Opublikowano 30 października 201212 l Ej, ale serio ta gra jest dobra. Jeszcze została mi do skończenia kampania Ady i będzie wsio, jak do tej pory zgadzam się z oceną w PE (mimo, że recenzja trochę zbyt przypomina pean pochwalny) - jest kozacko.
Opublikowano 31 października 201212 l No przecież wiadomo, że gra jest dobra. Co najmniej. Można się wkurzać na wady, na to, że to "już nie jest "ten" Resident", ale trzeba być już naprawdę najniższej kategorii hejterem, żeby nie potrafić docenić plusów tego tytułu i nazywać go szrotem.
Opublikowano 31 października 201212 l No przecież wiadomo, że gra jest dobra. Co najmniej. Można się wkurzać na wady, na to, że to "już nie jest "ten" Resident", ale trzeba być już naprawdę najniższej kategorii hejterem, żeby nie potrafić docenić plusów tego tytułu i nazywać go szrotem. Już od czwórki wiadomo było, w jakim kierunku pójdzie Capcom, piątka tylko to potwierdziła, więc bicie piany o formułę rozgrywki jest słabe jak nełoplusz.. RE6 jest cholernie obszerny, bogaty w treść i zapewnia jakieś 40 godzin rozrywki na konkretnym poziomie. A rozdziały Leosia to kop w pysk, tego mi brakowało w grach z serii od dawien dawna!
Opublikowano 2 listopada 201212 l Pierwszy rozdział Leona jest bardziej residentowy niz ostatnie 4 pełnoprawne Residenty razem wzięte. Wielka szkoda, że cała gra tak nie wygląda, bo masakrator byłby przekonkretny.
Opublikowano 2 listopada 201212 l Inaczej. 1/20 gry jest genialna, 19/20 już tylko dobra, lub bardzo dobra.
Opublikowano 2 listopada 201212 l Tak dla jasności z Leona zrobili emo lalusia dopiero przy okazji 'czwórki". Wcześniej nie był nawet blondynem. LMAO Generalnie sporo rzeczy spier...li od czasów "oldskulowych" residentów. Od czwórki to właśnie Leon jest badassem, który niszczy bossów samym nożem. Trudno żeby Kennedy nadal wyglądał identycznie jak w Raccoon to był zwykły młokos pierwszy dzień na służbie. Lata minęły i rozwinął się do residentowego terminatora. Ale mi tam tylko chodziło o kolor włosów i uczesanie. No w RE6 przynajmniej dostał zarost i wizualnie wypoważniał jak Dante w DMC4 @ Gary: I nie był rudy lecz szatynem Edytowane 2 listopada 201212 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 13 listopada 201212 l Panowie powiedzcie mi jak się miksuje rośliny i wchodzi do inventory ? głupie pytanie ale się kręcę jak leszcz
Opublikowano 13 listopada 201212 l Wjazd do inventory, wskazanie roślinki, klik, połącz, wybierasz drugą roślinkę i volia.
Opublikowano 13 listopada 201212 l ale sęk w tym że nie wiem jak wejść do inventory %-) nie wiem czy coś u mnie się nie wiesza bo często nie mogę zbierać amunicji i przedmiotów mogę korzystać tylko z tego menu na krzyżaku kontekstowe takie Panowie czy do inventory wchodzi się przez Y ? bo teraz naroidziło się podejrzenie, że po ostatnim upadku pada Y się zepsuł Edytowane 14 listopada 201212 l przez mario4
Opublikowano 14 listopada 201212 l Tak, Y to wejście do inventory, ale klawiszologię to masz w instrukcji opisaną
Opublikowano 14 listopada 201212 l nie mam instrukcji bo grę mam od kumpla porzyczoną jako fan serii chcę najpierw liznąć zanim się skuszę na kupno do kolekcji muszę w takim razie znaleźć drugiego pada bo pewnie Y mi nie działa dzięki za pomoc Miałem coś nie tak z Y na padzie i dlatego nie mogłem wejść w inventory Edytowane 15 listopada 201212 l przez mario4
Opublikowano 15 listopada 201212 l A wie ktoś o co chodzi z savewaniem? Wczoraj całe 2 godzinki przeznaczyłem na przejście 1wszego chaptera na najtrudniejszym poziomie, ale jak to w zyciu bywa trzeba bylo skonczyć więc wyłączyłem gierkę. Dzisiaj odpalam a tam napis że save został uszkodzony! PS. Nadmienie że zdarzyło mi się to wcześniej jak doszedłem tak do połowy 1wszego chapteru.
