Skocz do zawartości

Destiny


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Ogółem widze, że mało jest informacji o Destiny na forumku, więc poszukałem na innych polskich forach czy są jakieś jeszcze i znalazłem na sąsiednim http://www.ps3site.pl/forum/topic/74789-destiny/page-8 sporo tekstu użytkownika Patricko

 

Jako nadworny fan(boy?) Destiny i człowiek, który zakochał się w tym produkcie od pierwszego wejrzenia, muszę wytłumaczyć kilka rzeczy.

 

- Projekt Destiny został rozpoczęty już w 2007 roku (nie wiem ile Gearbox robiło Borderlandsa, ale ten pojawił się w 2009 roku, także wątpię żeby jedni i drudzy zaglądali sobie pod kapuzy, jak ktoś od kogoś miał kopiować to Gearbox od Bungie),

- W Destiny mamy cały czas żyjący świat, w każdym momencie możemy spotkać sojusznika lub wroga (w Borderlands macie swój team do max 4 osób i na pohybel),

- Minimalny zespół w Destiny ma się składać z 5 osób, a kilka zespołów może współgrać ze sobą dla wspólnego dobra, albo zaatakować drugi zespół (tak jak wyżej, w Borderach 4 osoby w coopie),

- W Destiny mamy praktycznie cały nasz układ planetarny drogi mlecznej, a może nawet i więcej! (W Borderach jedna planeta podzielona na lokacje),

- W Destiny mamy ogromne możliwości modyfikowania postaci, broni (W Borderach bronie są ustalone, a modyfikowanie postaci minimalne),

- Destiny daje możliwość levelowania nie tylko postaci, ale również drzewka talentów dla broni (gdzie w Borderach zwykły level podnoszący podstawowe skille broni),

- Destiny daje nam własny statek kosmiczny, którym zapewne będziemy podróżować pomiędzy planetami, toczyć walki w kosmosie oraz będzie go można modyfikować na różne sposoby (tutaj chyba nawet nie trzeba nic dodawać)

- W Destiny będą wieże/miasta "City", które będą osadą wszystkich graczy, czyli miasto z masywną ilością ludzi, z którymi można gadać handlować, itd.

W mieście będzie można kupować itemy, modyfikacje, naprawiać obecne, itd. Kto grał w jakieś MMORPG wie o co chodzi,

- Będziemy mogli tworzyć gildie, czyli gra jest nastawiona na rozgrywkę w wiele osób i na interakcję między nimi,

- Bungie planuje wprowadzić raidy, czyli mega trudne instancje z cholernie trudnymi bossami (w Borderach też są instancje z bossem na końcu, ale tutaj będzie to raczej znacznie większe przeżycie. Jednak atakowanie bossa w 10 osób to lepsza sprawa niż w max 4)

- Do wyboru 5 frakcji, czyli na początku wybieramy kolory, do których nasza postać będzie należeć już na zawsze (czy będzie można zmieniać, to nie wiadomo).

Każda frakcja będzie miała pewne plusy i minusy (np. dana frakcja traktowana jako wrogowie, albo tańsze części do statków kosmicznych),

- Try Competetive, czyli walki pomiędzy żywymi graczami, możliwe że będzie to coś jak Deathmatche z Halo, ale jeszcze nic tutaj nie zostało powiedziane,

 

i kolejny fragment z jego następnego posta

 

 

DESTINY -  Informacje z DNIA #1 E3 2013 - Podsumowanie informacji

 

kSTE5Bx.jpg

Informacje zaczerpnięte ze strony DestinyHub, przetłumaczone przeze mnie.

Ważniejsze informacje wytłuściłem. Liczę na buziaki za robotę!

 

Informacje wyniesione z wywiadu z Joe Statenem:

 

- Wejściówka z demka, które widzieliśmy to wczesna animacja z kampanii,

- Cokolwiek widzisz na ekranie...możesz się tam udać!

