Skocz do zawartości

The Evil Within

Featured Replies

  • Odpowiedzi 883
  • Wyświetleń 105,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • melduję że mój trud skończony     ktokolwiek to czyta i będzie kiedyś przechodził ten tryb - ulepsz porządnie magnuma i zostaw amunicję na 13, 14 i 15 rozdział. Keepery w 13 rozdziale giną po je

  • Ja się jeszcze zastanawiam, platynka kusi, ale jak czytam że chapter 6 to gehenna na Akumu... przechodzi mi ochota Jak już pisałem w innym temacie, grę ukończyłem z czasem 19h na survivalu (ja zawsz

  • Post pod postem ale pochwalić się trzeba. Akumu padł. Najcięższe momenty to chyba uwięziona Kidman i chatka w ch6. Tu się ginęło najwięcej. Brama w ch11 to pikuś. Zadziałała strategia gdy przechodziłe

Opublikowano

Panowie to w końcu będzie survival horror czy shooter horror?

Opublikowano

Jakaś tajemnicza zakapturzona postać może pociągnie grę na +, w stylu niezabijalnego na początku bossa przed którym można tylko uciekać, bez głupiej wyrzynki. 

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

http://gematsu.com/2013/09/20-minutes-of-the-evil-within-gameplay

 

moim zdaniem gra na 7/10, za duzop elementów bylejakich, grafika, głowny bohater, przeciwnicy, inteligencja przeciwników, doczytywane tekstury i ogolnie jakos to wszystko ledwo sie rusza.

Opublikowano
  • Autor

Sam gameplay, w lepszej jakości niż ten wyżej. Prolog to taka mieszanka Hostel i The Suffering, potem jest bardziej Residentowo, zwłaszcza oblężenie chatki.

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

http://gematsu.com/2013/09/20-minutes-of-the-evil-within-gameplay

 

moim zdaniem gra na 7/10, za duzop elementów bylejakich, grafika, głowny bohater, przeciwnicy, inteligencja przeciwników, doczytywane tekstury i ogolnie jakos to wszystko ledwo sie rusza.

 

To może nie mówimy o tej samej grze? Po obejrzeniu ostatniego gameplayu jest duża nadzieja na wyczekiwany od lat powrót wymarłego gatunku na konsolowe salony. Graficznie jest bardzo szczegółowo, jest jakaś tam interakcja z otoczeniem a design po prostu mnie rozpjerdala. Wystarczy zerknąć na tym filmiku moment, w ktorym bohater udaje się do tej starej chaty - zupełnie jakbym oglądał RE Remake a te demony prezentują się bardzo podobnie do tych, których można zobaczyć na filmikach z RE 3,5. Możliwe, że Mikami chciałby częściowo powrócić do tego konceptu. Do tego grą zainteresowała się sama Bethesda, która chvjowych gier nie wydaje.

 

Teraz widać co byłoby gdyby Mikami dalej pracował nad RE. Evil Within to na pewno duchowy następca. 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Japończycy podrzucili garść szkiców koncepcyjnych, bardzo szczegółowych: http://www.allgamesbeta.com/2014/01/the-evil-within-concept-art-spoilers.html

 

Zaglądacie na własną odpowiedzialność, bo kilka szkiców zdradza, że prawdopodbnie pośmigamy z gunem po miejscówkach, które mocniej kojarzą się z jedną z ostatnich gier Naughty Dog niż z kolejnym horrorem Mikamiego.

Opublikowano

Jak ja bym chciał taką strukturę otwartego świata z misjami głównymi i pobocznymi. Na mapie byłby jakiś system nawigacji między lokacjami a same misje na wzór typowo-survivalowo-horrorowych. Mikami, (pipi)a nie zawiedź nas. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Strasznie biedny ten system strzelania. Nie ma czegoś własnego, charakterystycznego , ciekawego patentu a sztampę w najgorszym wydaniu. Pułapki już lepiej, ale jeśli 90% czasu gry będzie strzelanina to kiepsko, chociaż gimbaza zapewne będzie zadowolona. 

Edytowane przez Sibian

Opublikowano

Ta gra będzie tym czym miał być na tej generacji Resident. Mikami nie zawiedzie, oby tylko długość gry była satysfakcjonująca.

Opublikowano

jest podjara. Zacny klonik RE4, a w zasadzie jego najlepszych miejscówek i motywów.

Opublikowano

Miłe zaskoczenie, bo spodziewałem się premiery późną jesienią. Zakup na sierpniową premierę to rzecz jasna święty obowiązek.

Edytowane przez Kasias

Opublikowano

Wreszcie mam powód aby zacząć kombinować na kupno PS4. Mikami wie, że nie może schrzanić tego ambitnego projektu. To zbyt duża odpowiedzialność xD.

Opublikowano

Wreszcie mam powód aby zacząć kombinować na kupno PS4. Mikami wie, że nie może schrzanić tego ambitnego projektu. To zbyt duża odpowiedzialność xD.

Niby co jest tym powodem by specjalnie kupować dla niej PS4 skoro wychodzi też na PS3/X360 a graficznie szału nie robi ?

Opublikowano

Może na next genach będzie więcej klatek? Tak czy inaczej czekam, fajnie że tak wcześnie.

Opublikowano

No ok. Ale skoro już mam na lato brać PS4 to po chvj miałbym brać się za wersję na PS3? Poza tym nie wierzę żeby po tylu miesiącach od premiery next-genów nie było różnicy. Na pewno jak wspomniał Figaro  - czyli 60 fps + full hd to niezbędne minimum. Przynajmniej dla PS4 chociaż nie wierzę aby X1 sobie z tym nie poradził jak w przypadku nowego/starego Tomb Raidera.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Graficznie to jest ewidentnie poziom PS3/X360 ale i tak wygląda ok. Na taką grę czekałem od wielu lat. Na materiale widać lokacje rodem z RE4, RE Remake - po prostu miód. Mikami chyba przestał się interesować tematem zombie ale to nie szkodzi bo one już dziś tak nie straszą jak dawniej. Evil Within nie może się nie udać pod skrzydłami Bethesdy. Kupię jeszcze chyba na PS3. Nie sądzę aby były duże różnice między generacjami.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.