Opublikowano 14 czerwca 201311 l Ładnie wygląda ta Forza, nawet bardzo, szczególnie w menu, gdzie widać tą fakture lakieru i ładne i dokładne cienie samochodów. Szkoda tylko, że podczas gry cienie otoczenia pamiętają jeszcze czasy NFS Porsche 2000 (wersja PC). Cienie otoczenia w FM5 to zwykła ciemna tekstura. Jest "przewijana" na samochodzie centralnie z góry (niezaleźnie od tego, z któtej strony pada światło i względem czego są wypalone na ziemi). Widać to bardzo wyraźnie na gameplayach z kamerą TPP. Pisałem o tym przy okazji pierwszej prezentacji... ale mi nie wierzyliście Ciekawy jestem teraz czy będą w stanie w przyszłości tak zoptymalizować silnik aby bez cięć w grafice dodać w końcu faktycznie real-time'owe oświetlenie i cieniowanie (w celu implementacji zmiennych pór dnia). Trochę to śmieszne mając na uwadze, że niemal wszystkie pokazane do tej pory trasy w GT6 (na PS3) mają w pełni dynamiczne oświetlenie. Edytowane 14 czerwca 201311 l przez Emet
Opublikowano 14 czerwca 201311 l http://www.gamersyde.com/news_14253_en.html#forum Edytowane 14 czerwca 201311 l przez Magik
Opublikowano 14 czerwca 201311 l Ponoc Dan sie wydagal ze w grze jest jakies 300 fur (wszystkie modele = forzavista). Mowil tez, ze tym razem podczas wyscigu korzystaja z tych sami modeli co UI. Ciekawe zatem czy w trybie photomode na torze bedzie mozna otwierac drzwi itp.
Opublikowano 14 czerwca 201311 l Czyli wygląda na to że nie chcieli robić takiego podziału aut jak w GT5. W sumie mi to nie przeszkadza, ale mam nadzieje że wybór będzie różnorodny. Ciekawi mnie bardzo jak będzie tym razem wyglądała współpraca z Top Gear. Podobno cała trójka prezenterów ma użyczyć swój głos Edytowane 14 czerwca 201311 l przez marcin33
Opublikowano 16 czerwca 201311 l Cholera, ta gra jest rewelacyjna. Wielka szkoda, że wychodzi only on Xbox One, bo zagrałbym z ogromną chęcią. Kiedy kupiłem Xboxa 360, z myślą o serii Forza właśnie (inne sprawa, że kocham Gears of War nad życie), ale po tych wszystkich informacjach na temat tej konsoli, znacznie opóźnionej premierze w Polsce, ograniczeniach i innych problemach, nie zagram w ten za(pipi)isty tytuł chyba nigdy ;(
Opublikowano 18 czerwca 201311 l Autor http://www.youtube.com/watch?v=cdD3Pf2aa5E&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=x_myCVV3Qc0&hd=1http://www.youtube.com/watch?v=R1ZEZjpH-mw&hd=1 Bardzo podobają mi się te odbicia kokpitu w szybie za to animacja rąk dalej drętwa.
Opublikowano 25 czerwca 201311 l http://www.youtube.com/watch?v=vJi8tAJ6noY wow! Edytowane 25 czerwca 201311 l przez easye
Opublikowano 26 czerwca 201311 l dajcie na 4.20 - na dole widać pasek od WMP do tego cuda w lusterku wstecznym
Opublikowano 26 czerwca 201311 l Pasek widać bo widocznie gameplay został zgrany na pc i jest odtwarzany. Z tym efektem pop out w lusterku wstecznym to mam nadzieję że to wina dema. Obiekty z pamięci usuwane są o wile za wcześnie. Poza tym gra wygląda rewelacyjnie.
Opublikowano 1 lipca 201311 l Autor Tak przeglądam te materiały z FM5 i widać że marketing T10 dalej jest tak samo ujowy jak był, będą przez miesiące pokazywać Pragę i Mclarena P1, w FM3 to było Camino Viejo i Audi, w FM4 trasa w górach i Ferrari Italia. Na FB od 1,5mc na zmianę wrzucają te same zdjęcia
Opublikowano 17 lipca 201311 l Forza Motorsport 5: Chcesz zagrać? Zaloguj się Mimo zmiany polityki Microsoftu w sprawie konieczności "meldowania się" na serwerach przez Xbox One, fani Forzy, którzy zamierzają zaopatrzyć się w najnowszą odsłonę serii, będą potrzebowali połączenia z internetem. Na szczęście tylko raz. Dan Greenawalt z Turn 10 Studios oświadczył, że przy pierwszym odpaleniu Forza Motorsport 5, gracz zostanie poproszony o zalogowanie się i pobranie dodatkowej zawartości, takiej jak samochody i trasy. Jak wyjaśnił, wynika to z ich harmonogramu prac nad grą, który - aby wytłoczone egzemplarze Forzy 5 zdążyły na własną premierę - wymaga umieszczenia rzeczy ostatnich w kolejce, ale niezbędnych do gry, na serwerze, a nie na samych płytach.Brzmi sensownie i logicznie, choć nie zdziwiłyby mnie sceptyczne komentarze ze strony miłośników teorii spiskowych. http://www.cdaction.pl/news-33690/forza-motorsport-5-chcesz-zagrac-zaloguj-sie.html
Opublikowano 17 lipca 201311 l Taka cena za startowy tytuł. A myslisz ze jak gra sprzeda sie bardzo dobrze to inni nie powiedza sobie "ej skupmy sie na dlc ktore beda regularnie wychodzily co miesiac a reszte gry w dniu premiery ludzie sobie pobiora."
Opublikowano 17 lipca 201311 l No bo teraz sobie nie pobierasz tych przedpremierowych DLC co rozdają za preordery albo zamówienia w okolicy premiery i siedzisz w lesie w chacie bez kabla z netem Patche, premierowe DLC'ki, cyfrowa dystrybucja to standard od kilku lat, żeby mieć dzisiaj pełnoprawne gry to trzeba mieć neta i tyle. Wielkie halo o nic. Edytowane 17 lipca 201311 l przez DonSterydo
Opublikowano 17 lipca 201311 l Patche, premierowe DLC'ki, cyfrowa dystrybucja to standard od kilku lat, żeby mieć dzisiaj pełnoprawne gry to trzeba mieć neta i tyle. Wielkie halo o nic. Jesteś poważny ? porównujesz DLC i patche do pobierania części kodu ((pipi) wie jak dużego) gierki który powinien znajdować się na płycie bez którego sobie w nią nie pograsz ? Edytowane 17 lipca 201311 l przez Karas
Opublikowano 17 lipca 201311 l Zobaczymy jak będzie w praniu. Może 500 Mb a może 50 Gb. Tego nie wiemy. Może późniejsze wersje będą miały to już na płycie. Nie wiadomo i nie mam zamiaru się tym podniecać.
Opublikowano 17 lipca 201311 l Mi to zwisa ale porównanie plików bez których nie pograsz do rzeczy opcjonalnie do pobrania jest hm co najmniej naciągane.
Opublikowano 17 lipca 201311 l A ja wam powiem ze nie ma to kompletnie zadnego sensu, powiem wiecej obawiam sie ze bedzie to moze cos na wzor po czesci blokowania uzywek? Moze ktos kto kupi gre uzywana bedzie musial kupic ta reszte gry? Wilk syty i owca cała - M$ nie blokuje uzywek, blokuje tylko czesc ich zawartosci dajac niekompletny tytul.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.