- "Fireteams", czyli nazwa oddziałów tworzonych z graczy,

- Każdy gracz posiada "Ghosta" (ta latająca kulka), która będzie pomagać przez całą grę,

- Ghosta będzie można modyfikować,

- Potwierdzone rodzaje broni to Pulse Rifle (seria 3 pocisków naraz), Hand Canon oraz Energy Rifles,

- Wszystkie klasy będą miały niektóre podobne cechy, ale wciąż każda jest wyjątkowa,

- Gracz może posiadać wiele postaci,

- Limit graczy w multi nie został jeszcze potwierdzony,

- Podczas dema było 7 osób w 3 teamach,

- Te latające motory, które były na demie to "Sparrow", każdy gracz będzie posiadał swój własny i będzie mógł z niego korzystać w dowolnym momencie!

- Nasz statek kosmiczny będzie służyć za transport z miasta na front oraz odwrotnie, będzie również służyć jako nasz prywatny składzik,

- Będą prywatne i publiczne obszary, gdy wejdziemy do publicznego to zostaniemy o tym poinformowani,

- Bungie jest świadome, że nie każdy lubi grać z obcymi ludźmi, także myślą nad różnymi rozwiązaniami.

 

Informacje wyniesione z wywiadu z Haroldem Rynaem (Bungie President):

 

- Możliwe, że będą dodatkowe klasy postaci (mamy czekać),

- Każda klasa ma swoje wyjątkowe umiejętności,

- Zrównoważony balans pomiędzy każdą klasą, aby coop był jak najbardziej efektywny,

- Podczas dema, każda klasa miała dostęp do każdej broni. W pełnej wersji tego nie będzie.

- Ghosty będą naszymi kompanami i będą nas prowadzić podczas gry. Latająca kulka została porównana do Cortany z Halo,

- Falleny (rasa przeciwników), których widzieliśmy w demie należą do House of Devils (zapewne jakaś frakcja przeciwników?),

- Cabale/Vexy/Falleny niekoniecznie będą walczyć tylko z nami, możliwe są walki pomiędzy nimi samymi również,

- Nie chcieli iść w system skilli/magii (cokolwiek to znaczy, możliwe że nie chcieli robić typowych magów),

- Mini-Boss Rixis, którego widzieliśmy na demie, posiadał swoje własne wyjątkowe umiejętności (np. warpowanie),

- Będzie system samo-odnowienia, czyli sami możemy się podnieść bo śmierci, nastawione głównie dla graczy lubiących solo, ale ma to być ograniczone,

- Jeśli zostaniecie zabici w jakiejś lokacji, to ona się nie resetuje. Dodane zostało również "to że gracz umarł, nie znaczy że boss musi się również zregenerować",

- Karabin maszynowy "Thunderlord" z dema miał nastawienie swojego drzewka talentów na typowo agresywny styl. W każdej broni gracz będzie mógł dostosować drzewko talentów broni wg własnego uznania,

- Potwierdzone, że będzie alpha/beta. Nie wiadomo czy publiczna czy prywatna,

- Loot będzie działał podobnie jak w innych grach, różne rodzaje i różne dodatkowe skille w itemach,

- Public Event, który widzieliśmy na demie jest wydarzeniem, do którego może dołączyć każdy, kto się akurat znajduje w publicznej lokacji,

- Będzie masa różnych Public Eventów.

 

Kolejny wywiad z Joe Statenem, tym razem robiony przez Adama Sesslera:

 

- Jak opiszesz Destiny? Jest to rdzenna (core) strzelanka Bungie z elementami zaczerpniętymi z innych gatunków. MMO to nie do końca dobre określenie. Coś tam z MMO czerpie, np. lootowanie, ubieranie naszych bohaterów, ciągle żyjący świat, a z drugiej strony nie będzie żadnych płatnych subskrypcji, tak jak w wielu grach MMO to jest robione.

