filed Under: Nintendo in general, Wii U

 

"What's really going to make it [Wii U] stand out for core gamers is the new controller. It's touchscreen, it's elegant and it works seamlessly with the experience. We've just had a little bit of time with it and we've uncovered new ways of playing Battlefield that I'm really excited about. You can imagine that there are new ways of playing the game from a commander mode or for being able to drive from a different position inside of a vehicle. What I really liked about it was how good it felt in your hands. In addition to that it's super powerful. It allows you to do a lot of things that no other controller can do." - EA's President Frank Gibeau

 

Battlefield 3 is an absolutely gorgeous game, and I can't wait to see it on Wii U. With that said, I'm definitely more excited about what can be done with the controller.

 

 

Brzmi ciekawie, tylko szkoda że gra pojawi się z lekkim opóźnieniem w porównaniu do konkurencji

Edytowane przez Bushisan
Odnośnik do komentarza

 

Ubisoft details Ghost Recon Online for Wii U

The first actual game shown for Wii U comes from Ubisoft, and was introduced in detail at a third-party developer roundtable tonight.

 

 

 

20110609ghostrecononline.jpg

 

Ubisoft showed Ghost Recon Online in action tonight at a roundtable hosted by Nintendo, illustrating how the Wii U tablet controller will work with the game and laying out basic details of how the online service will work.

 

Using a system that Ubisoft calls Crosscom 2.0, players can use the touchpad as a command centre, mirroring the devices that elite soldiers use on actual battlefields. You can set waypoints visible to your teammates, see enemy positions on a tactical map, or use the gyroscope to control an overhead drone or guide a missile to ground.

 

Weapon customisation was also shown; you can scroll through parts on the bottom screen whilst seeing a live 3D image of the weapon as you alter it on the television.

 

“We’ve had to rethink the way we do user interface, redesign the user experience. When we started playing with the controller, we realised it was really fun to drag and drop and throw things between screens,” said Hugues Ricour, senior producer.

 

A trailer was shown showing four people having rather a lot of staged fun with the game – like all Nintendo trailers, it was experience-led, focussing more on the people playing than on game footage.

 

The multiplayer was shown as a 1 on 1 demo, with each player using a different console. Ubisoft touted a “persistent online account” which was later confirmed to be game specific – so it’s not a unified account that will work with other games. Also announced was a Ghost Feed social network, another use for the Wii U controller. Even if your TV’s off, or broadcasting, you can track the Ghost Recon Online world and see what your friends are doing on the touchscreen controller.

 

Ghost Recon Online is being developed by Ubisoft Shanghai. Like and Ghost Recon game, it’s based around team play and slower, more strategic action than most online FPSs. It;s due in 2012, most likely alongside the launch of the Wii U console.

 

 

 

 

 

 

 

kolesie od Darsiders powiedzieli, ze giera hula juz na konsoli i jest kompatybilna z kontrolerem, ale Nintendo nie chcialo pokazywac zadnych gier w calosci. Dodal tez, ze jeszcze niektore elementy moga sie zmienic w samej konsoli.

Odnośnik do komentarza

odnosnie porównania wielkości padów to mam nadzieje że nie bedzie to szło tą drogą:

 

imat-ipad-iphone.jpg

 

 

 

btw zauwazcie ze taki wielki pad to jednak nie moze byc tak samo wygodny, nawet jesli podczas samego grania jeszcze ujdzie to sami wiecie jak czesto sie puszcza na chwile pada jedną reką zeby sie napić albo podrapac po (pipi)e;p albo gdzies na szybko odkłada , rzuca na kanape itp, przy zwyklych padach to nie problem ale z takim wielkim klockiem w dodatku drogim i trudnym do wymiany (nie do kupienia osobno) to czlowiek bedzie mial upierdliwe zycie zeby go nie zepsuc ;p

 

bardzo mnie ciekawi jak sie rozwinie sytuacja i jakie bedą opinie po premierze konsoli, jak narazie akcjonariusze uciekają od nintendo :P

 

 

btw wezcie sobie kartke papieru A4, obetnijcie 3 cm z boku i troche z góry i zobaczcie jakie to coś jest wielkie xD

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Tak tak, tylko chyba nie pamiętacie, że przed premierą Wii cały net myślał, że design wykonało Apple i achy ochy. Generalnie Wii jest ładne, więc po co zmieniać znacznie design - lekki szlif i jest ok z tym, że ja bym dalej wolał bryłę a nie jakieś powyginane designy

 

Tak więc X360 - ble, slim - ok, ps3 fat takie sobie, ps3 slim - słaby design

 

To oczywiście moja opinia, ale biorę też pod uwagę te opinie napisane przez innych

 

edit. Nie podoba mi się natomiast design pada Wii U - powinni coś z nim zrobić - przede wszystkim jest za duży - bardziej to ściaśnić z ekranem, mniejsza obudowa

Edytowane przez Bandi
Odnośnik do komentarza

Tu bardziej chodziło o pokazanie idei, czyli zastosowania tego kontrolera. Moim zdaniem wywiązali się z tego zadania świetnie a teraz pora na zrobienie coś aby uspokoić nasze obawy co do ergonomii. Mi osobiście rozmiar nie będzie przeszkadzał, pod warunkiem, że sprzęt będzie w miarę lekki a nie toporna cegła, ale powiedzmy sobie szczerze - po prezentacji widać, że to nie jest tylko target dla hardcoreowców - causal też jest brany pod uwagę, więc dziecko raczej takiej cegły nie dostanie. Generalnie powinni to coś (kontroler) bardziej zbić "do kupy", teoretycznie z 26 a raczej 24 centymetrów - moim zdaniem jest błąd na tym porównaniu mogą spokojnie zmniejszyć szerokość kontrolera do 18-19 cm, chyba, że koszta im na to nie pozwolą

Edytowane przez Bandi
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...