Opublikowano 5 września 201212 l No to pod koniec demka mnie rozyebało. xD Edytowane 5 września 201212 l przez Square dodany spoiler
Opublikowano 5 września 201212 l Oglądałem urywki żeby sobie nie spoilować za wiele, ale widać te typowe przywiązanie ND do szczegółów - jak facet przeszedł przez podpaloną podłogę, padł i mu się pięty paliły. Czekam na premierę z jęzorkiem na brodzie i już nic nie oglądam. Będzie mega. Edytowane 5 września 201212 l przez DonSterydo
Opublikowano 5 września 201212 l Teraz to jestem pewny, że gra wyjdzie pod koniec 2013 najwcześniej. Widać, że się przykładają do wielu pierdółek, a to zajmie im trochę czasu jak planują grę na te 10h w singlu + jakiś sensowny tryb multi.
Opublikowano 5 września 201212 l a ja mam nadzieje że będzie sporo takich klimatycznych przestojów akcji gdzie gracz troche zwiedza troche cos tam kombinuje, na filmiku było to troche widać i wyglada świetnie nie chciał bym schematu - zagadka - walka - zagadka - walka, i taka rotacja co 3 minuty. chetnie bym nawet zobaczyl jakies 30 minut czy wiecej bez walki, a spędzonych na innej aktywnosci ciekawi mnie też co sie stanie jak ktos bedzie chcial zepsuc gre, bo jak widac grając mniejwiecej tak jak to zaplanowali twórcy wszystko jest super i widowiskowo, ale np co by bylo jak by czekać 20 min pod oknem, czy wrogowie by tam łazili caly czas po skryprowaych scieżkach, czy by wyszli do gracza itp albo odwrotnie jak by tam wskoczyć i biec na pałe do wyjścia, na góre i do urwanej windy, czy można by bylo uciec i ich olać, czy uruchamial by sie skrypt ze jeden z nich to super strzelec i zawsze gracza zabije nie pozwalajac mu uciec, a może złapali by dziewczyne i trzeba by sie do niej cofnac itp pewnie niektore takie pomysły przewidzieli, ale wiadomo ze gracze i tak zawsze cos wymyslą czego tworcy nie przewidzieli, hmmm Edytowane 5 września 201212 l przez Yano
Opublikowano 5 września 201212 l wszystko co do tej pory pokazali = mega , te strzelaniny, wspinaczki, skrypty .....oh wait
Opublikowano 5 września 201212 l Wizualnie pierwsza gra na PS4? Od czasu dema Uncharted 2 z E3 2009 nic nie robiło TAKIEGO wrażenia. :o Fenomenalna animacja postaci, do tego MASA detali i wszystko śmiga mega płynnie.
Opublikowano 5 września 201212 l No właśnie, animacja i przywiązanie do detali - Naughty Dog wprowadza to na zupełnie nowy poziom Dialogi między bohaterami też są dobre. Fajny był też ten moment pod koniec jak Joel zgubił ostatniego gościa.
Opublikowano 5 września 201212 l Dlatego też choć nowy MGS zrobił na mnie ogromne wrażenie, to milczałem, bo wiedziałem, że to nic przy The Last of Us. I niech malkontenci przestaną się martwić, że ps3 nie pociągnie MGS: GZ, skoro potrafi pociągnąć coś takiego. Istny szok...
Opublikowano 5 września 201212 l ciekawi mnie też co sie stanie jak ktos bedzie chcial zepsuc gre, bo jak widac grając mniejwiecej tak jak to zaplanowali twórcy wszystko jest super i widowiskowo, ale np co by bylo jak by czekać 20 min pod oknem, czy wrogowie by tam łazili caly czas po skryprowaych scieżkach, czy by wyszli do gracza itp Może być tak, że teoretycznie przeciwnicy nie widzą gdzie jest gracz, ale automatycznie system gry będzie ich kierował odgórnie w rejony gdzie można uruchomić bardziej lub mniej oskryptowaną akcję w zależności od położenia gracza. Wydaje mi się to najbardziej prawdopodobne skoro na dwóch gameplayach z dwóch różnych imprez gdzie pokazywali tę samą ścieżkę przejścia, to gra wyglądała identycznie. Musi być też po prostu przygotowanych sporo animacji postaci. Edytowane 5 września 201212 l przez DonSterydo
Opublikowano 5 września 201212 l PS3 pochłania chyba czarne dziury z kosmosu, żeby wyświetlić taką oprawę.