- Coop to coś co Bungie uwielbia i będzie się cały czas pozytywnie wyróżniać w Destiny,

- Magia w Destiny to coś, czego trzeba się będzie nauczyć z czasem i wylevelować tą umiejętność, nie jest to gotowy skill,

- Nasza postać będzie pojawiać się w różnych cut-scenkach,

- Świat jest otwarty, możemy iść tam, gdzie tylko nasz oczy poniosą,

- Płeć postaci nie ma znaczenia, ale za to klasa jak najbardziej. Ale klasa wciąż nie wymusza nas danego stylu gry, każdy gra jak lubi,

- Nasi kompani mogą doskoczyć dosłownie w każdym momencie eksploracji świata,

- Gra solo to "filar" Destiny, jednak niektóre rzeczy po prostu będą wymagać większej ilości ludzi, a niektóre wręcz ogromnej. Będą duże Public Eventy jak i te małe.

- AI przeciwników bazuje na poprzednich grach Bungie, ale oczywiście jest odpowiednie poprawione,

- Dana broń może nam towarzyszyć przez bardzo długi okres czasu w grze. Mogą być modyfikowane, tak żeby stał się naszymi najbliższymi sprzymierzeńcami w walce i były czymś więcej niż tylko bronią.

- Loot jest prywatny, czyli nie ma walki o itemy,

- Statki kosmiczne w tle zostały określone jako "Statki Starej Koloni",

- Długookresowe cele będą związane z ciągle zmieniającym się światem i powracaniem do niego,

- Nie mógł rozmawiać o wyjątkowym połączeniu z Sony

 

Wywiad Machnimy z Petem Parsonsem:

 

- Określił on owy event jako "raid",

- Publiczne Eventy mają na celu skusić graczy solo, aby dołączyli do większej grupy ludzi

- Miejscówka z dema, czyli "Old Russia" to niegdyś miejsce do którego uciekali ludzie, przed "Starą Kolonią",

- Statki, które zostały strącone przez Falleny będą częścią świata,

- Wykorzystanie mobilnych urządzeń wciąż jest tajemnicą, w każdym razie mają jeszcze bardziej bawić ze światem Destiny,

- Podróże w kosmosie, to coś o czym Bungie marzy i stara się osiągnąć, do tego walki w kosmosie,

- Spytany o dokładną modyfikacji broni (lunety, barwy) nie odpowiedział dosłownie "tak", ale powiedział że będzie można modyfikować całą naszą postać,

- Theater Mode, nie mógł nic więcej powiedzieć,

- Poszczególne "środowiska" zostały określone pod względem rozmiaru jako 2/3 z Halo Reach, nie wiadomo o co chodzi dokładnie.
Dodał, że nie chcą tworzyć pustych przestrzeni, żeby tylko był duże, ale stworzyć same lokacje, gdzie ciągle coś się dzieje.

 

 

p.s

 

źródeł i dokładność tłumaczenia z j. angielskiego na polski nie sprawdzałem...

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Widzę że wszyscy jarają się Bungie zamiast grą ,to źle.

Destiny tak sobie wygląda ,według mnie nic ciekawego ,ale przecież robi to Bungie więc to musi być dobre! Prawda? Nie ,bo dzisiejsze Bungie ,to już nie to samo Bungie zo przy Halo 1 i 2. Dzisiejsze Bungie to firma która zrobiła najgorsze Halo w historii tej serii (halo 3 i odst) , a także bezpłciowego Reacha (nie twierdzę że to zła gra ,jest dobra ale nie wybitna) ,całe szczęście że przyszło 343 i przywróciło Halo  do renomy. Dlatego ostrzegam ,nie warto popadać tu w jakiś      optymizm

Odnośnik do komentarza

Ciężko wierzyć w to wszysto, zbyt ładnie to wygląda. Na dodatek widać ewidentnie, że robią grę pod co-opa a nie rozgrywkę player vs player. Z resztą, to kolejny FPS ze strzelaniem z muszki, więc zbyt skillowe i tak by nie było.

