Opublikowano 29 listopada 201212 l Kampania Ady w multi to dopiero będzie bullshit, nie rozumiem po co na siłę pchają tam drugą postać. A w ilu recenzjach narzekali, że gra się samemu.
Opublikowano 30 listopada 201212 l Panowie jak was tak nudzi strzelanie do zombiakow z rozgrywka,to moze czas na wyzszy stopien hardkoru ,gdzie gra nie wybacza i zapodac sobie starenkiego Martian Gothic. Mimo wszystko polecam przy kazdym scenariuszu,wszystkimi postaciami przejsc gre,bo choc nie wystepuje to zbyt czesto ale jednak gdy postacie sie rozdzielaja to sa zupelnie nowe etapy do obejscia. Mnie wyglad mutakow az tak nie zniesmaczyl jak z wyjatkiem jednego...połączenia paśikonika i człowieka z uzi w ręku ech.
Opublikowano 1 grudnia 201212 l Martian Gothic spoko gierka, te marsjańskie potworki straszyły o wiele bardziej niż zombiaki w jakimkolwiek Residencie.
Opublikowano 3 grudnia 201212 l Racja.Zombiakow sie nie dalo praktycznie ubic amunicja wczale nie poprawiala nam samopoczucia,monstra mozna bylo ubic TYLKO wykalkulowanym sprytem a postacie nie mogly sie ze soba spotkac,bo wtedy ich nemezis monstrum robil kuku. Zero podpowiedzi,lub znikome do zamkow otwierajacych drzwi na szyfr i do tego dla kazdej jednej postaci ruch nalezalo dokladnie przemyslec,jak w szachach. Dopiero po kilku latach przeszedlem ta gre,dala mi wycisk i doprowadzala do szalu.Ile mnie razy zezeralo monstrum w przewodzie wentylacyjnym nie wiedzac co zrobilem znow zle,do stopnia ze łudzi sie az pojawi sie jakis blad w kodzie gry,gdzie sie fuksnie choc troche przejsc gre dalej i pytanie czy gracze chcieli by teraz na owe podobienstwo tego tylulu takiego horrorowego Rezydenta? Teraz gdzie tak czesto wiekszosc graczy tak zniecheca poziom trudnosci,brak czasu lub poprzez zaciecie w grze ,nie wiedza co dalej robic,odstawiaja tytul na polke. Kilku masochistow by chetnie zagralo ale czy tak wielu.
Opublikowano 3 grudnia 201212 l @ specnaz97: Dlaczego od razu masochiści? Tego typu sprawy załatwił by każdy developer mający odrobinę wyobraźni. Można by to rozwiązać dając np. tego typu zagadki i elementy eksploracji jako dodatki nie wymagane do ukończenia scenariusza gry; 1. Chcesz zdobyć dodatkowe trofeum? Rozwiąż wszystkie dodatkowe łamigłówki. (np. napal w piecu, przestaw zegar na godzinę podaną w znalezionej notatce, sprawdź swoją wiedzę na temat Umbrelli podczas korzystania z komputera w laboratorium) 2. Chcesz zdobyć dodatkową broń/ zobaczyć ukrytą cut scenkę? Wykonaj dodatkowe zadanie polegające na znalezieniu szyfru do sejfu/ kodu do drzwi itp. (za każdym razem inny kod) 3. Wkurza cię że postać którą spotkałeś w pierwszej połowie gry zawsze ginie od ran pod koniec? Znajdź i samodzielnie przyrządź jej odpowiednie lekarstwo, a zobaczysz dodatkowy filmik po skończeniu gry. Dobrym rozwiązaniem byłoby także ustawienie