Skocz do zawartości

Resident Evil 6

Featured Replies

Opublikowano

Patent z dymiąca lufą to już był chyba w Gearsach jedynce..... A co do RE6 pogram na pewno tylko jak kiedyś pisałem mogę już się porzygać od tych wirusów, infekowań, broni biologicznych mutujących potworów w coraz większe i wyrzutni rakiet na końcu. Fabularnie będzie pewnie znowu pitu pitu wałkowane do usrania. Żeby ekwipunek robił ktoś normalny chociaż a nie tak jak w 5 to i tak pogram. Najpierw dla smaka skończe dodatki z 5.

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Wyświetleń 158,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Czas chyba kupić telewizor HD graficznie jest przyzwoicie i podpieram słowa Kaliego z PE, gra wygląda o wiele lepiej niż RE5 i będzie więcej obszarów do eksploracji   Czuć moc i bardzo odpowiada m

  • Co jest dla Ciebie takiego "zajo" w tych ostatnich RE? Czwórke jeszcze zrozumiem, bo przy całym tym przesunięciu w stronę akcji zachowała ona bardzo klimatyczne i budujące napięcie elementy (Wioska no

  • masaKRATOS
    masaKRATOS

    Przeciez to będzie najwiekszy crap tej generacji konsol. Resident Evil 5 było słabe??? Przygotujcie sie na porażkę capcomu na całej linii...

Opublikowano

Ja mam pytanie... Po ch.uj ci pomocnicy? Już lepiej zabija się takie stwory samemu...

A ja mam w takim razie pytanie po (pipi) tam stoją? :D

A odpowiadając na Twoje:

Dla lepszej immersji oraz uwiarygodnienia przedstawionej akcji. Chciałbyś aby twoi kompani w takiej np. kampanii Killzone czy BF po prostu stali i nic nie robili w środku pożogi wojennej? W RE5 i tak 90% sukcesu zależało od nas samych.

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

No na pewno Sheva nie stała w miejscu jak mamy to pokazane tutaj. Tak samo gdy Chris jest w uścisku węża, taką Shevę spokojnie można było wezwać na pomoc, tutaj musisz robić wszystko samemu. Btw o ile samo QTE nie jest złe, tak ten dźwięk po udanym wciskaniu przycisków, czy kręceniu gałką to jakaś porażka i jeszcze te mrugające okręgi. To samo nie podobało mi się kiedyś w Castlevanii LoS. Po co zmieniali coś, co dobrze funkcjonowało w poprzednich częściach?

Edytowane przez Zwyrodnialec

Opublikowano

Zajebista sprawa, że będzie można kupować nowe skille rozwijając postać.

 

>>>click<<<

Edytowane przez Zwyrodnialec

Opublikowano

Prawda to, że będzie regeneracja zdrowia? Jeśli tak, to po co roślinki lecznicze?

Opublikowano

O niczym takim nie słyszałem, zresztą nie wyobrażam sobie tego.

 

 

Edit: A jednak będzie coś takiego

 

W Resident Evil 6 pasek życia składa się z poszczególnych segmentów. Gdy otrzymamy odpowiednio dużo obrażeń, tracimy jeden z nich. Jeśli jednak uda nam się uniknąć obrażeń, wypełni się on z powrotem do pełna. Roślinki pomagają odzyskać zdrowie całkowicie (to znaczy przywrócić segmenty, które utraciliśmy wskutek obrażeń). Warto dodać, że utracie każdego segmentu towarzyszy upadek bohatera i chwilowa niedyspozycja.

 

http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2012/27/resident-evil-6-z-nowym-systemem-regeneracji-zdrowia

Edytowane przez Zwyrodnialec

Opublikowano

Aha, czyli coś jak w Kronikach Riddicka. Może być takie rozwiązanie.

Opublikowano

Jak dla mnie nawet i taka regeneracja to słabe rozwiązanie do gry przynajmniej aspirującej jako survival horror. Gdzie te czasy, gdy po spotkaniu z pająkiem, czy inną trującą rośliną trzeba było ganiać za niebieskimi roślinkami, bo postać coraz bardziej słabła, a używanie zielonych roślin tylko spowalniało agonię.

Opublikowano

Mi tez takie rozwiazanie odpowiada, zdrowy balans pomiedzy kompletnym regenem a polowicznym.

Opublikowano

Jak dla mnie nawet i taka regeneracja to słabe rozwiązanie do gry przynajmniej aspirującej jako survival horror. Gdzie te czasy, gdy po spotkaniu z pająkiem, czy inną trującą rośliną trzeba było ganiać za niebieskimi roślinkami, bo postać coraz bardziej słabła, a używanie zielonych roślin tylko spowalniało agonię.

 

W Dino Crisis 2 też był ten patent. Jak nie zatamowało się krwawienia to nawet najmocniejsza apteczka nie dawała rady bo życie i tak ciągle spadało. Moim zdaniem powinni zostawić formułę z RE4/5 albo iść na całość, a nie bawić się jakieś półśrodki.

Opublikowano

Samo-regeneracja zdrowia - znak tych czasów.

 

Capcom chociaż mógłby pójść fanom na rękę z możliwością wyłączenia tego bajeru. W sumie w większości tytułów powinno tak być.

Opublikowano

Niezłe jaja, zazdroszczę tym co już grają. Były już różne wycieki ale ponad miesiąc od premiery chyba nie. Swoją drogą mogliby przyspieszyć premierę.

Opublikowano

No właśnie, gra gotowa a tu trzeba czekać jeszcze miesiąc. Swoją droga nie przypominam sobie tak ekspresowego tempa wydania gry (pomijamy tutaj tasiemce, które wychodzą co roku). Na początku roku pojawił się trailer, potem rzucali coraz więcej informacji, mija sierpień i wyciekła sklepowa wersja.

Opublikowano

Pudełka właśnie wzięły się stąd, że gra tak strasznie szybko została skończona (tzn. w stosunku do daty premiery). No cóż, przynajmniej można na spokojnie opinie od graczy przeczytać i się zastanowić nad kupnem.

Opublikowano

http://uk.ign.com/ar...early-in-poland

 

Jest tez info na IGN , amerykanie zieloni z zazdrosci :D

 

Edytowane przez AbraHAM

Opublikowano

hmmm...raz mnie ten RE6 zachwyca, raz mnie odrzuca jak teraz ten filmik na cmentarzu...ciekaw jestem co to się z tej części urodzi po premierze.

 

ps. mam przeciek od chłopców z Poznania,że za tydzień pojawią się u nich na sprzedaż egzemplarze Versusa ;)

Opublikowano

Ja podziękuję i grzecznie poczekam do 2.10.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.