 

Ta gra to chyba wyjdzie pod koniec 2014.

Odnośnik do komentarza

 

Destiny: 'Graphics Are Different' Between PS4 And Xbox One?

Ryan King

Bungie president says 'graphics are different platform to platform.'

Published on Jun 17, 2013

Bungie president Harold Ryan says the 'graphics are different, platform to platform' for Destiny.

What isn't clear is whether this means between the PS4 and Xbox One (as is asked in the question Ryan's responding to) or between the next-gen and current gen versions.

Responding to our question on what kind of special features we can expect for PS4 and Xbox One for Destiny, Ryan replies: "We’re not committing right now to any specific platform features. The great thing for us with timing is that we were making a new engine, and then two new consoles were coming out, which led us to invest more into making the new engine for it.

"There are a whole bunch of great opportunities for us to go after, like full player experiences, etc. We’re investigating all of those and building the core experience of Destiny, which will be similar across all the platforms. The graphics are different, obviously, platform to platform, but in a connected world, the game of Destiny is going to be awesome on all of them."

http://www.nowgamer.com/news/1967582/destiny_graphics_are_different_between_ps4_and_xbox_one.html

Odnośnik do komentarza

Wiadomo coś czy w Destiny będzie zwykły tryb multiplayer pvp ?

Właśnie nic nie wiadomo, ale nie wyobrażam sobie nowej gry Buingue bez tego trybu.

 

Trochę nowych informacji z forum os3site.

 

 

Zaczyna się od tego, że Destiny może być tak dobre jak tego oczekujesz!

Wiadomo, że większość gier zawsze w finalnym rozrachunku jest obcinana, albo nie jest to do końca to czego oczekiwaliśmy.

Przejdźmy jednak do mięsa!

 

Fabuła:

- Akcja dzieje się siedem wieków po tzw. "The Collapse" (Upadku),

- Gramy jako "Guardian", czyli na nasze "Strażnik", albo "Opiekun" ostatniego bezpiecznego miasta na Ziemi,

- Miasto znajduje się bezpośrednio pod "Travelerem", czyli ogromną sferą unoszącą się nad miastem (tak, ta biała kula to właśnie owy Traveler)

- Nie wiadomo jaki jest jego cel, na razie wszystko jest owiane tajemnicą, być może fabuła będzie się kręcić właśnie w okół niego,

 

NASA "na żywo"

- Cała gra rozgrywa się w naszym układzie planetarnym (możliwe, że kolejne części Destiny będą wychodzić już poza Drogę Mleczną),

- Możemy dowolnie eksplorować każdą planetę dostępną w grze,

 

Eksploruj, walcz, eksploruj

- Cała gra będzie opierać się na poznawaniu tajemnic miejsc wszelakich,

- W demie na E3 mogliśmy zobaczyć "Starą Rosję" (Old Russia), czyli twierdza, gdzie kiedyś ludzie bronili się przed przeciwnikami,

- Na początku lokacja wygląda na opuszczoną, ale gdy tchnęliśmy w nią życia (dostarczenie energii, zapalenie się świateł) rozpoczęła się walka,

- Można się spodziewać, że zawsze zostaniemy zaskoczeniu przez hordy przeciwników, mini-bossów, a może nawet konkretnych bossów,

 

Gameplay

- Destiny bazuje na swoim doświadczeniu z poprzednich gier, nie spodziewajcie się tutaj rewolucji,

- Od razu dodam, że Bungie to praktycznie ścisła czołówka, o ile nie top, jeśli chodzi o FPS'y, także można spać spokojnie jeśli chodzi o aspekty strzelankowe,

- W grze ma znajdować się multum broni, nie znamy jeszcze liczb, ale będzie w czym wybierać,

