Skocz do zawartości

Ogólne pecetowe pierdu-pierdu


Gość ako

Rekomendowane odpowiedzi

@Suavek: mi się tam Hawken podoba. Mam z nią styczność już od zamkniętej alphy i muszę powiedzieć, że to solidna gierka z fajnym designem i całkiem dobrze przemyślanym gameplay'em. Co prawda nastukane mam w niej tylko 4 godziny ale gram głównie w weekendy po parę rundek i w sumie tyle mi wystarcza. Na pewno jest to jedna z fajniejszych mecha gierek jakie wyszły w ciągu ostatnich kilku lat. A że można grać za darmo to tylko kolejny duży plus.

 

Tęsknię za Unreal Tournament...

 

Chętnie bym zobaczył remake UT'99. To by była piękna sprawa. Szkoda, że Epic nic już nie tworzy w ramach uniwersum Unreal'a. Widać klepanie kolejnych części przygód osiłków z Gearsów im wystarcza:/ A pomyśleć, że była to firma, która kiedyś stworzyła rewelacyjnego pierwszego Unreal'a.

 

Na koniec wrzucam filmik z gameplay'em pochodzącym ze Star Citizen:

Symulacyjna gra sci-fi tworzona przez twórcę serii Wing Commander Chris Robertsa, walki w kosmosie i świetna grafika. Ciekawe czy wielkie nadzieje jakie są pokładane w tym tytule nie zostaną zaprzepaszczone. Na plus zdecydowanie ogromne przywiązanie do detali.

Imo jedna z gier dla których rozważyłbym zakup nowego piecyka.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

@Suavek: mi się tam Hawken podoba. Mam z nią styczność już od zamkniętej alphy i muszę powiedzieć, że to solidna gierka z fajnym designem i całkiem dobrze przemyślanym gameplay'em. Co prawda nastukane mam w niej tylko 4 godziny ale gram głównie w weekendy po parę rundek i w sumie tyle mi wystarcza. Na pewno jest to jedna z fajniejszych mecha gierek jakie wyszły w ciągu ostatnich kilku lat. A że można grać za darmo to tylko kolejny duży plus.

Nie twierdzę, że gra jest zła, bo nie jest. Niemniej jednak w przeciwieństwie do Ciebie ja nie jestem już jakimś szczególnym entuzjastą gier multiplayer i naprawdę gra musi mnie zauroczyć czymś wyjątkowym, żebym został przy niej na dłużej. Ostatnią taką pozycją był Awesomenauts, dzięki stylistyce, humorowi i każualowości, ale i to mi w końcu zbrzydło. Hawken tymczasem niby ma fajne rozwiązania, niby jest darmowy, niby jest to jedna z nielicznych gier z mechami, a jednak po godzinie grania nie mogłem pozbyć się wrażenia, że gram w kolejnego sieciowego shooterka. Do tego wręcz stopnia, że chwilami zapominałem, ze steruję mechem.

 

No i nie ukrywam, że jednak balans leży trochę. Wszędzie te cholerne systemy progresji, a tu w dodatku możemy mecha ulepszyć, perki mu dowalić, consumables jakieś dodać itp. itd. Nie żeby było to P2W, ale i tutaj mam grymas, że nie lubię kiedy każą mi pracować na bycie na równi z innymi.

 

Aha, jeszcze jedno - gra jest drużynowa. Nie ma typowego Deathmatch, a przynajmniej nie zauważyłem. Dla mnie minus, bo nie lubię polegać non-stop na grupie randomów. We wspomnianym UT przynajmniej się odpalało mecz i było zdanym na siebie. Może dlatego bardziej lubiłem FPSy z dawnych lat, niż te współczesne co-opy/teamy. Z tego samego powodu kijem nie tykam tych popularniejszych "MOBA", bo więcej to stresu i irytacji niż frajdy. Właśnie przez szczeniactwo w Awesomenauts zrobiłem sobie przerwę od tej gry. Bo ludzie najwyraźniej zapomnieli o graniu dla zabawy - teraz trzeba koniecznie wygrywać, w przeciwnym wypadku z fochem opuszczają mecz. Po wyzwaniu wszystkiego i wszystkich i ich matek, oczywiście...

