Skocz do zawartości

Resident Evil 6


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Ja się jaram , a o to szczerze mówiąc przy currentach już nie tak łatwo w moim przypadku . Przede wszystkim to co dla innych jest wadą dla mnie jest zaletą , chodzi mi o to że filmik zrobiony jest na silniku , czyli nie ba żadnej ściemy i "będzie już tylko lepiej" , jest akcja , widać wypaśne QTE i zombiaki , jest Leon . Za chwilę Revelations które będzie miało inne stężenie klimatu , widać że w 6 postawią na epę .. i jak dla mnie za(pipi)icho .

Odnośnik do komentarza

jedno musze przyznac - o wiele bardziej podoba mi sie klimat mrocznego miasteczka i jakichś starych budynkow ze "zgniłymi" wnętrzami , przypominajacy nieco RE1-3, niż afrykanska słoneczna wiocha z RE5 i niż jakies wioskowe nie-zombiaki z Re4

 

Dokładnie,dla mnie Resident to Racon city,noc i zgniły umarlak. A nie jakieś chatki, wiochmeni z grabiami czy czarny lud.

Chociaż dobrze że dwie poprzednie części odeszły od schematu zombie i miast,bo jak by do teraz tłukli Residenty w tej samej formie byłby to dzisiaj odgrzewany kotlet nie do przełknięcia.A tak to prawie każdy kto grał w stare Residenty sięgnie po tą grę choć by z ciekawości lub sentymentu.

Jak zobaczyłem moment w którym kucający zombie powoli odwraca się w stronę Leona to aż ciarki przeleciały mi po plecach,od razu przywołało to wspomnienia z pierwszej części(Jezu ale to było dawno:) Mam nadzieję że takich smaczków będzie więce j :)

Odnośnik do komentarza

No jak było trzeba kupić Zero i Remake na Gamecube'a to też chętnych nie było zbyt wielu, tylko teraz popłakują. Zresztą ja na tym trailerze widzę bardzo dużo doniesień do starych części, tylko przy zwiększonej dynamice i większym natężeniu akcji, co jest znakiem czasów. Dzisiaj właśnie takie gry odnoszą największy sukces komercyjny.

Odnośnik do komentarza

Miałem się wstrzymać z wypowiedzią na ten temat,ale skoro już sami potwierdzili w jaki target celują,to coś powiem.Mogliby faktycznie nastawić na elementy strzelania,ale w spin-offie ,a nie w szóstce,liczyłem na faktyczny powrót do korzeni,a nie na ciągłe masakrowanie zombiaków ,gdzie wszędzie coś wybucha.Z tego wszystkiego chyba pójdę zagrać w RE1.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie najważniejsze jest, że ten trailer wygląda o wiele lepiej niż trailer RE5. Takie pomieszanie klimatów RE2 z RE5 + trochę Code Veronica i RE4 więc jak na obecne realia i fakt, że RE nie powróci do korzeni to i tak zadowalająco. Nawet widziałbym grę podzieloną na etapy Leon - horror (survival byłby boski ale wiadomo, że raczej nie będzie więc niech chociaż straszy), Chris - akcja + panika w mieście opanowanym przez wirus, a nasz nowy koleś - elementy skradankowe + ucieczka. W takim ujęciu każdy byłby zadowolony chociaż w jakiejś części.

Edytowane przez Dark_Slide
Odnośnik do komentarza

Natknąłem się na relację z japońskiego eventu zorganizowanego z okazji 15-lecia serii i pomyślałem, że przetłumaczę. Część informacji widziałem chyba na angielskojęzycznych serwisach, ale część wydaje mi się nowa. Krótki opis fabuły sobie odpuściłem.

 

- koncepcja jaka przyświecała zespołowi to "horror entertainment" najwyższej jakości; każdy element składowy RE6 ma przytłaczać jakością, a oprócz samego "strachu" pojawią się inne 'doznania' związane z horrorem [jako gatunkiem]

- zombie powrócą, ale tajemnica związana z ich istnieniem ma być unikalna tylko dla RE6

- fabuła prowadzona będzie z szerokim rozmachem, a zawartość gry tak ogólnie jest największa w historii całej serii

- oprócz Chrisa i Leona będzie też trzecia główna postać, gość, o którym mówi się, że "uratuje świat"

- głównym settingiem są tu Chiny oraz "pewne" inne miasto

- wiele pracy poszło ponoć w ukazanie "ludzkiej dramy", której w "szóstce" nie zabraknie

- jeden z nowych przeciwników to niejaki Javo, którego tajemnica istnienia jest bardziej szokująca niż ta w przypadku zombie

- połączenie horroru i akcji równa się większej dramaturgii, twierdzą twórcy; mówią o poczuciu immersji unikalnej tylko dla gry ("gry" tak w ogóle chyba, nie samego nowego Residenta)

- sterowane będzie zgodne z "dzisiejszymi trendami"; wykonywanie przeróżnych czynności ma być całkowicie intuicyjne

- zespół chce podjąć się nowych wyzwań, np. celuje w "większy realizm" (cokolwiek to znaczy)

- osobom zainteresowanym po trailerze kwestią ilości cut-scenek powiedziano, że proporcje wynoszą 6:4 lub 7:3 na korzyść gameplay'u

- RE6 tworzy 150 osób w japońskiej siedzibie Capcom, wraz z zagranicznymi pracownikami w prace zaangażowane jest około 600 osób

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

no nie pie.rdol że byś się nie jarał czymś takim . Jasne że nie chodzi mi o jakiegoś pokemona co biega z tobą jak w gears of war ( zresztą resident już mi przypomina trochę gow ) Jakby to rozegrali z rezerwą i dobrze przemyśleli to by było okej .

 

sory... nie jarają mnie takie rzeczy... dla mnie ostatnim dobrym RE był Code Veronica, niestety nie miałem szansy zagrać na gacku w remake 1 i 0. W RE4 nie zagrałem (z wyboru), w RE5 zagrałem bo akurat brat kupił więc sprawdziłem i nawet nie skończyłem. Do RE6 podchodzę sceptycznie, a Twój pomysł nadaje się do worka razem z tymi pomysłami Crapcomu o przyciągnięciu graczy CoDa i innych śmieci tego pokroju.

Edytowane przez Dark_Slide
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...