- Każda broń będzie wyjątkowa, własna nazwa + drzewko ze skillami,

- Ostatni i finałowy upgrade do każdej broni to coś wyjątkowego i rzadkiego, co przekształca broń w znacznie potężniejszą zabawkę,

- Standardowo, im trudniejszy przeciwnik tym lepszy loot dostaniemy,

 

Coop

- Destiny w głównej mierze skupia się na coopie,

- Można grać oczywiście solo i zajmować się własnymi sprawami, ale w każdym momencie można kontynuować przygodę ze znajomymi,

- Jak już widzieliśmy w demie, zabawa po ubiciu bossa się nie kończy. Pojawia się kolejny Event, tym razem publiczny,

- Charakteryzuje się tym, że mogą do niego dołączyć wszystkie osoby, które znajdują się w pobliżu,

 

Podsumowanie

Gra będzie piękna, wciągająca i ogólnie sam miód ociekający za(pipi)istością.

Warto dodać, że gra jest tworzona z myślą o next-genach, także każdemu kto poważnie myśli nad Destiny radzę wybrać wersję na PS4/XO.

Oczywiście wersja na PS4 będzie miała dodatkowe ekskluzywne dodatki, ale jakie to jeszcze nie wiadomo.

Obejrzycie to, robi wrażenie.

 

Ziemia to wielkościowo obszar 2/3 całego Halo Reach. Ciekawe jak inne planety, ale ta gra będzie OGGGGGROMNA.

Odnośnik do komentarza

Czy Destiny będzie korzystać z mikropłatności?

 

Destiny, czyli sądząc po prezentowanych dotąd materiałach, produkcja mająca zadatki na bycie bardzo dobrą grą. Nadal jednak pozostaje sporo kwestii, które wymagają wyjaśnienia. Między innymi pojawiają się zapytania dotyczące modelu płatności z jakiego będzie korzystać produkcja Bungie. 

 

Ostatnio ekipa z Bungie pozwoliła fanom zadawać pytania. Jednym z takich ciekawszych, które doczekało się odpowiedzi było zapytanie o wykorzystywanie prawdziwych pieniędzy i wszelakie "przyśpieszacze". Pytanie o mikropłatności nasuwa się samo na myśl po zapoznaniu się z innymi grami MMO i poznaniu wydawcy Destiny - Activision.

 

Na teraz możemy wam powiedzieć, że nagrody będą zdobywane za granie w Destiny i za granie w to dobrze. Będziecie je wycinać z skór waszych wrogów, po tym jak ich rozgnieciecie w wasz ulubiony sposób.

 

Odpowiedź nasuwa przypuszczenie, że być może wszystko w grze będzie można osiągnąć za pomocą zwykłego grania. To oczywiście, nie wyklucza mikropłatności, które mogą ten proces przyśpieszyć.

http://www.ps3site.pl/czy-destiny-bedzie-korzystac-z-mikroplatnosci/158251

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Destiny – mocne, fabularne doświadczenie w świecie zaludnionym przez graczy

Destiny-2.jpg

Destiny jest jedną z tych produkcji, które obecnie najbardziej działają na wyobraźnię graczy. Bungie Games ma tego pełną świadomość, wobec czego podzieliło się z nami kolejnymi informacjami na temat tej produkcji.

 

Zacznijmy od tego, co mogliśmy już zobaczyć, a zatem od prezentacji z tegorocznych targów E3. Deweloperzy przekonują, że wersja na PlayStation 4 będzie wyglądać dokładnie tak, jak na czerwcowym pokazie.

Ponadto, twierdzą, że opracowana przez nich technologia pozwala na uzyskanie cudownego wyglądu na wszystkich platformach - zanosi się na to, że edycja na PlayStation 3 także będzie wyglądać świetnie.

 

Jeśli zaś chodzi o samą rozgrywkę - Bungie informują, że powołali do życia najbardziej głęboką historię ze wszystkich dotychczasowych projektów.

