Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

 

Jak zapowiedzą CARS na next geny na e3 to nie wiem czy ktoś później spojrzy w stronę Drive Club :P

Fanatycy sony bedą się brzydzić Cars bo to nie ex. Więc w multi ( o ile będzie?) będzie się grało świetnie. Nie mogę się doczekać premiery

 

Jest multi, już w aplhie można grać.

 

Taki mały smaczek dziś zauważyłem dopiero i nagrałem :P :

Edytowane przez Adi_TEAM LBN
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Ostatnio duzo sie dzieje w kwestii dynamicznego modelu opon.

Cholernie czuc roznice kiedy przegrzejemy kola. Przyczepnosc tak spada ze czasy od razu leca o jakies 3-5 sekund w plecy.

Potem trzeba naprawde plynnej i ostroznej jazdy zeby doprowadzic temperatury do prawidlowego stanu.

Cisnienie w oponach jest tez zalezne od wysokosci nad poziomem morza :D

 

Podoba mi sie co panowie z SMS robia z zawieszeniem.

Zachowanie sie niektorych fur na nierownosciach to kosmos.

 

 

 

 ibwfnTU2dXDuB8.gif

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Niesamowicie to wygląda. Niestety nie mam sprzętu, na którym mogłbym to odpalić więc nie wiem jak faktycznie wypada fizyka (opinie słyszałem ogólnie pochlebne.. za wyjątkiem tego, że ponoć czasem zalatuje dziwactwami z Shiftów).

Co do grafiki, to brakuje mi tylko prawidłowego odwzorowania faktury szkła/plastiku w lampach samochodowych. W tym aspekcie rozpieściło mnie GT5 i we wszystkich grach mnie teraz to razi (jedynie.. ku memu zaskoczeniu Hot Pursuit od Criterion ma jeszcze przyzwoicie to zrobione). Poza tym jest mistrzostwo.

 

Jak te odbicia w asfalcie wpływają na framerate? Mógłby ktoś zrobić jakieś drobne porównanie framerate'u z odbiciami wyłączonymi (o ile się da), na średnim poziomie i na maksymalnym? Chodzi mi o kombinację screen + średni framerate z danych ustawień (przy całej reszcie na full jeśli się da).

 

Po prostu jestem ciekawy jak bardzo jest to mocożerne... bo jeśli bardzo to ciemno widzę tak wyglądające mokre nawierzchnie w np. Gran Turismo na PS4, lub ew. Forzy 6 na Xone.. (60fps, przy ograniczonej architekturze).

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

@ Qvstra

 

Bedzie jeszcze okazja zainwestowac w wersje na PS4/Xbox One tym samym otrzymujac dostep do alphy na PC.

 

@Emet

 

Refleksy na nawierzchni aktualnie sa BARDZO mocozerne (spadek fps o polowe).

Jednak poki co nie sugerowalbym sie tym ze wzgledu, ze efekt nie byl jeszcze optymalizowany.

 

O fizyke sie nie martw ;)

Opinie jako by bylo podobnie do Shift zwykle wypisuja ludzie co widzieli gre na Youtube z shiftowymi ustawieniami kamery + (stare buildy) :).

Prawda jest taka ze w obecnym stadium, gra jest pod tym wzgledem o lige wyzej od FM czy GT i jesli wykorzysta swoj potencjal to bedziemy mieli z pierwsza gra na konsole (nie liczac RBR), ktora bedzie mozna smialo porownac do czolowych simow na PC.

 

Polecam ten kanal youtube. http://www.youtube.com/user/mcninsane/videos

Wiekszosc gameplayow dosc stara, ale zawsze staralem sie wylaczac shiftowe "upiekszacze".

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Chętnie bym przetestował grę jeszcze na obecnej generacji, ale jak nie da rady to trudno. Wyklarowało się może trochę w ile aut i lokacji celują, są może już jakieś potwierdzone?

