Skocz do zawartości

Wii U - temat główny

Lipa

Rekomendowane odpowiedzi

Ta tak samo jak Sixaxis. To taki bajer tylko moim zdaniem, no, ale może czymś mnie zaskoczą.

Czy nazwales wlasnie tablet z 6 calowym ekranem, żyroskopem, akcelerometrem i kamerą "bajerem jak Sixaxis"?

To ja nie wiem co innego moze zaproponowac Nintendo zeby wyskoczyc przed rywali. Na 4D jeszcze poczekamy obawiam sie.

Jak developerzy nie będą odwalać takiej kaszany miejscami, jak w przypadku Wii, idąc na łatwizne, to kto wie czego można się spodziewać. A że w pewnym stopniu to co sobą prezentuje Wii U nasówa myśl z przenośnymi konsolami Big N. To doświadczenie nabyte na tym poletku może zaprocentować, - ja jestem dobrej myśli...

Wii U na święta we wszystkich rejonach.

Speaking at an investor meeting following the release of its Q3 financials today, Iwata said (via Reuters) that Wii U will launch within the holiday period in EU, US, Japan and Australia.

A 2012 launch was confirmed Wii U’s debut at E3 last year, and was narrowed down for release between E3 and December at the end of last year. This is the first time Nintendo has been specific on release timing and regions since the console’s announcement in Los Angeles last summer.

Nintendo has said it will re-reveal Wii U at this year’s E3. That will take place between June 5-7. The console was shown to press at CES in Vegas this month, an event which included the debut of a new panoramic demo of a Tokyo street.

On the first-party front, not much is known to be in development for the system besides Super Smash Bros. A Zelda HD demo was also shown at E3 last year, as was a New Super Mario Bros-like experience.

For third-parties, EA, THQ, Ubisoft and Warner are some of the studios who have committed to Wii U, with local versions of Darksiders II, Metro: Last Light, Batman: Arkham City, Assassin’s Creed and Ghost Recon planned for the system.

It was rumoured by Develop yesterday that Wii U will have twice the power of Xbox 360, but it’s said to be underpowered compared to developer expectations.

Dzisiaj swoją drogą pojawiła się też informacja o tym, że Wii U ma sporo różnić się od tego, co widzieliśmy podczas zeszłorocznego E3. Mówił o tym Yoshinori Ono cytowany przez pewien hiszpański serwis growy. Dokładnie tłumaczenie brzmi tak:

"What we saw last E3 is not a reflection of everything this console is able to offer. We have been trying the development kits and some of its new characteristics will improve its possibilities. It isn't something like Kinect or similar accessories, it's something different.

I can't tell you more about it because, if I do, Nintendo will send assassins to finish me! (laughs) But let’s say that Wii U will be a console with so many and unique possibilities that it will be difficult to show them in the box they are going to sell it or to be published by magazines and other mediums," said Yoshinori Ono.

Ta tak samo jak Sixaxis. To taki bajer tylko moim zdaniem, no, ale może czymś mnie zaskoczą.

Czy nazwales wlasnie tablet z 6 calowym ekranem, żyroskopem, akcelerometrem i kamerą "bajerem jak Sixaxis"?

Dla mnie to główny mankament nowej konsoli Niny. Może jestem jakimś dziwakiem, ale ja chciałem kupić tą konsolę dla gier. Ten bajer mnie odrzuca...

To ja nie wiem co innego moze zaproponowac Nintendo zeby wyskoczyc przed rywali. Na 4D jeszcze poczekamy obawiam sie.

Wybitne tytuły na wyłączność?

Edytowane przez Camillus

Beda exclusivy - to raz. Dwa - jeszcze nic nie pokazali tak na serio. Mocnych exow od 3rd party bym sie nie spodziewal bo powoli odchodzi sie od wydawania takich rzeczy...

Tablet jest absolutnie bardziej "zwykly" od chociazby Wiilota i gruchy. Wszystko co ma wbudowane jest kompletnie opcjonalne i jest raczej, mniej czy bardziej bajeranckim, dodatkiem do standardowego sterowania - dwie galki, przyciski i triggery.

Akurat Revolution to byla nazwa kodowa (jak Dolphin czy Nitro) wiec tam zmiana byla oczywista. Tutaj sprawa jest inna bo konsola juz byla zaprezentowana i logo WiiU smiga juz po internetach. Ciezko jednak nie zgodzic sie, ze wyszloby to wszystkim na zdrowie, i graczom (no bo jednak troche glupia) i Nintendo (bo ludzie nie beda mylic nowej konsoli z kolejna wersja Wii, tak jak to bylo z DSem i 3DSem). Jestem za.

Ja również.

Martwi mnie jedynie brak konkretnych zapowiedzi gier od samego N. Konsola wychodzi w tym roku, a tu kompletne zero w tym temacie. Nigdy wcześniej taka sytuacja nie miała miejsca.

Biorąc pod uwagę, jak pierwsza prezentacja Wii U spotkała się z negatywnymi opiniami zainteresowanych (choć to głównie gracze domagający sie prezentacji wymusili na Nintendo pośpiech), to ja nie dziwię się, że Nintendo na dzień dzisiejszy milczy.