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

Z deszczu pod rynnę. M$ się chyba jednak nigdy nie nauczy. A najsmutniejsze, że Age of Empires Online, którego uśmiercą wraz z G4WL, wcale taki zły nie był, wbrew pozorom.

 

Co następne? Dobre imię jakich serii z czasów młodości zostało jeszcze do zrujnowania? Bo lista się kurczy i kurczy. Nie zdziwię się na zapowiedź Theme Hospital Mobile, albo innego Heroes of Might and Mobile.

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

Age of Empires [*]

"branża growa" [*]

RTS-y [*]

 

https://www.youtube.com/watch?v=j2PEXEO2ga0

 

[']

kur.wa te nocki zarwane na graniu po LANie w AoE2, we trzy osoby vs 4AI hardest i modlenie się że po 10 min gry AI się zbierało pod bramą, ale nie miał w ogóle ochoty atakować :D i po godzinie grania jak już nie było surowców na mapie wjeżdżały same armie z dzidami :D good times

Odnośnik do komentarza

Dynasty Warriors 8:Xtreme Legends zmierza na piecyki:

 

Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends PC Version Announced For The West

By Ishaan . April 17, 2014 . 6:05am

dw8xlpc_thumb.jpg

The PC version of Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends is coming to the West, Tecmo Koei have announced. The game will be available on PC this May in both the U.S. and Europe.

 

dw8pc_settings_thumb.jpg

As reported in the past, the PC version of Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends will require Windows Vista, Windows 7 or Windows 8 to play. You’ll be able to adjust settings such as distances, character model quality, texture quality and more.

 

In the screenshot above, you see an adjustable option called “Graphic Detail”. This actually refers to LOD or “level of detail,” which determines how complex an object looks, depending on how close to it you are. Finally, the last three options, in case you can’t make them out, are “Dynamic Shadows,” “Shaders” and “Post Effects”.

 

466317_thumb.jpg

466316_thumb.jpg

The two screenshots above this paragraph are from the Japanese version of the game, and illustrate the differences between low and high settings. You’ll notice that the first screenshot has fewer enemies on the screen, fewer details on each individual enemy, and a less detailed ground texture, among other changes.


Read more at http://www.siliconera.com/2014/04/17/dynasty-warriors-8-xtreme-legends-pc-version-announced-west/#kmSQKd1cQoMD7g87.99

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

News nie najnowszy bo ma kilka dni, ale ja się dopiero dziś dowiedziałem i.... kurdę, trochę szkoda. World of Darkness zostało skasowane. Robili to prawie dekadę i żadnych większych info więc decyzja nie dziwi. Jak ktoś nie kojarzy to miało to być MMO w świecie Vampire the Masquerade etc.

Może nie żal tego, że MMO, ale grę w takim klimacie jak owe wspomniane wampirki to bym przygarnął z otwartymi ramionami. Oczywiście wykonaną porządnie.

 

 

http://www.rockpapershotgun.com/2014/04/14/final-death-world-of-darkness-mmo-cancelled/#more-201431

Edytowane przez Kazuun
Odnośnik do komentarza

Square Enix Is Bringing Final Fantasy III To PC

 

Final Fantasy III, coming soon to your microwave!

 

Ale tak poważnie, nie mam nic przeciwko. Jakoś nie miałem okazji ograć tego na mobilnych platformach. Także nie pogardziłbym dalszym wydawaniem Finali na PC. O Crystal Defenders by też się mogli pokusić.

Odnośnik do komentarza

Ukończyłem sto lat temu na emu Nesa. Trochę później zagrałem w tego remake'a na NDSie. Jakiś czas temu ukończyłem jeszcze raz, spolszczoną wersję. Teraz robią na PC. Geezz ile można? Square Enix nie potrafi się odnaleźć na obecnym rynku i chwyta się brzytwy:). Jeszcze te ich ceny gierek mobilnych, u większości jest to 0,89 euro lub "free" to play, a ich Fajnale stoją po pięć dych.

Stworzenie rimejka FF VII, jest dla nich zbyt kosztowne (tak twierdził ostatnio jakiś typ ze SE), wiec będą nas karmić tym, co mają prawie gotowe, np. ostatnio ten Deus Ex sportowany z wersji mobilnej.

