Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Bez kitu, nawet miesiąc nie minął, a już chyba prawie 6 Gb patchy, a białas ma 8 Gb pamięci :P Ale pewnie się nie sumują... teoretycznie :P

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 400 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Kiedyś chyba czytałem, że sama deweloperka to ok. 50 mln $, ale ręki sobie za to nie dam uciąć.

Masakra...a taki Project Cars zamyka sie w budzecie 3,75mln (wliczajac w to licencje na fury i jakies 50 torow :D)

Opublikowano

Don, jakie 6 giga. Pierwszy patch byl 1 gigowy, nie 5 ;) I po zainstalowaniu sie usuwaja.

Opublikowano

Dlatego nie czytam recenzji, bo kim jak kim ale recenzentem wydawcy mogą manipulować do woli, bo albo się da jakiś wcześniejszy dostęp,jakieś exowe materiały, albo party w Kalifornii, i później biedak nie może wystawić mniej niż 9, bo go party za rok ominie albo inni wcześniej dostaną materiały z gry. Bez sensu.

A jak jakiś mały niezależny serwis da 7 to się nie da za rok promki, niech w pytkę całują.

Do dziś pamiętam jak bodaj w CDA, chyba w 2003 się rękami i nogami zapierali przed manipulacją, argumentowali o stratach dla wydawcy moje pierwsze myśli

- Polska to śladowy rynek, nikt nie zauważy

- mało kto wie na Zachodzie co to CDA i czy wogóle istnieje

-gry reklamowane w CDA rzadko mają mniej niż 8

Do tego wiele razy w recenzjach albo zapowiedziach recenzenci chwalą się np,,, pojechałem hen daleko do USA do hotelu 5 gwiazdek by ograć demo trwające 5 min ",(ocena 9) albo ,, firma XXX nie przysłała nam promek i serdecznie jej dziękujemy za to " ( ocena 5)

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Masakra...a taki Project Cars zamyka sie w budzecie 3,75mln (wliczajac w to licencje na fury i jakies 50 torow :D)

 

może robią gdzieś w kraju trzeciego świata jak Polska to grosze ich kosztuje.

 

 

A to nie jest tak że te łatki na WiiU instalują się (czyt. podmieniają pliki) w trakcie pobierania dzięki czemu nie zapychają HDD ?

 

Poprzedni ważył 5 GB (?), więc raczej wszystkie zapisują się na HDD, wątpię żeby takie wielkie paczki wrzucali na RAM.

 

edit, a w sumie sam już nie wiem ile ten patch ważył...

https://www.google.pl/search?client=opera&q=wii+u+patch+5+gb&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest

+

http://www.vg247.com/2012/12/04/wii-u-day-one-patch-to-be-pre-installed-on-consoles-from-spring-2013/

Edytowane przez Fenikz

Opublikowano

Kiedyś chyba czytałem, że sama deweloperka to ok. 50 mln $, ale ręki sobie za to nie dam uciąć.

Masakra...a taki Project Cars zamyka sie w budzecie 3,75mln (wliczajac w to licencje na fury i jakies 50 torow :D)

 

A Gran Turismo 5 - 80 mln $ :P

 

Wszystko zależy od organizacji i uzdolnień programistów. Nie wiem czy widziałeś na XBLA Dust: An Elysian Tail, ale grę zrobił od początku do końca jeden człowiek, można sobie porównać z innymi produkcjami z XBLA, które często robią teamy po 20 osób.

 

Don, jakie 6 giga. Pierwszy patch byl 1 gigowy, nie 5 ;) I po zainstalowaniu sie usuwaja.

 

5 Gb: http://forums.n4g.com/WiiU-first-update-5GB-no-brick-protection-m1098708.aspx

Opublikowano

tajemnica literki "U" w nazwie wyjaśniona:

 

 

87325629.jpg

 

83112780.jpg

 

Edytowane przez Fenikz

Opublikowano

 

Jak zgapiać to od najlepszych!

Opublikowano

Kiedyś chyba czytałem, że sama deweloperka to ok. 50 mln $, ale ręki sobie za to nie dam uciąć.

Masakra...a taki Project Cars zamyka sie w budzecie 3,75mln (wliczajac w to licencje na fury i jakies 50 torow :D)

 

A Gran Turismo 5 - 80 mln $ :P

 

Wszystko zależy od organizacji i uzdolnień programistów. Nie wiem czy widziałeś na XBLA Dust: An Elysian Tail, ale grę zrobił od początku do końca jeden człowiek, można sobie porównać z innymi produkcjami z XBLA, które często robią teamy po 20 osób.

 

Don, jakie 6 giga. Pierwszy patch byl 1 gigowy, nie 5 ;) I po zainstalowaniu sie usuwaja.

 

5 Gb: http://forums.n4g.co...n-m1098708.aspx

nie wiem co to project cars, ale gt5 to naprawdę..... "duża gra", wiem bo przekatowałem. tak że nie wiem, czy można tu kwestie nakładu finansowego sprowadzić wyłącznie do talentu i organizacji programistów (zestawiając oba tytuły).
Opublikowano

może robią gdzieś w kraju trzeciego świata jak Polska to grosze ich kosztuje.

Anglia. Pracuje nad tym jakies 65 osob.

Gra robiona praktycznie od podstaw (zaden tam sequel korzystajacy z assetow poprzedniczki).