Opublikowano 15 listopada 201212 l Save uszkodzony? Nie słyszałem o czymś takim. W każdym razie masz tak, że gra robi save i checkpointy. Save robi wtedy, gdy jest ikonka maszyny do pisania. I dopiero wtedy, jak wyłączysz grę, to będziesz mógł rozpocząć od tego momentu. Checkpoint powoduje tylko to, że jak zginiesz, to od niego rozpoczniesz. Jak wyjdziesz i będziesz chciał wczytać grę, to załąduje Ci się od ostatniego "sejwu", a nie od checkpointa. Do tego, jak i skopanego inventory trzeba się przyzwyczaić
Opublikowano 13 grudnia 201212 l A ja mam takie pytanie - kończę właśnie czwarty rodział Leonem i do teraz nie wiem jak w tej grze włączyć pauzę...ku*wica mnie bierze, bo albo muszę wyjść "na siku", albo się syn w pieluchę zesra, albo baba gdacze, że trzeba zrobić to albo tamto, i z reguły te systuacje mają miejsce podczas największej zadymy w grze...START nie pauzuje, BACK też nie, nawet wyjęcie baterii z pada nie pauzuje rozgrywki (co jest chyba jakimś ewenementem wśród tytułów na iksa)...
Opublikowano 14 grudnia 201212 l Oczywiście, że jest. Przed wyborem rozdziału pojawia się menu, w którym można włączyć tryb offline - wystarczy to zrobić i już mozna pauzować.
Opublikowano 14 grudnia 201212 l Pauza działa tylko jak grasz offline. Faktycznie, przy wyborze gry w trybie offline jest pauza...dzięki za tips'a...
Opublikowano 15 grudnia 201212 l Najlepsza pierwsza część kampani. Potem grałem trochę z musu zastanawiając się dlaczgo oni zrobili to tej grze Mam nadzieję, że producent śledzi fora i opinie użytkówników przez co następna część będzie właśnie w klimacie pierwszej kampanii. Jak za starych dobrych residentów.
Opublikowano 16 grudnia 201212 l Ja jestem na razie w kampanii Chrisa i za Chiny nie mogę zrozumieć jak Capcom mógł zrobić takiego babola - kampania Chrisa jest przedstawiana w formie strzelanki, więc czemu zamiast skupiać się na celnym strzelaniu w kółko wkurzam się na brak amunicji i na oszczędność z jaką gra mnie nią obdarza... ? Do przyjęcia jest to u Leona, bo tam mamy niby horror, ale na Allacha, nie w poziomach gdzie jest masa j'avo do ubicia a ja muszę biegać w kółko z nożykiem i czekać, aż konsolowy partner łaskawie odda parę celnych strzałów...
Opublikowano 16 grudnia 201212 l Wykup sobie zdolność większej ilości amunicji po ubiciu przeciwników. Ja zawsze z tym biegałem i nie miałem takich problemów. Edytowane 16 grudnia 201212 l przez [InSaNe]
Opublikowano 24 marca 201312 l Gram w resident evil 6 na PC,jestem w 4 rozdziale Leona i zawsze po cutscenie ,kiedy gonię Adę i spotykam Chrisa mam mission failed,a bohaterowie od razu po niej umierają. Czy to bug,czy coś robię źle?Przecież tam mnie nic nie zabija.Nie kumam o co chodzi. Chodzi mi o pokój z dronami.Zawsze chris mnie wyprzedza i zostawia w pokoju,po czym następuje drugi atak dronów.Po czym musze wychodzić małą kratką,a gdy biegnę do końca trasy,zeskakuje na dół i kończy się cutscenka,mam mission failed. Drony po strzale z shotguna padają,ale tylko gdy są przy mnie,inaczej nic się im nie dzieje,tylko odbijają się od strzału. To jest nie do wygrania i brakuje mi już pomysłów.Utknąłem w takim dennym fragmencie gry,do tej pory problemów nie miałem. Edytowane 24 marca 201312 l przez Ader
Opublikowano 17 października 201311 l Szybkie pytanie dot. coopa na splitscreenie - czy drugi gracz może pakowac skillsy ? Jeżeli było poruszane prędzej to sorry, nie zauważyłem
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.