Opublikowano 7 marca 201510 l Bo znowu będzie ból dupy, że to film QTE na 5h. I każdy będzie siedział ze stoperem w ręku co by zrecenzować, a najlepsze recki będą od graczojutuberów.
Opublikowano 7 marca 201510 l Raczej nie. Od początku wiadomo, że gra jest zrobiona na modłę Heavy Rain, zresztą ten styl idealnie pasuje do konwencji samego tytułu. No i przede wszystkim ich system "butterfly effect" jest stworzony do zachęcenia przejścia gry więcej niż jeden raz. W końcu fajnie będzie zabawić się w scenarzystę/reżysera i zadecydować kto przetrwa albo zginie (romanse też wchodzą w grę chyba). Gra zrobiła też dobre wrażenie na prasie, a to zdecydowanie nie udało się TO 1886.
Opublikowano 7 marca 201510 l Mi to wygląda narazie na jakiegos sredniaka. Nie sadze zeby cos wiecej wyszlo z tego.
Opublikowano 9 marca 201510 l nie no heavy rain w klimacie horroru mi odpowiada, za pelne cene na pewno nie ale na bank obadam jak stanieje, niech tylko faktycznie bedzie kilka zakonczen i drog do nich prowadzacych, akurat ta konwencja "gry" idealnie pasuje do tego gatunku
Opublikowano 26 maja 20159 l premiera jednak nie czerwiec tylko 26 sierpnia ja wiem, że zagram tylko ciekawe jaką cene zapodadzą, też 250zł jak sądzicie?
Opublikowano 26 maja 20159 l PL Dub - nie ma zbyt wiele sampli, ale to co jest, nie jest jakieś tragiczne, powinno dać się grać z polskim audio.
Opublikowano 27 maja 20159 l Gra miód. Mam nadzieję, ze w sierpniu będzie dostępna w PL. Szkoda, że dopiero pod koniec wakacji po moim urlopie.
Opublikowano 27 maja 20159 l idealna gierka do plusa albo jak stanieje za 50zl by przejsc w jakis ciemny zimowy wieczor i pchnac dalej kopie w swiat
Opublikowano 27 maja 20159 l Ja kupię na premierę albo tuż po, tematyka gry dla fana horrorów klasy B jest wymarzona. No i gra na każdych pokazach zbiera dobre/ bardzo dobre opinie zarówno od prasy jak i od ludzi.Szkoda, że nie wyrobili się na czerwiec, tak to premiera blisko MGSV. Choć umówmy się, target tych gier jakoś specjalnie się nie pookrywa.
Opublikowano 8 czerwca 20159 l Ja poczekam na recenzje. Sam pomysł wydaje sie ciekawy, jesli scenariusz faktycznie ma byc rozbudowany i wybory maja miec realny wpływ na zakonczenie, to pewnie kupie.
Opublikowano 10 czerwca 20159 l wygląda na strasznie mało gry w grze, ale póki co i tak jestem na TAK od początku ciekawił mnie ten tytuł
Opublikowano 10 czerwca 20159 l No, ale takie gry są naturalną (znaczy się z większym budżetem ) ewulucją przygodówek point & click, więc ten typ rozgrywki bardzo dobrze pasuje (drugą gałęzią rozwoju są eksploracyjne z pierwszej osoby).
Opublikowano 13 lipca 20159 l Autor Pojawiło się kilka playtestów i większość serwisów jest pozytywnie zaskoczona tym tytułem.
Opublikowano 13 lipca 20159 l Kurde fajnie to wygląda nawet. I zaskakujaco pozytywne sa te playtesty.
Opublikowano 13 lipca 20159 l A na Eurogamerze piszą, że grafika jest taka sobie i głównie modele twarzy dają radę. Średnio mnie interesuje ten tytuł bo dość już mam gier pokroju HR czy Beyond. A ci co gral w playtestach właśnie piszą o model rozgrywki podobnym do tych gier. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na premierę na bank tego nie biorę.
Opublikowano 13 lipca 20159 l Autor Podobno decyzje które podejmujemy są bardzo istotne i mocno wpływają na rozgrywkę. I jeszcze taka ciekawostka. Natomiast szczególnie intrygujący okazuje się aspekt rozmów z terapeutą, w których uczestniczymy pomiędzy rozdziałami. To niezwykle dziwne przeżycie - od początku mamy wrażenie, że nie jest to zwykły psycholog czy psychiatra. Sesjom towarzyszy niepokojąca atmosfera, a sam doktor zwraca się bezpośrednio do nas, do gracza, a nie do jakiejś postaci. Te sceny to naprawdę świetny pomysł na budowanie tajemniczego, przejmującego klimatu. http://www.eurogamer.pl/articles/2015-07-13-gralismy-w-until-dawn Szczerze mówiąc, nie planowałem kupna, ale możliwe, że jednak się skusze. Edytowane 13 lipca 20159 l przez YETI
Opublikowano 13 lipca 20159 l Nie to żebym był złośliwy ale ta gra wyjdzie i błyskawicznie przeminie. Moda na takie horrory gdzie jeden psychol wyrzyna w pień grupkę nastolatków już dawno przeminęła. Mogli coś innego wymyślić. Zapewne lepiej przyjęłyby się zombie. Albo jakieś zjawy.
Opublikowano 13 lipca 20159 l Imo to wlasnie celowy uklon w strone tych wakacyjnych slasherow puszczanych w amerykanskich kinach samochodowych. Fajnie ze gra zdaje sobie sprawe z tego ze jest wlasnie takom kinem klasy C. Ale zapewne caly ten efekt koncertowo spyerdola teatralnym dubbingiem bez poczucia dystansu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.