Ponad 50 tras (w wiekszosci licencjonowanych) i pewnie ponad 100 fur. Zaawansowana fizyka, zmienna pogoda/pora dnia na wszystkich torach.

No i za ta kase gra jest robiona zarowno na PC jak i PS3, X360 oraz WiiU. I prawdopodobnie rowniez next gen :)

Opublikowano

 

Jak zgapiać to od najlepszych!

 

Jak to Eurogamer świetnie określił - zlepek najbardziej "zayebistych" motywów z większości obecnych gier.

 

77890d4279fb6.gif

 

Jakby z 80% gry prezentowało się tak jak ten gameplay, to by było dobrze. Gorzej jeśli większość to będą te rynny :P

Opublikowano

@Magik:

 

no to musiałeś zjeść przynajmniej jedno zero... :blink:

Edytowane przez Fenikz

Opublikowano

jesli zarabiaja ok 2tys funtów miesiecznie to zjadaja ok polowe budzetu w rok. reszta pojdzie na sprzet, licencje itp. zmieszcza sie

Opublikowano

@Magik:

 

no to musiałeś zjeść przynajmniej jedno zero... :blink:

 

Gdzie tam, pewnie te gry kosztują w produkcji grosze, a wysokimi kosztami tłumaczą wysokie ceny.< developerzy=cebulaki>

 

jesli zarabiaja ok 2tys funtów miesiecznie

 

HAHAHAHAHHAHAHAHAH

Opublikowano

Don, jakie 6 giga. Pierwszy patch byl 1 gigowy, nie 5 ;) I po zainstalowaniu sie usuwaja.

 

5 Gb: http://forums.n4g.co...n-m1098708.aspx

1GB, 5GB po rozpakowaniu.

 

 

Magik - te 65 osób to chyba charytatywnie, albo zatrudnieni byli na miesiąc.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

@Magik:

 

no to musiałeś zjeść przynajmniej jedno zero... :blink:

Na 100% jest to 3,75 mln Euro

I zapewnam cie ze ta gra to nie jest zadna tam pop.iedrolka ;)

 

 

 

 

 

 

 

pcars2012120422352534.jpg

pcars2012120422310040.jpg

pcars2012113019280227.jpg

pcars2012113020504387.jpg

 

Edytowane przez Magik

Opublikowano

Niedowiarki niech sobie poczytają odpowiedni temat w Kąciku Wyścigowym.

Opublikowano

Co do tomb raidera

Far Cry 3 też wydawał się oksryptowaną liniową strzelanką na filmikach(przynajmniej tych początkowych, bo potem nie ogladalem). Pamietam jak pokazywali misje w jakies jarającej sie chacie i były jeki ze niedorobiona kopia Uncharted 3. Pol roku pozniej gra wychodzi I TAKI CHUJ 9/10 GOTY :P

Edytowane przez Dahaka

Opublikowano

Smutny jest ten Tomb Raider. Mogliby wydać 2 część zaje.bistego Guardian of Light, a nie bawić się w EPICKĄ PRZYGODĘ PEŁNĄ IMMERSJI I FILMOWOŚCI

Opublikowano

Chyba tylko tobie się wydawał liniowy, bo od początku było wiadomo, że będzie wielki otwarty świat, w którym będzie dużo do robienia poza fabułą.

Opublikowano

Niech Sony wróci do starego sklepu :/

Opublikowano

Raczej niech poprawią nowy, w tym sensie że jak znowu rzucą taki hit do Plusa jak wczoraj z Arkham City (w dodatku przez 15 minut był pewien glitch uniemożliwiający ściągnięcie w ramach Plusa), to niech będą już mieli przystosowany sklep do takiego tłoku.

Poprzednia wersja już nie wyrabiała, zwłaszcza z ilością contentu - trzeba było dzielić foldery w mniejsze, i tak jeśli gdzieś było kilkanaście pozycji to pod koniec żywota starego PSS było to dzielone na 2-3 podfoldery (inaczej pozycje się nie wyświetlały w formie ikon). Był też wolniejszy. Jedyne co faktycznie mogliby naprawić w obecnym sklepie, to skrócenie całej tej procedury kupowania czy nabywania czegokolwiek. Utrapieniem jest kupowanie coś za "0 PLN" z całą tą e-biurokracją.

Ogólnie nowy PSS wygląda ładniej, działa szybciej, wyszukiwarka po naprawie działa bardzo komfortowo (nie trzeba wpisywać całego tytułu) i widać że słuchają rad graczy (np. przywrócili szybkie przejście do normalnego przeglądania nowości, przedtem trzeba było przejść przez 3 strony screenowych podpowiedzi). Stary był minimalistyczny, ale niewydolny. Do nowego trzeba się przyzwyczaić i w sumie przeczekać te wszystkie wyłapywane na początku problemy... :)

Opublikowano

na dobry początek to niech oni ten sklep zintegrują z menu konsoli tak jak było w starym. Obecnie sklep działa jak każda gra/aplikacja czyli naciskamy X...chwila czarnego ekranu, a potem loading programu...do tego jeszcze dochodzi chwila gdy ściąga się zawartość sklepu(moment z torbą zakupową na ekranie) i ostatecznie w sklepie pojawiamy się po 20sekundach....w starym do sklepu wchodziło się od razu

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.