kilku rodzajów poziomu trudności "kanonicznych scenariuszowo" łamigłówek jak np w SH2&3. Jakiś czas temu zawiedziony poziomem RE6 ściągnąłem sobie RE2 z PSS i jasna cholera... aż nostalgia człowieka złapała kręcąc się po posterunku policji, pozbawionym żadnych z góry nakreślonych poleceń w poszukiwaniu kolejnych przedmiotów. Fakt bieganie za kluczem zamiast zwyczajnie wyważyć drzwi to dziś śmieszny archaizm, ale takie już szukanie koła zaworowego do ugaszenia pożaru, łomu do otwarcia pokrywy od kanału, kart magnetycznych, czy detonatora z C4 może śmiało pojawić się i teraz. Edytowane 3 grudnia 201212 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 4 grudnia 201212 l Złote słowa nobodylikeyou.Ja nawet zgodzil bym sie na serwowanie plytami tytulu,jezeli mnogosc opcji scenariusza nie miescila by sie na jednej plytce ale czy producentom to by sie oplacalo,gdyby gracz katowal tytul przez ok.dwa lata,uparcie dazac do odkrycia wszystkiego co mozna w grze,rozne opcie inne scenariusze bo i nie chodzi mi tu o dlc ktore przedluzaja zywotnosc gry i nabijaja kato producentom gier. Wciaz jest spora rzesza graczy ktorzy nie pobieraja dodatkow do gier z roznych powodow lub po prostu wystarcza im jednorazowe przejscie. Wiemy ze R.E Operation Raraccon City byla nastawiona na nabijanie kasy a przypominajac sobie o R.E ktory dostarczal tyle emocji inne scenariusze dla kazdej postaci dodatkowo po jednokrotnym przejsciu lekko zmieniony z nowymi lokacjami. Sam jeszcze po jakims czasie odkrywalem drobne smaczki jak rannego kolesia pod schodami komisariatu,ktory leeko wplywal na fabule. Ale czy tak wielu udalo sie zagrac w Rezydent Evil2 Hunkiem?co bylo tylko metodycznym obliczniem kazdym kolejnym ruchem,kazdej postaci by ten scenariusz z ta postacia odblokowac.Rezydent Evil3 byl moja pierwsza gra na psx ale wrazenia obcowania z Nemezisem.pompujace adrenaline,mimo iz sie ma magnum dalej pamietam. Grajac w ten tytul wiele razy i odkrywajac wszystko co mozna jak stroje i bronie z ciekawego trybu Mecenaries(tylko Mikchailem dawalem sobie niezle rade)tak wciaz liczylem na odkrycie czegos nowego w tej grze.Jak te cholerne drzwi w podziemnym parkingu w koncu sie otworza. Szkoda ze porzucono zagadki jak przesuwanie szaf,czy przelaczników co pozwalaly nam cos odblokowac, byly moim zdaniem wrecz sola Rezydenta za co go lubialem a co mialo moze tylko Dino Crisis na rzecz bezmyslnego parcia przed siebie i strzelania,choc byl maly przeswit w R.E 6scenariuszu Ady Mozna by wiele teoretyzowac,w tym tytule wracalismy do tych samych miejsc wiele razy w innych czesciach Rezydenta byl np.komisariat R,E 2,3 Outbreak 2 tesknimy za tym samym i moze przez to tworcy tytulu nie chca wracac do tych samych pomyslów(dla nas genialnych)i szukaja nowych horyzontow,obrazow ktore juz nie wielu sobie upodoba.
