Skocz do zawartości

Resident Evil 6


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Patent z dymiąca lufą to już był chyba w Gearsach jedynce..... A co do RE6 pogram na pewno tylko jak kiedyś pisałem mogę już się porzygać od tych wirusów, infekowań, broni biologicznych mutujących potworów w coraz większe i wyrzutni rakiet na końcu. Fabularnie będzie pewnie znowu pitu pitu wałkowane do usrania. Żeby ekwipunek robił ktoś normalny chociaż a nie tak jak w 5 to i tak pogram. Najpierw dla smaka skończe dodatki z 5.

Odnośnik do komentarza

Ja mam pytanie... Po ch.uj ci pomocnicy? Już lepiej zabija się takie stwory samemu...

A ja mam w takim razie pytanie po (pipi) tam stoją? :D

A odpowiadając na Twoje:

Dla lepszej immersji oraz uwiarygodnienia przedstawionej akcji. Chciałbyś aby twoi kompani w takiej np. kampanii Killzone czy BF po prostu stali i nic nie robili w środku pożogi wojennej? W RE5 i tak 90% sukcesu zależało od nas samych.

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

No na pewno Sheva nie stała w miejscu jak mamy to pokazane tutaj. Tak samo gdy Chris jest w uścisku węża, taką Shevę spokojnie można było wezwać na pomoc, tutaj musisz robić wszystko samemu. Btw o ile samo QTE nie jest złe, tak ten dźwięk po udanym wciskaniu przycisków, czy kręceniu gałką to jakaś porażka i jeszcze te mrugające okręgi. To samo nie podobało mi się kiedyś w Castlevanii LoS. Po co zmieniali coś, co dobrze funkcjonowało w poprzednich częściach?

Edytowane przez Zwyrodnialec
Odnośnik do komentarza

O niczym takim nie słyszałem, zresztą nie wyobrażam sobie tego.

 

 

Edit: A jednak będzie coś takiego

 

W Resident Evil 6 pasek życia składa się z poszczególnych segmentów. Gdy otrzymamy odpowiednio dużo obrażeń, tracimy jeden z nich. Jeśli jednak uda nam się uniknąć obrażeń, wypełni się on z powrotem do pełna. Roślinki pomagają odzyskać zdrowie całkowicie (to znaczy przywrócić segmenty, które utraciliśmy wskutek obrażeń). Warto dodać, że utracie każdego segmentu towarzyszy upadek bohatera i chwilowa niedyspozycja.

 

http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2012/27/resident-evil-6-z-nowym-systemem-regeneracji-zdrowia

Edytowane przez Zwyrodnialec
Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie nawet i taka regeneracja to słabe rozwiązanie do gry przynajmniej aspirującej jako survival horror. Gdzie te czasy, gdy po spotkaniu z pająkiem, czy inną trującą rośliną trzeba było ganiać za niebieskimi roślinkami, bo postać coraz bardziej słabła, a używanie zielonych roślin tylko spowalniało agonię.

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie nawet i taka regeneracja to słabe rozwiązanie do gry przynajmniej aspirującej jako survival horror. Gdzie te czasy, gdy po spotkaniu z pająkiem, czy inną trującą rośliną trzeba było ganiać za niebieskimi roślinkami, bo postać coraz bardziej słabła, a używanie zielonych roślin tylko spowalniało agonię.

 

W Dino Crisis 2 też był ten patent. Jak nie zatamowało się krwawienia to nawet najmocniejsza apteczka nie dawała rady bo życie i tak ciągle spadało. Moim zdaniem powinni zostawić formułę z RE4/5 albo iść na całość, a nie bawić się jakieś półśrodki.

Odnośnik do komentarza

No właśnie, gra gotowa a tu trzeba czekać jeszcze miesiąc. Swoją droga nie przypominam sobie tak ekspresowego tempa wydania gry (pomijamy tutaj tasiemce, które wychodzą co roku). Na początku roku pojawił się trailer, potem rzucali coraz więcej informacji, mija sierpień i wyciekła sklepowa wersja.

Odnośnik do komentarza

http://uk.ign.com/ar...early-in-poland

 

Jest tez info na IGN , amerykanie zieloni z zazdrosci :D

 

Edytowane przez AbraHAM
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...