Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Ja bym nie przekreślał tej ploty od razu. ORC nie robi Capcom więc mogli by spokojnie szóstke wydać na jesień w przyszłym roku. Na GC na pewno padną jakieś konkrety, a i też nie chce mi się wierzyć że od czasu wydania RE5 nie tworzą nic nowego z serii na obecne konsole.
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l W tym momencie największa ekipa z Capcom robi Dragon's Dogma. Trzeba czekać do TGS na jakieś info, nie wiadomo na jakim etapie produkcji jest w tym momencie gra. Jak pokażą tylko teaser, to będzie oznaczać, że nie mają co jeszcze pokazać.
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Ja bym nie przekreślał tej ploty od razu. ORC nie robi Capcom więc mogli by spokojnie szóstke wydać na jesień w przyszłym roku. Na GC na pewno padną jakieś konkrety, a i też nie chce mi się wierzyć że od czasu wydania RE5 nie tworzą nic nowego z serii na obecne konsole. Z tego co powszechnie wiadomo to teaser RE6 ma się pojawić nie na GC lecz TGS 15 września.
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l Miesiąc w tą czy w tą nie robi różnicy skoro premiera jest tak odległa. Ważne żeby RE6 wyszło jeszcze na obecne konsole.
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l I tak chyba najważniejsza informacja z tego newsa to ta “complete renovation with the next entry on every level”. Już raz im się udało i to jak.
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l Dla mnie obecny gameplay może pozostać bo chyba nie da się wymyślić niczego bardziej przystępnego. Ewentualnie mogą zafundować powrót do korzeni w klasycznym stylu, czyli statyczne ujęcia kamer przy grafice HD. Generalnie to ostatnio pomyślałem sobie, że RE6 może sie ukazać już na next geny ale w sumie RE4 także pojawiło się w ostatnim roku trwania poprzedniej generacji (2005). Gameplay może być jak RE4/RE5, tylko z nastawieniem na horror, czyli tak jak ma to mieć miejsce w RE Revelations na 3DS. Edytowane 7 sierpnia 201113 l przez NEMESIS US
Opublikowano 29 listopada 201113 l Kolejny przeciek dotyczący RE6. Może na VGA coś się ruszy, jakiś pierwszy teaser. http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2011/49/kolejny-przeciek-dotyczacy-resident-evil-6
Opublikowano 29 listopada 201113 l Gra powstaje na bank, ale wątpię, że pokażą teaser na VGA, ale kto tam ich wie.
Opublikowano 30 listopada 201113 l Nie liczyłbym na VGA. Nie pamiętam, żeby japoński developer kiedykolwiek ujawniał swój nowy tytuł podczas tej imprezy. Edytowane 30 listopada 201113 l przez NEMESIS US
Opublikowano 30 listopada 201113 l Ewentualnie mogą zafundować powrót do korzeni w klasycznym stylu, czyli statyczne ujęcia kamer przy grafice HD. jako bonus - ok. nie wyobrażam sobie, żeby gra w dzisiejszych czasach miała tak wyglądać. muszą przede wszystkim usunąć naleciałości ze starych serii. strzelanie w bezruchu było fajnie, ale kiedyś. to samo tyczy się prostoty i sztucznego przedłużania gry. każda kolejna część re była prostsza od poprzedniej, a piątka pod tym względem upadła już tak nisko, że płakać się chciało.
Opublikowano 30 listopada 201113 l Można by to było pogodzić w taki sposób jaki był w becie w RE4. Czyli statyczne ujęcia kamery, ale przy celowaniu mamy widok z nad barku. Temat strzelania w miejscu już jest raczej nieaktualny patrząc na RE 3D Mercenaries, czy nadchodzące Operation Raccoon City i Revelations, chociaż mi akurat nigdy strzelanie w miejscu nie przeszkadzało w tej serii, a raczej niemożność swobodnego celowana i to dotyczy RE do czwórki.
Opublikowano 30 listopada 201113 l Najlepiej jakby zrobili strzelanie podczas WOLNEGO chodzenia. Jeśli zrobią strzelanie w biegu to gra będzie beznadziejna.
Opublikowano 30 listopada 201113 l No chodziło mi o coś w stylu Dead Space. I niech nie wkładają cover systemu z piątki.