Opublikowano 4 grudnia 201212 l Ten "mały prześwit" u Ady spowodowały był faktem iż ta kampania nie miała dołączonego drugiego bota/ partnera do co-op'a. W taki sam sposób RE4 posiadał jeszcze 3-4 fajne, choć proste zagadki oraz nie mało elementów eksploracji; łączenie skarbów, kupiec, polowanie na ryby itp. Naprawdę nie wyobrażam sobie Hunka u Ady. Jak już wielokroć wspominałem; Dead Space 3 i możliwość wyboru czy gramy w co-op'ie, bądź sami bez bota to dobry kompromis dla bezmózgiej sieczki i nastrojowego survival horroru. Niestety struktura kampanii nastawiona zarówno dla samotnego gracza, jak i działania w zespole z pewnością odbije się na ogólnej prostocie. W tej chwili widzę tylko Jedno wyjście; podział RE7 na 2 scenariusze; Pierwszy nastawiony na rozgrywkę solo w stylu RE1, Code Veronica, RE5 Lost In Nightmare DLC. Drugi ze z góry przydzielonym partnerem w formie gry akcji RE5 style. Oba powinny trwać po 10h na poziomie normal. Edytowane 4 grudnia 201212 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 6 grudnia 201212 l Mozliwe ze Metro Last Light da rade,jezeli chodzi o klimat bo i ja Dead Space3 cienko widze w koopie. Kolejny Rezydent w klimatach starenkiego Cold Fear czy Thing gdzie trzeba trochy pomyslec by zabrnac dalej,nie strzelac na slepo z piesnia w ustach. Bez naprawde twardych bossow Rezydent rowniez jest tym czyms,czym gre mozna nazwac ze ma charakter gdzie wycisnie z nas siudme poty i bole palcow od pada. Na modłe bossow z Demons Souls czy ze starszych Poision Eve2 ost.boss gdzie doslownie o wygranej decyduje nasze szczescie a na tyle przystepnym by nie zniechecaly nasze potyczki a wzmagaly kolejne proby pokonania bad assa. Wygrana takiej walki nad trudnym bossem zawsze poniesie nasze duchowe morale. Choc juz zapewne nie zobaczymy nowego Rezydenta na tej generacji konsol,choc jak ktos juz wspomnial o konwersji od Nintendo R.E Chronicles tak? to nie wiem czy temat jest aktualny,i faktycznie jeszcze w cos pogramy.
Opublikowano 6 grudnia 201212 l Chronicles HD collection są już od dawna dostępne na PSN, natomiast w drodze jest eszcze RE: Revelations z 3DS. Edytowane 6 grudnia 201212 l przez Nemesis US
Opublikowano 17 grudnia 201212 l Dostałem mejla że zapowiedziany update jest już dostępny. Niestety pozbyłem się już tego arcydzieła. Sprawdźcie co i jak. Ciekaw jestem tej nowej kamery i coopa u Ady.
Opublikowano 23 grudnia 201212 l Przeszukałem już wszystkie psn i nigdzie nie ma, nawet informacji na residentevil.net ale po włączeniu gry pojawia sie prosba o upgrade do 1.03, ktory wazy zaledwie 11 mb. Po uruchomieniu gry pojawia sie lista Change Log z wprowadzonymi dodatkami i usprawnieniami. Po wybraniu scenariusza Ady mamy opcje wybrania Chapteru ale nie ma możliwości zmiany postaci. Nie pograłem za długo ale póki co nigdzie nowa postać się nie pojawia i nie wiem czy można wybrać ją tak po prostu. Ale po wybraniu opcji Join Game i scenariusza Ady powinna pojawić się lista serwerów gdzie ludzie grają i prawdopodobniu tutaj będzie można podłączyć się jako Agent Hunk do kogoś kto gra Adą. Póki co nie moge znaleźć żadnego serwera ale będe próbował Ta gra po raz kolejny zaskakuje, jest wspaniała. I zgadzam się z twoją opinią że to Arcydzieło !!! -------- Edit Tak jak przypuszczałem przed chwilą pograłem Agentem Hunkiem i postać jest wyposażona w nóż i Pistolet więc wydaje mi się że aby pograć drugą postacią trzeba grać z kimś online albo split screen ponieważ nie ma możliwości wybrania tej postaci zamiast Ady jak to jest w przypadku scenariusza np. Leona że można grać Heleną albo Sherry zamiast Jake Edytowane 23 grudnia 201212 l przez ussr
Opublikowano 23 grudnia 201212 l Kamera elegancko poprawiona, dano nam mozliwość bardzo dokładnego jej skorygowania (jeżeli tak komuś pasuje, to można znacznie oddalić postać od ekranu). Nowy poziom trudności (No Hope) daje radę - wszystkie skille są zablokowane, energia nie regeneruje się już po restarcie, giniemy bardzo szybko, a przeciwnicy są cholernie agresywni (zwłaszcza przed zombiakami ciężko uciec). Dobra motywacja do ponownego odpalenia gry. Edytowane 23 grudnia 201212 l przez Gary
Opublikowano 24 grudnia 201212 l Posiada ktoś niemieckie wydanie gry? Poprzednie Residenty były okrojone o trym Mercenaries, czy w przypadku szóstki jest tak samo? Są inne języki poza niemieckim?
