Jump to content

South Park: The Stick of Truth


lothronik

Recommended Posts

Najnowszy numer Game Informera będzie zawierał zapowiedź nowego IP, jakim jest RPG osadzone w uniwersum serialu animowanego South Park. Za scenariusz odpowiadają Trey Parker i Matt Stone, producent to Obsidian, zaś wydawcą jest THQ. Tytuł zostanie wydany na Playstation 3 i X360, najpewniej w przyszłym roku.

 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/12/01/cover-reveal-south-park.aspx

http://www.kikoo.pl/news/4526-1/Game-Informer-ujawnia-South-Park-The-Game/

 

cov1page6101.jpg

Edited by lothronik
Link to comment

Czekam jak cholera. Dalbym sobie odciac lewa noge za wersje PL na konsole w formie napisow bo zapewne nie ogarne gadek Cartmana.

Jest na to duża szansa, bo dystrybutorem gier THQ jest u nas CD-Projekt, a oni ich gry polonizują na wszystkie platformy (ostatnio np. SR3 czy Space Marine).

Edited by MBeniek
Link to comment


  •  

    • Trey Parker i Matt Stone piszą scenariusz i dialogi.
    • Nasza postać będzie raczej małomówna, ale podlega pełnej kustomizacji. To nowy dzieciak w mieście. Fundamentem fabuły ma być problematyka akceptacji przez społeczeństwo i dopasowania się do niego. Eric Cartman przeprowadzi nas przez proces wyboru klasy da naszego bohatera.
    • Smartphone będzie głównym menu gry, a aplikacja na wzór Facebooka wskaże nam ilu mamy przyjaciół i jakie są nasze relacje z frakcjami założonymi przez dzieci.
    • Istnieje pięć klas. Na ten moment potwierdzono cztery z nich - czarodziej, paladyn, łotrzyk i poszukiwacz przygód.
    • Produkcja bazuje na silniku z Dungeon Siege III.
    • Opracowano specjalne narzędzie pozwalające na dynamiczne uwzględniane zmian w skrypcie scenariusza.
    • Ciosy krytyczne, nagrody pieniężne, gromadzenie doświadczenia i materiały konsumpcyjne są obecne w grze.
    • Przerywniki filmowe można ominąć.
    • Spora dawka humoru będzie skupiona przy wątkach traktujących o grach z przyszłości. Głównie chodzi o gatunek RPG i czasami jego przesadną pompatyczność.
    • System walki przypomina ten z gier typu Paper Mario i Mario & Luigi. Jeśli my zaczynamy potyczkę, to pierwszy atak należy do oponenta/ów. Zasada działa także w drugą stronę.
    • Przycisk 'X' odpowiada za wyprowadzenie ataku. Jeśli nadusimy go w odpowiednim momencie, wtedy generowane obrażenia są większe.
    • Tymczasowe wyjście z akcji, pozwala na aktywowanie defensywy - mniejsze obrażenia.
    • Wróg jest widoczny na mapie.
    • Napoje odnawiają nam zapas punktów życia; natomiast kawa jest tu traktowana jako 'przyśpieszacz'.
    • Mamy tu broń do walki w zwarciu, na dystans, a także różne przedmioty magiczne.
    • Pojawi się system pozwalający na dodawanie specjalnych cech broniom. Powiązane są one choćby z ogniem, trucizną czy energią elektryczną.
    • Nie zabraknie przedmiotów do kolekcjonowania. Niech przykładem będą czasopisma czy lalki Chinpokomon. Modele tych ostatnich zmieniają się w zależności od rozgrywanego epizodu. Itemy mogą pojawić się dopiero w czasie naszej zabawy. Czasami przypisane są do konkretnej lokacji.
    • Klasyczny styl wizualizacji w 2D zostanie zachowany. W tytule nie uświadczymy sekwencji platformowych.
    • Na wstępie dzieci bawią się w tzw. 'live action' RPG. Potem zaczyna się prawdziwa przygoda.
    • Parker i Stone żartują, iż South Park: The Game to skrzyżowanie gry FIFA i Oblivion. Zabijemy kilka potworów używając do tego tylko kopnięć.

A tutaj ładnie przetłumaczone;)

Link to comment
  • 2 weeks later...

wiecej screenow

http://www.ppe.pl/news-12379-Pierwsze_shoty_z_South_Park_The_Game.html

 

i jak dla mnie szok, nie wyobrazam sobie jak ta gra ma sie prezentowac w grafice 2D, tutaj widac walke , pewnie dosyc turową w stylu starych final fantasy (1-6) gdzie sprite'y stoja sobie i rzucaja czary itp

to jeszcze mozna sobie wyobrazic (bo juz widac to na screenach)

ale jak oni chcą zrobić mape, świat, miasto, itp, w koncu w serialu to wszystko sa płaskie kadry, ale po tym sie trudno chodzi, coś w stylu starych przygodówek 2D, tylko że tamto bylo przygodówki ktore maja te 50 kadrów czyli pomieszczen i mozna se pochodzic, a jak to ma byc zrobione w RPG ktore powinno miec spory i skomplikowany świat, pozatym nie wyobrazam sobie zbytnio mechaniki z przygodówek 2D w RPGu

Link to comment
Duża ilość starć w South Park: The Game to dzieciaki będące po prostu dzieciakami. Będzie sporo młodzieńczej przemocy przy użyciu niebezpiecznych zabawek. Po tym co pokazaliśmy Mattowi i Treyowi we wczesnym buildzie, jednym z komentarzy było: "Chcę żeby dzieciaki więcej krwawiły. Chcę żeby dzieciaki traktowały się jak (pipi), bo tak właśnie się zachowują. Są bardzo ostre względem siebie.
Link to comment
  • 5 months later...

THQ will focus now on breaking even on a title-by-title basis by releasing low-cost triple-A titles, such as Obsidian Entertainment's South Park: The Stick of Truth, which will release next March.

 

South Park requires a relatively smaller investment than other titles due to its simple animation. That project's break-even point is also 2 million units, though the publisher believes it can sell well above that, THQ told Pachter.

 

Dafaq ;o To nawet nie ma sensu. Low cost produkt i potrzebują 2 milionów sprzedanych kopii by wyjść na zero? Ta branża ma downa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.