Opublikowano 10 maja 20159 l Zanim załaduje się normalny model przez ułamek sekundy jest jego uproszczona wersja, w ruchu robi to nieciekawe wrażenie przy cutscenach. To z tego filmiku, co wrzucił Bansai, bodajże 2:35 i 2:55.
Opublikowano 10 maja 20159 l Pewnie coś takiego jak w grach ID przy szybkim obracaniu, że tekstury się od razu nie wczytują. Dla mnie to rzecz do załatania w patchu.
Opublikowano 10 maja 20159 l jesli to nie bedzie w takim stopniu wystepowac, jak w pierszym ME, to klade na to fajke
Opublikowano 10 maja 20159 l Tej grze przydałby się Photomode, bo z chęcią zrobiłbym tapetę z tym widokiem.
Opublikowano 10 maja 20159 l Artysta zajmujący się efektami graficznymi w Wiedźminie 3 - Jose Teixeira - przyznał w jednym z ostatnich wywiadów, że z optymizmem patrzy na możliwości konsol obecnej generacji. - Bazując na naszych doświadczeniach podczas prac nad grą, wyciągniętych wnioskach i pomysłach, które już teraz mamy na zrobienie czegoś więcej przy tych samych limitach... Jestem bardzo podekscytowany perspektywą najbliższych lat - mówił w rozmowie z serwisem DualShockers Teixeira ujawnił także kilka szczegółów na temat przygotowywania konwersji na konsole obecnej generacji. Efekty zobaczyć można między innymi w opublikowanych wczoraj fragmentach rozgrywki z PlayStation 4. - Czy wyzwaniem było „zmieszczenie” tej gry na konsolach? Oczywiście! Postaram się wyjaśnić bez zanudzania: PC rozwijają się co roku, więc ograniczenia ciągle się zmieniają (przez co prace na komputerach osobistych są trudne). - Tymczasem konsole się nie zmieniają. Weźmy poprzednią generację, porównując tytuły z pierwszego i ostatniego roku. To nadal ten sam sprzęt i „ograniczenia wydajności”, ale gry wyglądają dużo lepiej! Pomyślmy w ten sposób: Wiedźmin 3 ukazuje się na sprzęcie liczącym półtora roku, a już wygląda tak dobrze! Poznaliśmy także garść szczegółów na temat grafiki w Dzikim Gonie. - Niektóre shadery są naprawdę świetne, a jeden z naszych artystów technicznych przygotował świetne cieniowanie lodu, ze sprytnymi efektami przezroczystości... - dodał. - Trzeba to zobaczyć, przy odpowiednim oświetleniu wygląda to absolutnie fantastycznie! Jestem specjalistą od efektów graficznych i znam się na shaderach... Ale to przekracza moje możliwości! http://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-07-tworca-wiedzmina-3-podekscytowany-perspektywami-tej-generacji-konsol
Opublikowano 10 maja 20159 l Kolektorki gotowe do wysyłki: http://forums.cdprojektred.com/attachment.php?attachmentid=13724&d=1431196719
Opublikowano 10 maja 20159 l Zanim załaduje się normalny model przez ułamek sekundy jest jego uproszczona wersja, w ruchu robi to nieciekawe wrażenie przy cutscenach. To z tego filmiku, co wrzucił Bansai, bodajże 2:35 i 2:55. no niestety ''popap'' wali po oczach ale tak często mają gry z otwartym światem, reszta wygląda bardzo dobrze.
Opublikowano 10 maja 20159 l Odliczam ten tydzień. Weekend standardowo pod chmurką z browarkiem i do wtorku rzut beretką
Opublikowano 10 maja 20159 l http://a.pomf.se/qzpkdb.gif potrafi ktoś znaleźć video z tego gifa? Znalazlem ten filmik z gifa, oto link: http://www.dailymotion.com/video/x2podwr_lo-stregatore_animals?start=1 Nie dziekujcie Mozna ogladac pierwsze 40 sekund w miare spoiler-free (moment z gifa, w ZNACZNIE lepszej jakosci, chociaz to wciaz share z PS4), ale potem zaczynaja sie cutscenki wiec od razu wylaczylem. Tylko ten blur... boże aż mnie głowa od tego boli (po HD Type-0 mam dość tego gówna podczas obracania kamery). Na PC możesz wyłączyć zawsze w Wiedźminie 2 blur wyłączałem bo dla mnie lepiej wtedy gra wyglądała
Opublikowano 10 maja 20159 l Byłem zagłosować, oddałem swój głos na jedynego słusznego kandydata na Geralta z Rivii, tylko on wie co to znaczy być neutralnym, zrobi porządek w tym kraju CO TO ZA MUZAAA? sory, jest niesamowita
Opublikowano 10 maja 20159 l nie wiem czy było, ale gameplay z Xboxa, średnia jakość video, ale i tak wygląda chyba dobrze swoją drogą jak zgrywa sie video z Xboxa, jest coś w rodzaju zapisu share jak w PS4 ? http://www.dailymotion.com/video/x2ppbqm_witcher-3-xbox-one-part-2_videogames Edytowane 10 maja 20159 l przez Fanek
Opublikowano 10 maja 20159 l nie wiem czy było, ale gameplay z Xboxa, średnia jakość video, ale i tak wygląda chyba dobrze swoją drogą jak zgrywa sie video z Xboxa, jest coś w rodzaju zapisu share jak w PS4 ? http://www.dailymotion.com/video/x2ppbqm_witcher-3-xbox-one-part-2_videogames Tak i tak.