Opublikowano 25 grudnia 201212 l Pograłem dłużej Agentem Hunkiem i muszę przyznać na minus jest to że podczas gdy Ada używa linki aby przedostać się na wyższe miejsca to zwyczajnie agent magicznie się pojawia obok jej. Najpierw zostaje za nią, ona robi ZIUUUUUM i jest już wyżej po czym Agent magicznie pojawia się obok niej. Tak jakby sam używał linki. Dopiero teraz przyznaje że to debilne ale ta postać niesamowicie pomaga na PRO na łodzi podwodnej, poza tym to wszystkie inne miejsca można przejść samemu na PRO Adą bez pomocy drugiego gracza. Łódź podwodna na PRO jest dość HardCorowa i może zniechęcić ale po tym to już jest tylko łatwiej. Mam polskie wydanie gry ale jaką wersje bym nie miał to zawsze włączam Angielski, nie ma to jak oryginalne dialogi bez przeinaczeń. Czasaolmi jak gra uniemożliwia zmianę jezyka to Zmien język w XMB konsoli na oryginalny i gra też powinna się przestawić. W GT5 tak było.
Opublikowano 25 grudnia 201212 l Modele retro z poprzednich odsłon w RE6: http://www.siliconera.com/2012/12/24/retro-character-models-headed-to-resident-evil-6/ Nie powiem całkiem ciekawy pomysł i za darmo, wprost nie można uwierzyć, że to Capcom
Opublikowano 25 grudnia 201212 l Te retro modele to jakiś żart, w żadnej odsłonie tak marnie nie wyglądały postaci. Przypomina mi to Virtua Fighter i początki Segi Saturn Mogli dać modele z RE1-3 i byłoby bardzo miło.
Opublikowano 25 grudnia 201212 l Dopiero teraz przyznaje że to debilne ale ta postać niesamowicie pomaga na PRO na łodzi podwodnej, poza tym to wszystkie inne miejsca można przejść samemu na PRO Adą bez pomocy drugiego gracza. Łódź podwodna na PRO jest dość HardCorowa i może zniechęcić ale po tym to już jest tylko łatwiej. Ciekawe jak to rozwiążą w ostatnim rozdziale, kiedy Ada pilotuje helikopter - to jest już ewidentnie akcja przewidziana dla jednego gracza.
Opublikowano 26 grudnia 201212 l A jak to panowie wyglada sprawa filmikow w scenariuszu Adki? Dorobiono nowe scenki czy na chama wcisniento Hunka a Ada i tak bryluje jako jedyna postac?i nie ma takich uwidocznionych podzialow rol a Hunk jest tylko stazysta.
Opublikowano 26 grudnia 201212 l Sądzisz, że Capcom bawiłby się w takie coś? Nie muszę specjalnie włączać konsoli i sprawdzać czy faktycznie tak jest bo na pewno na cut-scenakch jest tylko i wyłącznie Ada. Przecież to tylko skomplikowałoby dla firmy cały proces i zespół byłby wtedy zobowiązany dorzucić jeszcze jakieś dialogi, itd. No chyba że rzeczywiście coś w tej materii zostało ruszone, w co mocno wątpię.
Opublikowano 27 grudnia 201212 l Można w R6 grać na przemian w scenariusze? Czy jest jeden save na grę, albo czy można zacząć w każdej chwili inny scenariusz bez obawy o utratę postępu z innego wątku gry? Edytowane 27 grudnia 201212 l przez GwynBleidd_79
Opublikowano 27 grudnia 201212 l Można grać nie po kolei, bez obaw o utratę postępu w jakimkolwiek scenariuszu.
Opublikowano 27 grudnia 201212 l Dokładnie, nawet ktoś ustalał kolejność w jakiej są ułożone chronologicznie poszczególne chaptery. Najlepiej jednak grać po kolei, czyli Leon, Chris, Jake i Ada.
Opublikowano 27 grudnia 201212 l Jedna uwaga - trzeba zliczyć cały rozdział jednej postaci, by szarpać następną, bo progres zapisuje się tylko po rozdziale, więc nie można skakać na kwadransik tu, a potem na kwadransik gdzie indziej.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.