Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ogólne pecetowe pierdu-pierdu

Featured Replies

Opublikowano

RT tylko będzie zyskiwać na znaczeniu bo zmniejsza koszty produkcji i w przypadku gier z dynamicznym oświetleniem/obiektami dla 98% developerów nie ma lepszego rozwiązania. Można użyć mniej zasobożernych alternatyw w formie software lumen, SVOGI czy opcji screen space (SSR, SSAO itd.) ale nie dadzą tak dobrych efektów lub wpakować wywrotkę hajsu i opracować własne rozwiązania (bazujące na starszych technikach) jak w Decimie , tylko mało kogo na to stać. Gorzej jak gry mocno statyczne gdzie RT nawet nie jest zbytnio potrzebne nagminnie korzystają z tego i nawet działających luster w kiblu nie zrobią bez RT (a np. w Guardians of the Galaxy nie było z tym problemu).

  • Odpowiedzi 6,3 tys.
  • Wyświetleń 511,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zrobiłem sobie dziś prezent na gwiazdkę. Do Oleda C2 42 przyda się trochę dodatkowej pary, 3090 Suprim X idzie zatem na Ebay. 4090 też chciałem Suprima, ale z różnych przyczyn padło na Gaming X T

  • SpacierShark123
    SpacierShark123

    Samo życie Panowie ... samo życie ...

  • Będzie dziś składane, jaram się jak dziecko 

Opublikowano

PS5 Pro naprawdę nieźle sobie radzi z RT, problemem jest to, że to jedyne urządzenie poza mocnymi pecetami, gdzie to RT w ogóle ma jakąś rację bytu, to jeszcze za mało, by Devsi traktowali to jako priorytet przy tworzeniu oświetlenia do swojej gry. Zresztą znakomita większość i tak leci na UE5 i korzysta z Lumena, który daje dosyć dobre wyniki bez wielkiego grzebania w kodzie.

HW RT fajne, ale minęło wiele lat, a dalej jest niszą i często wychodzą do gier długo po premierze, jako dodatek, do tego niedopracowany (jak w ostatnim Dying Light).

Opublikowano

UE5 jest o tyle fajny, że pozwala wyciągać z silnika znacznie więcej niż to co twórcy imlementuja w grze w settingach, pozwala to wyjść znacznie wyżej ponad ten zakres ultra, oczywiście tutaj wszystko się rozchodzi o to czy sprzęt jaki mamy to ciągnie ale jeśli uciągnie to efekty są świetne . No i z builda na build UE5 jest coraz lepszy pod kątem wydajności, coraz mniejszy stutter albo go brak.

Opublikowano
4 minuty temu, Qbon napisał(a):

UE5 jest o tyle fajny, że pozwala wyciągać z silnika znacznie więcej niż to co twórcy imlementuja w grze w settingach, pozwala to wyjść znacznie wyżej ponad ten zakres ultra, oczywiście tutaj wszystko się rozchodzi o to czy sprzęt jaki mamy to ciągnie ale jeśli uciągnie to efekty są świetne . No i z builda na build UE5 jest coraz lepszy pod kątem wydajności, coraz mniejszy stutter albo go brak.

Ciekawe co na tym ogarną Redzi w W4, ale przede wszystkim jestem ciekaw nowych Gearsów pod tym względem, co można zrobić na UE5 z wiedzą inżynierską.

Opublikowano

Hardware Lumen korzysta z RT, Software Lumen nie. Myślę że w kolejnej generacji konsol będzie coraz więcej gier stawiających na RT i po prostu gra w wersji na PS5/Steam Machine/XSX będzie śmigała w 1080p/30, na Series S/Switch 2 720p/30 na PS6/XSX2/PC z 5070Ti+ w 1440p/60.

Opublikowano

RT to przede wszystkim mniej roboty dla twórców a efekt lepszy. Wszyscy będą się w to pchać bo mniejsze koszta przy produkcji a blokuje ich tylko brak odpowoedniego sprzętu u odbiorców treści.

Opublikowano

Indiana Jones i Doom: Dark Ages to chyba jedyne gry do tej pory, które nie mają alternatywy dla RT.

Opublikowano

No i to jest trochę chujowe rozwiązanie, ludzie z kartą bez RT w ogóle takiej gry nie odpalą

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.