Opublikowano 30 listopada 201113 l i oby nie było u naszego boku jakiegos przydupasa ktory placze sie pod nogami przez cala gre bo skutecznie mi to popsuło zabawe w RE5 no i mogliby powrocic do schowka jak z RE4 gdzie mielismy duzo wiecej miejsca niz kilka slotów
Opublikowano 30 listopada 201113 l Ewentualnie mogą zafundować powrót do korzeni w klasycznym stylu, czyli statyczne ujęcia kamer przy grafice HD. każda kolejna część re była prostsza od poprzedniej, a piątka pod tym względem upadła już tak nisko, że płakać się chciało. RE2: - dodano alternatywny scenariusz dla obydwojga postaci - tytuł można było przejść w sumie w 4 wariantach. (kopalnia replayabity!) - zaraza wykroczyła daleko poza jedną miejscówkę. RE3: - zagadki były (w większości) lepsze i częstsze niż w RE1/ RE2 - dodano Nemesisa - madafakersa z prawdziwego zdarzenia (facet w zielonym płaszczu z RE2 się umywa), który prześladował nas przez większość czasu gry. - pojawiły się ekrany z wyborem postaci (zostajemy i walczymy/ uciekamy itp.) - dodano uzupełnianie ammo poprzez różnego rodzaju miksy prochów. RE4: dodano: - kupca u którego mogliśmy zakupywać broń i ulepszenia - zbieranie/ łapanie jajek i ryb które mogliśmy sprzedać lub wszamać - zbieranie skarbów i kasy - kamerę tpp - manualne celowanie - możliwość barykadowania okien i drzwi - pływanie łodzią/ skuterem - miłą odskocznie w postaci strzelnicy - inteligentniejszych przeciwników (Ganados potrafiący wchodzić po drabinie, otwierać sobie drzwi, obsługiwać piły spalinowe, dynamit, broń białą, rpg, ) - klika h zabawy więcej w postaci "Separate Way" Ady (tylko na ps2) - można było zabic krowę Jedyny znaczący zastój można było odnotować w RE3 i CV względem "dwójki", czy w przypadku RE5 względem RE4. Serio, ja rozumiem że ostatnie wyczyny Capcom od czasów RE5 to żenada ale to nie powód by jechać po wszystkim co powstało po 96r' spod szyldu RE. Nie zamieniajmy się w stare sknery. 8) Edytowane 30 listopada 201113 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 30 listopada 201113 l Do RE4 było też dopisać QTE i cover system (w jednym miejscu, ale był).
Opublikowano 30 listopada 201113 l Do RE4 było też dopisać QTE i cover system (w jednym miejscu, ale był). QTE tak się dziś przejadło że nawet nie warto było o tym wspominać. 8) Choć jak na standardy RE wypadł przyzwoicie. Także na pokazówkach. Edytowane 30 listopada 201113 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 28 grudnia 201113 l http://www.ppe.pl/news-12701-Urodzinowa_impreza_Resident_Evil.html Jak dla mnie brzmi to jak arcy idealna okazja do zapowiedzenia RE6.
Opublikowano 28 grudnia 201113 l Fajnie by było jakby w końcu to ogłosili, bo czekam na nowego RE z niecierpliwością (niestety ORC mnie nie interesuje z wielu powodów).
Opublikowano 31 grudnia 201113 l Reset fabuły by się przydał. Ale coś czuję, że dostaniemy Leona i kontynuację wątku Las Plagas/Majini, tylko w nowym środowisku. Co teraz ? Nie wiadomo, ale oby to nie była jakaś duża metropolia na wzór NY, bo jak pokazały 2 poprzednie odsłony, prowincja wypada świetnie. Może Nowy Orlean ? Było by pole do popisu w tematyce okultyzmu, no i powrót mudżinów. Świetnym dla serii ruchem byłaby zmiana scenarzystów w Capcomie. Możliwość jednoczesnego poruszania się i strzelania nie będzie żadną rewolucją, nawet jak na standardy serii, tylko ewolucją, która siłą rzeczy zmieni mechanikę rozgrywki. Czwórka przerzuciła ciężar gameplayu na tory dynamicznej akcji, piątka byłaby swego rodzaju mission packiem w temacie rozgrywki (+druga współpracująca z nami postać), gdyby nie świetny coop. Trzeci raz to nie przejdzie, Resident Evill to nie rozbudowany moloch gameplayowy pokroju Uncharted. Oby tylko gra nie powędrowała w stronę standardowego szutera, albo co gorsza nie przeobraziła się w FPSa. Na powrót formuły survival horroru ze starych odsłon raczej nie ma co liczyć, przynajmniej z marketingowego punktu widzenia (patrz piętno Call of Duty). Tryb sieciowy okazał się niezły, zarówno w co-opie jak i w versusie, Capcom na pewno pójdzie tą drogą (patrz piętno Call of Duty). Jedno wiadomo na pewno, Resident Evill będzie trwał, dopóki trwają gry video, nawet jeżeli Capcom się rozpadnie/zostanie rozsprzedany.
Opublikowano 31 grudnia 201113 l +druga współpracująca z nami postać Ze mną ta suka współpracować nie chciała...
Opublikowano 31 grudnia 201113 l Już bez przesady, wiadomo, że kontrola nad nią była mocno ograniczona (w przeciwieństwie do Ashley z RE4) ale aż tak źle nie było. Na professional jak się ją dobrze uzbroi (np L.Hawk) i da komendę atakuj ściąga sama wszystkich w okolicy. Nawet nie musiałem samemu sięgać po broń. W zasadzie problemy są w walce z Weskerem i Jill gdzie Sheva ciągle pieprzy, że leci zająć się Jill i dostaje strzała, trzeba bez przerwy ją przywoływać
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.