Jump to content

Pure Bladestone

Użytkownicy
  • Content Count

    357
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

56 Dobry człowiek

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

806 profile views
  1. Mocno dyskusyjne, tam były przynajmniej walki z NPCami i jakiś dobry miecz ukryty wśród ślimaków, było tam parę fajnych rzeczy. Blightown to dopiero smutne miejsce zaserwowane w 15 fps.
  2. W RE4 niech sobie robią co chcą, ale Capcom w RE7 pierwszy raz dla mnie sprawił, że ten świat był wiarygodny choć to dalej walka z potworami to jakoś tak poważniej i prawdziwiej. Fajnie jakby 8 część nie zbaczała z tego toru. A te wszystkie karateki niech kiszą się we własnym sosie tj. w swoich odrębnych grach tak będzie najspójniej.
  3. Screeny wyglądają PIĘKNIE - dla mnie to next gen, oby nie bulshoty. DS to najbardziej skondensowana część pozbawiona takich gu.wno lokacji typu ruiny demonów czy zagubione Izaath z DKS1. Tendencji światów nie mogą wyciąć, bo to jedna z ciekawszych mechanik w grze. Niech tylko wywalą ten motyw z farmieniem przeklętego Pure Bladestone i będzie git. Teraz wyobraźcie sobie Bloodborne 2 w jakości grafiki na tych screenach.
  4. Dobrze, że nie cross gen. FPP zwiastuje raczej VR więc gierka powinna latać w 60 fps jak RE7. Duży ekwipunek ala RE4 zwiastuje duuużo zbieractwa. Póki co prawie same plusy, tylko ten Chris tępy koks co dzięki mocom dragon balla miotał kulami skalnymi psuje wiarygodność całej opowieści. Oby pojawił się tylko kilka razy na chwilę i wypad do action action (pipi) gierek ala RE5 - tam pasuje.
  5. Gierka skończona chociaż za połową gry wywaliła mi błąd, który usunął zapisy, ale na drugi dzień doszedłem tam w kilka godzin. Warto zagrać na Pro gdzie gra trzyma betonowe 60 fps. Grało się przyjemnie, park DLC trochę mi wynagrodził mało różnorodne lokacje, ale nie ma co stękać bo gra jest miodna i przemyślana. Dla mnie Surge > Nioh, w tego drugiego pograłem trochę i więcej do tego ciemnego świata raczej nie wrócę. Teraz tylko czekać na Surge 2 complete edition z DLC.
  6. To tak jak te wszystkie gry o karabinach. Też kopiuj - wklej, tylko otoczka inna.
  7. Pewnie przez stres w walkach z nemesisem Pewnie tak, najrealniejsza opcja
  8. Pomęczyłem sobie nemesisa i na tym etapie walka z nim jest łatwa. Wystarczy rzucić mu granat pod nogi i od razu klęka podnosząc rękę do góry czyli rani go maksymalnie co daje dużo czasu na ucieczkę. Naboi to mi szkoda na niego marnować. Granat naprawdę jest przekokszony, rzuciłem nim w grupkę zombie i działa prawie jak czerwona beczka. Trzeba będzie mieć zawsze granat przy sobie. Ciekawe czym będzie się otwierać te żółte kłódki? będzie jeden uniwersalny klucz? Tych kłudek jest z 4-5 w tym małym etapie, w tym jedna w sklepie zabawkowym. Backtracking gwarantowany, gdzieś tam pewnie jest bezcenny powiększony plecak. Dzięki tym ukrytym, zamkniętym przedmiotom gra nie może być krótka. Jaram się.
  9. Szkoda, że nie ma wieży zegarowej, bo to było zabytkowe miejsce. Już lepiej jakby wycięli szpital. Inków raczej nie ma jak nie umieścili maszyn do pisania koło skrzyń.
  10. Demo skończone. Niby w mieście porozrzucane jest sporo amunicji, ale mamy do czynienia tylko z najsłabszymi zombiakami, dalej pewnie będzie trudniej. Skaczący czy raczej teleportujący się przed nos gracza Nemesis to tanie zagranie. Przez to nie ma jakiejś większej strategii ucieczki. Capcom to nie jest jakieś wybitne studio więc można było się spodziewać jakiś chooyowych rozwiązań. Zobaczymy jak to wszystko wypadnie w pełnej wersji.
  11. Dobrze, że nie robi tego Netflix bo byłby kolejny "hicior" na 6/10. HBO potrafi pójść na całość w tym sensie, że zrobić serial który idzie od początku do końca swoją drogą często nie mając szans się zwrócić. Tak jakby robili niektóre seriale dużym kosztem tylko dla prestiżu. Czarnobyla nie oglądałem więc nie wiem czy autor tego hita nie jest jakimś tandeciarzem więc bez podjarki na razie u mnie.
  12. Szkoda, że Jill na steelbooku wygląda jakby wklejona w paintcie. Kupiłbym go, ale w Polsce pewnie nie będzie do kupienia.
  13. Będzie problem. W trailerze około 60 sekundy Jill turla się pod bramą w metrze a w tle widać wyraźnie jak Nemesis idzie sobie spacerkiem. Nie wygląda to na skrypt tylko zapowiada powtórkę z Remake 2 czyli Nemesis chyba będzie takim samym wrzodem na dupie jak pan X co jest dla mnie nieporozumieniem. W grze nastawionej na eksplorację gdzie nie można się chować np. w szafie żeby przeczekać taka forma ciągłej ucieczki to nieporozumienie, pójście na łatwiznę. Bardzo tanie rozwiązanie . Nawet pierwszy Evil Within pozwalał wejść do szafki. Oby Capcom nie poszedł tą drogą.
  14. http://full_img_2012704.jpg

    koszulka dla mamy za 9.99zł

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.