Opublikowano 9 września 201311 l Jakaś tajemnicza zakapturzona postać może pociągnie grę na +, w stylu niezabijalnego na początku bossa przed którym można tylko uciekać, bez głupiej wyrzynki.
Opublikowano 27 września 201311 l http://gematsu.com/2013/09/20-minutes-of-the-evil-within-gameplay moim zdaniem gra na 7/10, za duzop elementów bylejakich, grafika, głowny bohater, przeciwnicy, inteligencja przeciwników, doczytywane tekstury i ogolnie jakos to wszystko ledwo sie rusza.
Opublikowano 27 września 201311 l Autor Sam gameplay, w lepszej jakości niż ten wyżej. Prolog to taka mieszanka Hostel i The Suffering, potem jest bardziej Residentowo, zwłaszcza oblężenie chatki.
Opublikowano 6 października 201311 l http://gematsu.com/2013/09/20-minutes-of-the-evil-within-gameplay moim zdaniem gra na 7/10, za duzop elementów bylejakich, grafika, głowny bohater, przeciwnicy, inteligencja przeciwników, doczytywane tekstury i ogolnie jakos to wszystko ledwo sie rusza. To może nie mówimy o tej samej grze? Po obejrzeniu ostatniego gameplayu jest duża nadzieja na wyczekiwany od lat powrót wymarłego gatunku na konsolowe salony. Graficznie jest bardzo szczegółowo, jest jakaś tam interakcja z otoczeniem a design po prostu mnie rozpjerdala. Wystarczy zerknąć na tym filmiku moment, w ktorym bohater udaje się do tej starej chaty - zupełnie jakbym oglądał RE Remake a te demony prezentują się bardzo podobnie do tych, których można zobaczyć na filmikach z RE 3,5. Możliwe, że Mikami chciałby częściowo powrócić do tego konceptu. Do tego grą zainteresowała się sama Bethesda, która chvjowych gier nie wydaje. Teraz widać co byłoby gdyby Mikami dalej pracował nad RE. Evil Within to na pewno duchowy następca.
Opublikowano 4 stycznia 201411 l Japończycy podrzucili garść szkiców koncepcyjnych, bardzo szczegółowych: http://www.allgamesbeta.com/2014/01/the-evil-within-concept-art-spoilers.html Zaglądacie na własną odpowiedzialność, bo kilka szkiców zdradza, że prawdopodbnie pośmigamy z gunem po miejscówkach, które mocniej kojarzą się z jedną z ostatnich gier Naughty Dog niż z kolejnym horrorem Mikamiego.
Opublikowano 5 stycznia 201411 l Jak ja bym chciał taką strukturę otwartego świata z misjami głównymi i pobocznymi. Na mapie byłby jakiś system nawigacji między lokacjami a same misje na wzór typowo-survivalowo-horrorowych. Mikami, (pipi)a nie zawiedź nas.
Opublikowano 10 lutego 201411 l Czas ożywić trochę temat : http://www.youtube.com/watch?v=vfJ7u_izDOQ
Opublikowano 10 lutego 201411 l Strasznie biedny ten system strzelania. Nie ma czegoś własnego, charakterystycznego , ciekawego patentu a sztampę w najgorszym wydaniu. Pułapki już lepiej, ale jeśli 90% czasu gry będzie strzelanina to kiepsko, chociaż gimbaza zapewne będzie zadowolona. Edytowane 10 lutego 201411 l przez Sibian
Opublikowano 11 lutego 201411 l Ta gra będzie tym czym miał być na tej generacji Resident. Mikami nie zawiedzie, oby tylko długość gry była satysfakcjonująca.
Opublikowano 11 lutego 201411 l jest podjara. Zacny klonik RE4, a w zasadzie jego najlepszych miejscówek i motywów.
Opublikowano 14 lutego 201411 l The Evil Within, the latest survival horror game from Resident Evil creator Shinji Mikami, will be available Aug. 26 in North America and Aug. 29 in Europe, publisher Bethesda Softworks announced today. http://www.polygon.com/2014/2/14/5411324/the-evil-within-release-date-ps4-ps3-xbox-one-360-pc
Opublikowano 14 lutego 201411 l Miłe zaskoczenie, bo spodziewałem się premiery późną jesienią. Zakup na sierpniową premierę to rzecz jasna święty obowiązek. Edytowane 14 lutego 201411 l przez Kasias
Opublikowano 15 lutego 201411 l Wreszcie mam powód aby zacząć kombinować na kupno PS4. Mikami wie, że nie może schrzanić tego ambitnego projektu. To zbyt duża odpowiedzialność xD.
Opublikowano 15 lutego 201411 l Wreszcie mam powód aby zacząć kombinować na kupno PS4. Mikami wie, że nie może schrzanić tego ambitnego projektu. To zbyt duża odpowiedzialność xD. Niby co jest tym powodem by specjalnie kupować dla niej PS4 skoro wychodzi też na PS3/X360 a graficznie szału nie robi ?
Opublikowano 15 lutego 201411 l Może na next genach będzie więcej klatek? Tak czy inaczej czekam, fajnie że tak wcześnie.
Opublikowano 16 lutego 201411 l No ok. Ale skoro już mam na lato brać PS4 to po chvj miałbym brać się za wersję na PS3? Poza tym nie wierzę żeby po tylu miesiącach od premiery next-genów nie było różnicy. Na pewno jak wspomniał Figaro - czyli 60 fps + full hd to niezbędne minimum. Przynajmniej dla PS4 chociaż nie wierzę aby X1 sobie z tym nie poradził jak w przypadku nowego/starego Tomb Raidera.
Opublikowano 9 kwietnia 201411 l Graficznie to jest ewidentnie poziom PS3/X360 ale i tak wygląda ok. Na taką grę czekałem od wielu lat. Na materiale widać lokacje rodem z RE4, RE Remake - po prostu miód. Mikami chyba przestał się interesować tematem zombie ale to nie szkodzi bo one już dziś tak nie straszą jak dawniej. Evil Within nie może się nie udać pod skrzydłami Bethesdy. Kupię jeszcze chyba na PS3. Nie sądzę aby były duże różnice między generacjami.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.