Edytowane przez grzybiarz
Odnośnik do komentarza

Ja nie mam nic przeciwko portom, jak już mówiłem wielokrotnie. Nikt nikogo nie zmusza do kupowania tej samej gry pięćdziesiąt razy, ale dla niektórych jedna platforma będzie bardziej przemawiająca niż inna. Na tej samej zasadzie sam po Final Fantasy IV sięgnąłem dopiero na PSP. FF3 chciałem na NDS, ale jakoś nigdy nie zmotywowałem się do zakupu. Na PC jednak kupię z całą pewnością, tak samo jak kupiłem FF7 i FF8 (brrr).

 

A że Square od lat nie wie co ze sobą zrobić, to już inna historia.

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

A grasz w ogóle w te steamowe FF8 (siódemka tez wyszła?)?

Ja zakupiłem kilka starszych tytułów i jakoś odpychają mnie archaizmy (np brak dobrej obslugi pada).

Ja nie raven. ;) W siódemkę grałem, w dodatku achievementy motywują do zdobywania wszystkiego i w efekcie jest to moje pierwsze przejście tej gry, w którym zdobyłem wszystkie limity, summony, materie itp.

 

Ósemkę kupiłem bo myślałem, że mimo debilizmów się przekonam, ale chwilowo odstawiłem, bo jednak wyciąganie czarów z wrogów i debilne postacie skutecznie odpychają od tej odsłony.

 

Tak samo chętnie wreszcie zagram w FF3 jak już wyjdzie.

Odnośnik do komentarza

a mi sie ff8 bardziej podobal. wole juz wyciagac czary z przeciwnikow niz uzywac gorszej broni zeby grindowac levele materi.

do tego swoboda jaka daja junction i mnogosc opcji na ile mozna zbudowac party to cos o czym to nudne mime+knights of round moze tylko pomarzyc. debilne postacie masz w obu czesciach btw (no i glowna postac nie ma kopyt zamiast rak przez 99% gry)

 

dla mnie gameplay w ff8 >ff7 a ze to dla mnie najwazniejsze to bardziej ja lubie

Odnośnik do komentarza

Jedi Knight: Jedi Outcast może doczekać się HD moda:

 

Jedi Knight 2 HD remake mod in the works

Omri Petitte at 22:15 on 16 April 2014

Jedi-Knight-2-HD-remake-mod-610x343.png

One of the best memories from my Star Wars gaming holocron is loading up a LAN multiplayer match in Jedi Knight 2 with a low-gravity mutation switched on and a lightsabers-only weapon restriction. It was silly loads of fun, but the Force wasn't with publisher LucasArts' wishes to continue the series, as Disney closed the studio last April. Our only hope lies with the power of JK2's lingering community, where a brave modder is taking on the huge task of uplifting the entirety of the game's graphics in a HD remake mod.

Developer Raven Software released JK2's source code when it learned of LucasArts' demise, handing over the legacy of the Dark Forces series to the players. The code's availability meant modders could delve into the game's inner workings more deeply with total access to textures, scripting, and AI behavior.

The remake mod, as explained by author JDBArtist on the Gaming Nexus forums, will focus on overhauling JK2's single-player missions and some multiplayer arenas with improved lighting and sparkling new textures for every single surface. It's likely a long wait before a full release—the author is part of a mod team building a custom MMORPG, and the remake is a one-man effort—but JDBArtist seeks more texture artists and code-crafters to join in the effort via forum PM.

Have a look at some in-progress screenshots below, and keep track of the Gaming Nexus forum thread and Mod DB page for additional images. For more from the Star Wars modding scene, don't miss Evan's excellent adventures as a traveling robot Jedi.

Jedi-Knight-2-HD-remake-mod-Kejim-elevat

Jedi-Knight-2-HD-remake-mod-Kejim-textur

Jedi-Knight-2-HD-remake-mod-Kejim-wareho

Jako fan serii,niezmiernie bym się cieszył z odświeżenia jednej z najlepszych gier osadzonych w świecie SW. Problem jednak w tym, że prace nad modem prowadzi póki co jedna osoba więc różnie to może być z szansami na ukończenie tego. No ale liczę na to, że znajdą się ludzie chętni do pomocy i będzie okazja popykać w Jedi Outcast w lepszej oprawie. Choć w sumie ta oryginalne nawet dzisiaj nie jest taka zła.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...