Opublikowano 5 września 201212 l Taa, ten moment jak zgubił kolesia. To był takie intensywne I ta cisza... Geniusz pod względem klimatu i atmosfery. Na żadną grę tak nie czekam, na żadną... Naughty Dog to moja ulubiona firma od wielu lat i jeszcze ani razu mnie nie zawiedli. Crash to moja ulubiona seria na PSX, Jak 2 to moja ulubiona gra na PS2, a Uncharted w top najlepszych serii tej generacji, bez wątpienia. Jedynie Jak X był średni Co za developer, niesamowici.
Opublikowano 5 września 201212 l Dobre. Nie jarałem się zbytnio Unchartedem i też bałem się, że znowu bedzie to samo, ale nie jest i to naprawdę wygląda lepiej. Rzeczywiście, amunicja zdaje się być cenna i propsy za to, że rzeczywiście trzeba walczyć "inaczej". Oczywiście pod warunkiem, że reszta gry nie będzie "stara".
Opublikowano 5 września 201212 l mgs polane sosem naughty dog - od pierwszej prezentacji to powtarzam na tym forum i kolejny filmik mnie w tym stwierdzeniu przekonuje. sony róbcie wszystko by zatrzymać na zawsze te studio u siebie
Opublikowano 5 września 201212 l Trudno uwierzyć, że to gra na PS3, a jednak da się i wygląda pięknie. Czekamy z niecierpliwością.
Opublikowano 5 września 201212 l ta dziewczynka jest niewidzialna dla przeciwników coś w okolicach 11 minuty jak przebiega przed oknem a typ w środku jej nie zauważył. ładnie się to prezentuje <yes>
Opublikowano 5 września 201212 l No prezentacja świetna, ale musze się do(pipi) do udziwniania gameplay'u. Po kiego oni kombinują z tą drabiną, zamiast od razu wejść po tym rusztowaniu o wysokosci 2,5m ? No chyba że będziemy mieli wybór.
Opublikowano 6 września 201212 l Ja sie dowale do jednej rzeczy - wolalbym, zeby obiekty zainteresowania nie swiecily sie jak psu jajca. Mam z tym tylko negatywne odczucia w grach, byloby bosko, jakby w opcjach dalo sie to wylaczyc.
Opublikowano 6 września 201212 l No prezentacja świetna, ale musze się do(pipi) do udziwniania gameplay'u. Po kiego oni kombinują z tą drabiną, zamiast od razu wejść po tym rusztowaniu o wysokosci 2,5m ? No chyba że będziemy mieli wybór. Bo to nie Uncharted, a Joel i Ellie to nie Drake Pewnie chcieli to podkreślić, że im nie jest tak łatwo się wspinać PS. Jakby ktoś chciał, to tutaj jest w bardzo dobrej jakości ten filmik: http://www.gamersyde...h-28230_en.html Edytowane 6 września 201212 l przez SzczurekPB
Opublikowano 6 września 201212 l wolalbym, zeby obiekty zainteresowania nie swiecily sie jak psu jajca. ja tez to samo pomyslalem, mogli byc dac to jako opcje - świecą sie tak wyraznie i brzydko, świeca sie minimalnie (np jak przedmioty na ziemi, czyli tak jak by błyszczą a nie maja wielkiej żółtej aureoli), albo opcja hard - nic nie robią, a jak sie ktoś zatnie to po jakims czasie postac mogla by rzucac tekstem "moze posuzkamy drabiny") Edytowane 6 września 201212 l przez Yano
Opublikowano 6 września 201212 l W zupelnosci by wystarczylo jakbys chodzil po pokoju szukajac czegokolwiek i jezeli podejdziesz do odpowiedniej rzeczy to w lewym dolnym rogu pokazuje sie trojkat. Bez zbednego upraszczania.
Opublikowano 6 września 201212 l Joel przyjął dwa uderzenia na twarz i połowę życia mu zabrało: Na najwyższym poziomie trudności ta gra może być ciężka Zwróciliście uwagę na brak muzyki podczas strzelaniny itp? W większości gier w takim momencie by weszła jakaś dynamiczna muzyka, a tu nic, cisza... fajnie
Opublikowano 6 września 201212 l Jest jeszcze pewien kozacki element. Nie dosc ze w momencie kiedy Joel dostal w morde, ta byla zakrwawiona, to jak zuzywa sie apteczke, to zawiazal sobie bandaz na rece, ktory zostal na stale. Kurde to jest dla mnie tak mocny smaczek, ktory zaje.biscie poteguje u mnie immersje z tym co ogladam na ekranie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.