Opublikowano 10 maja 20159 l Ależ dźwięk tej wody, gdy Geralt się w niej porusza i z niej wychodzi jest mokry... xD Nie dość, że za kilka dni będę palił oczy od tej gry, to jeszcze stracę też słuch od kina domowego i słuchawek późnym wieczorem.
Opublikowano 11 maja 20159 l ciekawy artykuł: http://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-11-tworca-wiedzmina-3-przed-premiera-jestesmy-podenerwowani Twórca Wiedźmina 3 przed premierą: „jesteśmy podenerwowani” Do premiery Wiedźmina 3 zostało już tylko osiem dni, a emocje związane z debiutem ambitnego projektu studia CD Projekt udzielają się także jego twórcom. - Taka niepewność nie może być dobra na serce. Bez względu na to, ile razy to mówimy, zawsze brzmi to jak hasło marketingowe, ale to tytuł stworzony przez graczy, którzy chcieli po prostu przygotować świetną pozycję RPG.- Jesteśmy podenerwowani. Weźmy podekscytowanie fanów cierpliwie oczekujących na premierę, pomnóżmy to przez sto, a dostaniemy nasze emocje! -przyznał Jose Teixeira w rozmowie z serwisem DualShockers. - Z ulgą przyjęliśmy pozytywne reakcje dziennikarzy, którzy mieli już szansę sprawdzić grę i możemy mieć tylko nadzieję, że ten trend się utrzyma! Jose Teixeira to specjalista od efektów specjalnych w CD Projekt Red, odpowiedzialny między innymi za zmienne warunki pogodowe Wiedźmina 3. - Sporo nad tym pracowałem (ale nie tyle, ile bym chciał - miałem też inne rzeczy do zrobienia!) - przyznał deweloper. - Moje założenia były proste: nie używać statycznych tekstur i wprowadzić nieco różnorodności oraz ruchu do nieba. - Stworzyliśmy system generujący efekty pogodowe na bazie prawdopodobieństwa, to całkiem fajne! Różne miejsca w świecie mają inne schematy, jak śnieg w zimniejszych strefach i tak dalej. Dużo uwagi poświęcono także efektom związanym z wodą. - To jeden z obszarów, którym zajmujemy się bez końca! Dostosowanie piany, schematy fal, reakcje na wiatr, sporo tego! - tłumaczy Teixeira. - Mamy nawet symulowane fale przy przemieszczaniu sie graczy czy wywoływane ruchami łodzi... No i cieniowanie oceanu, szalenie skomplikowane. - Prace nad grą były dla nas wielką lekcją. Gigantyczny tytuł, wyprodukowany przez stosunkowo mały zespół (jak na tak skomplikowany projekt), bez automatycznych systemów, z ręcznie tworzonymi i rozmieszczanymi elementami... - Przez trzy lata usprawnialiśmy i modyfikowaliśmy silnik tyle razy, że straciliśmy rachubę... A już teraz mamy ogromną listę rzeczy, które można ulepszyć jeszcze bardziej... - kończy Teixeira. Wiedźmin 3: Dziki Gon zmierza na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Opublikowano 11 maja 20159 l (...) Dostosowanie piany, schematy fal, reakcje na wiatr, sporo tego! - tłumaczy Teixeira. - Mamy nawet symulowane fale przy przemieszczaniu sie graczy czy wywoływane ruchami łodzi... No i cieniowanie oceanu, szalenie skomplikowane. Ya pjerdolę. Ale ta gra musi być zayebista. No ale downgortat, popap, halasy, baksztagi, debile książek nie czytali. Ehh...
Opublikowano 11 maja 20159 l swoja droga, ciekawe czy jakiś specyficznie rogarnięty umysłowo franciszek przed premiera zada jeszcze to pytanie "nie grałem/nie czytalem poprzednich czesci, czy moge zagrac?":P Edytowane 11 maja 20159 l przez Andżej
Opublikowano 11 maja 20159 l Witam, mam takie pytanko. Nie gralem i nie czytalem poprzednich czesci, czy moge zagrac?
Opublikowano 11 maja 20159 l Spokojnie kolego są filmik na eurogamerze a twórcy przygotowali testy ala maturalny przed odpaleniem gry. Pytaj Fanka podesle ci streszczenia z notatkami.
Opublikowano 11 maja 20159 l Podobno jak nie ma się 30% to dopiero w sierpniu poprawka i jak zdasz do gra się odpali.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.