O ile świat będzie zaludniony przez graczy, nic nie będzie stało na przeszkodzie, by skupić się na własnej karierze i rozwijać swojego bohatera, nie patrząc na pozostałych, kosmicznych poszukiwaczy przygód.

Mimo wszystko współpraca ma tutaj odegrać niezmiernie ważną rolę - deweloperzy potwierdzili bowiem obecność tak zwanych Fireteams, czyli tutejszego odpowiednika klanów.

 

Oczywiście znajdzie się tu również miejsce na tryby rozgrywki oparte na konkurencji - w grze będą dostępne specjalne strefy, które pozwolą na efektowne "strzelanie się" z innymi graczami. Na koniec warto wspomnieć o tym, że twórcy obiecują, iż mają jeszcze całą masę asów w rękawie - w najbliższej przyszłości powinniśmy zatem doczekać się prawdziwego wysypu konkretów.

http://www.ps3site.pl/destiny-mocne-fabularne-doswiadczenie-w-swiecie-zaludnionym-przez-graczy/159560

Odnośnik do komentarza

Destiny: Posłuchaj pierwszego utworu z gry


 


destiny-2014_175eq.jpg
Destiny
Coś dla melomanów na początek tygodnia – Bungie udostępniło jeden z utworów ze swojego nowego projektu Destiny, który można było usłyszeć w trakcie targów E3.
Teraz można posłuchać go w każdej chwili.
Piosenka Awakening została skomponowana przez Marty’ego O’Donnella i Michaela Salvatori, autorów soundtracków do gier z serii Halo (poza niedawną „czwórką”). Utwór jest próbką ścieżki dźwiękowej z kolejnego projektu Bungie, czyli Destiny.

Możecie go pobrać TUTAJ

http://www.cdaction.pl/news-33529/destiny-posluchaj-pierwszego-utworu-z-gry.html

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Z forum ps3site

 

 

- Przez 8 kolejnych lat, Bungie ma wydać 4 części Destiny oraz 4 bardzo duże DLC,
- Gra oraz uniwersum jest tak ogromne, że jest porównywana do Star Wars'ów oraz Władcy Pierścieni,
- Destiny ma potencjał by być grą bez końca,
- Będzie można robić wślizgi podczas sprintów (było widać podczas E3),
- Publiczne Eventy są przypisane do każdej lokacji i będą się pojawiać regularnie, mają one na celu gromadzenie ludzi w celu pokonywania coraz to trudniejszych przeciwników,
- Publiczne lokacje, czyli gdzie będzie mogli spotkać innych, to będą po prostu te pod gołym niebem, zaś wszelkie lokacje w budynkach/podziemiach/itd. mają być prywatne,
- Jednak gra wciąż jest w fazie pre-alpha, także Bungie może sporo zmienić pod względem prywatności,
- Obszary po których będziemy się poruszać będą mieć od 1km2 do maksymalnie 2km2, tyle silnik jest w stanie wyciągnąć maksymalnie,
- Będziemy spotykać ludzi, którzy robią swoje questy, które mogą być zupełnie inne niż nasze,
- Spotykanie innych ludzi podczas grania będzie normalnym zjawiskiem,
- Levelowanie broni (nic się nie zmieniło z ostatniego razu),
- Będzie pełny cykl dnia i nocy, wspierany przez silnik odpowiadający za oświetlenie, dzięki czemu możemy spodziewać się pięknych widoków, albo czarnych jak smoła nocy,
- Obie generacje będą miały takie same wielkości map, matchmaking będzie taki sam, pod tymi względami nie będą się różnić,
- Wersje na next-geny mają oczywiście wyglądać ładniej i latać w rozdzielczości 1080p,
- Kolejne części Destiny mają się skupiać już tylko i wyłącznie na next-genach, dzięki czemu pojawią się usprawnienia dosłownie we wszystkim, od znacznie większych obszarów zaczynając,

- Destiny jest tak budowane, żeby przetrwało minimum dekadę, albo nawet i więcej.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.