 

Dobrze, że gra wychodzi i na PC i na konsole, przynajmniej dowiemy się czy faktycznie simy na PC muszą być lepsze od tych na konsolach czy to kwestia tylko i wyłącznie zdolności, bądź też ich braku, konkretnego developera. 

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

to i ja polece swój profil: http://www.youtube.com/user/sXeAdi

Wrzucam filmy z CARS dość regularnie

 

Co do fizyki to dużo zależy od auta bo nad każdym samochodem pracują indywidualnie a że to alpha to po prostu niektóre są niedokończone. 

Ale z każdym buildem jest coraz lepiej i wygląda na to że gra będzie nie tylko przyjemna dla oka ale będzie także pełnoprawnym simracerem z jajami że tak powiem :D

 

@DonSterydo

Nie wiem w ile aut celują, narazie jest 45, niedługo dojdą mercedesy a co będzie później to nie wiem. Wiem tyle, że na taką masówke jak w Forzie (nie mówiąc o GT) nie ma co liczyć.

Lokacji jest aktualnie 39 na ekranie wyboru, niektóre mają po 3-4 wariacje a niektóre są "under construction". No i jedna to tak zwany test track czyli duży obszar z różnymi rodzajami torów i czymś w rodzaju placu do nauki jazdy (tu pewnie rozpoczniemy tryb kariery) http://i.imgur.com/F2BSQBf.jpg

 

Czaje się do zrobienia filmiku z komentarzem pokazującego co tam w alphie jak narazie możemy zobaczyć, w środę prawdopodobnie będę miał kierownice więc może się wkońcu zmobilizuje.

A niedawno zrobiłem takie porównanie:

 

Odnośnik do komentarza

Co do fizyki to dużo zależy od auta bo nad każdym samochodem pracują indywidualnie a że to alpha to po prostu niektóre są niedokończone. 

Ale z każdym buildem jest coraz lepiej i wygląda na to że gra będzie nie tylko przyjemna dla oka ale będzie także pełnoprawnym simracerem z jajami że tak powiem :D

Gwoli scislosci to wszystkie fury sa niedokonczone (a nie tylko niektore).

Oczywiscie rozne  pojazdy za w roznym stadium developingu. Najbardziej zaawansowane sa auta klasy GT/turystyczne/Formula A.

Warto tez sprobowac customowych ustawien FFB dostepnych na forum. To co wyroznia te gre na tle konsolowych "simow" to wlasnie czucie przyczepnosci na kierownicy.

Dla informacji powiem ze nad mmodelem jazdy czuwaja:

-Ben Colins (Stig) - glownie single seatery i auta drogowe.

-Nicolas hamilton - karty, touring, gt

Ostatnio zauwazylem ze na forum udziela sie czasem rowniez Rene Rast, kilkukrotny mistrz Porsche Supercup. I jego zdanie jazda takim Audi DTM w pCARS jest najbardziej wiarygodna ze wszystkich simow :)

 

Edit. Przy okazji kilka moich fotek :P

 

e95l.jpg

 

w1ud.jpg

 

u6ec.jpg

 

fl68.jpg

 

pcars2013060915523023.jpg

 

pcars2013060418045886.jpg

 

Edytowane przez Magik
Odnośnik do komentarza

Pisałeś Magik, że fizyka nie ma żadnych naleciałości z Shiftów.. A co z tym podskakiwaniem samochodów? Np. ten Ruf na filmiku Adiego wyraźnie, nienaturalnie podskakuje/buja się w "shiftowym" stylu.

Ruf jest puszczony na AI (musiałem dać autopilota żeby zrobić najazd kamery od razu a nie bawić się z powtórką) które nie potrafi jeszcze jeździć niektórymi samochodami i ogólnie jeździ bardzo "sztucznie" do tego stopnia że potrafi tego RUFa (który w defaultowych ustawieniach ma bardzo luźne zawieszenie) nawet przewrócić na zakręcie. Więc tym się nie sugeruj  :)

Edytowane przez Adi_TEAM LBN
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...