Ale te milczenie ma też swoje dobre strony, bo możliwe że Big N szykuje jakąś niespodzianke na E3.

Ja wolę być mile zaskoczony, niż jwszystko wiedzieć przed samym E3, choć pewnie coś przed "targami" jeszcze wypłynie na światlo dzienne...

Akurat Revolution to byla nazwa kodowa (jak Dolphin czy Nitro) wiec tam zmiana byla oczywista. Tutaj sprawa jest inna bo konsola juz byla zaprezentowana i logo WiiU smiga juz po internetach. Ciezko jednak nie zgodzic sie, ze wyszloby to wszystkim na zdrowie, i graczom (no bo jednak troche glupia) i Nintendo (bo ludzie nie beda mylic nowej konsoli z kolejna wersja Wii, tak jak to bylo z DSem i 3DSem). Jestem za.

Mi tam nazwa jakos nie przeszkadza, zdążyłem się do niej już przyzwyczaić, ale jak zdecydują się na zmianę to jakoś specjalnie nie będę płakał z tego powodu...

Trzeba też wziąść pod uwagę że rynek się zmienił i teraz to priorytetem są Amerykanie jak wszyscy dobrze wiedzą jak im się takich rzeczy nie wytłumaczy wielkimi literami i milionem rysunkowych znaków to nie załapią różnicy (nie dziwi mnie sytuacja na E3 gdzie jak byk na filmikach widać było nową konsole, to ludzie tam siedzący najwyraźniej mieli z tym problem).

Jeśli chodzi o zapowiedzi to Nintendo chyba wie co robi, bo niestety ale niektóre firmy tworzą zapowiedź zapowiedzi gry która potem powstaje długimi latami, konkretów o niej przez ten czas brak i tylko gracze na tym tracą bo hype na owy tytuł powoli opada. Z kolei nazwę to jednak chciałbym aby zmienili, bo już w Wii brakowało mi tego Nintendowskiego feelingu i szczerze jak w nazwie nie ma "Nintendo" to już nie to samo. Również powinni na pudełkach przywrócić znaczek "Only for" bo to jest dobry chwyt marketingowy ukazujący już w sklepach jakie pozycje są na wyłączność i jakimi tytułami dana platforma się wyróżnia. Bo przecież nie każdy jest obiegany w tych sprawach a taki znaczek wiele zmienia.

• Plusik 1
  • 1 miesiąc temu...

WiiU jednak nie będzie "technologicznym current-gen'em" .

Darksiders 2 interview - "Wii U is a pretty powerful machine"

Han Randhawa is the art director for Darksiders 2 and in this interview towards the end he said something that could be considered conflicting with another recent interview with Marvin Donald the director of Darksiders 2.

Han Randhawa's direct quote:

"There is not much I can really talk about right now, but I think that the Wii U is a pretty powerful machine, which obviously means more resources, and means you can do a lot more. So the Wii U team is doing very well, we've been working with Nintendo and I think it's going to be a very exciting version of Darksiders but we want to keep the overall theme relatively consistent."

This quote goes kind of against what Marvin Donald said last week about the Wii U being on par with the current generation hardware. It is noteworthy to point out that Marvin Donald is not really involved in the Wii U version of Darksiders 2 since it is being handled by a separate Wii U team (last I heard there were only a few guys working on it). It seems to me that if Vigil really wanted to push the Wii U, they would do so, but they would also need to build the game from the ground up on the system. Darksiders 2 was already planned to be developed for Xbox 360 first before the Wii U was even announced last year. Most likely a plain port with the same graphics and everything along with it will be what Nintendo fans get. Financially for THQ it's the smart move to make since Wii U will not have the user base needed to sell as well as it could on Xbox 360 early in it's life span.

Getting back to the above quote, Han Randhawa basically said the Wii U is obviously more powerful and more could be done with it's version of Darksiders 2. If they actually go the extra mile with their version on the Wii U, I'll be surprised to say the least. The only thing in my opinion that might come out of this would be a 1080p version of the game on Nintendo's new console. Basically, just like a console to PC port. Developers have been doing this to the PC market for nearly 7 years since the Xbox 360 was released in 2005 and they will most likely do it even more when the Wii U hits this year. Like I've always believed: Nintendo first party games and third party exclusives will be the difference maker in the early years of Wii U, ports are not going to show much of any difference

http://www.youtube.com/watch?v=wrBJ8dVes8o&feature=player_embedded

http://www.nintengen...-is-pretty.html

Plus trochę starszy news :

Mark Rein wypowiada się na temat mocy WiiU

"Do you remember the Zelda demo they had on it? Would you not buy a Wii U just to play that? Of course you would. That's what Nintendo is all about. Their hardware is the software delivery service for their great content. That Zelda demo was gorgeous and we can do even more than that with Unreal Engine 3. I think it will do great."

http://www.eurogamer.net/articles/2012-03-12-epic-vp-id-be-shocked-if-wii-u-doesnt-do-well