Skocz do zawartości

Titanfall


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Alfa jest stworzona tylko po to, żeby przetestować serwery gry. Specjalnie, żeby plik mało ważył tekstury mają 1/4 swojej rozdzielczości oraz nie ma bardzo dużo elementów (bronie, tytany itd.), które będą występowały w pełnej wersji. Nie rozumiem po co komentować więc w takim razie alfę skoro pod względem grafiki w żadnym stopniu nie reprezentuje ona poziomu końcowego produktu. Takie narzekanie, żeby sobie ponarzekać. To co się liczy, czyli świetny gameplay jest obecne i z tego należy się cieszyć. Resztę będzie można oceniać po wyjściu pełnej wersji gry.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Typowy Generic shooter.Zero recoila,wszystko napierdziela jak laser.

6v6 przy takiej mapie jest troche nieporozumienie.To jest rewolucja fpsach? Prawda nikt nie wpadl na tak fantastyczny pomysl aby naqurwiac w botow online.

Co do grafiki to jest Alpha wiec duzo sie zmieni,albo nie zmieni bo to jest EA.

Mam nadzieje,ze ta alpha da jakis feedback i sie ogarna.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Przewiń sobie do 4:43 i zobacz ile tam tytanów hasa, jak byś chciał więcej to zrobiłby się pjerdolnik.

 


A to, że grafika nie powala to juz inna sprawa i mam tylko nadzieje, ze to co napisał Mazz to prawda i tyle.


Ja tylko zacytowałem pracownika Respawn.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=97508552&postcount=1239


Jakoś miliony ludzi w LoLu i Docie niszczą boty podczas meczów i nie widzą problemu. Rola zwykłych żołnierzy w Titanfall jest taka sama jak mobów.

Zresztą, ma być też tryb bez AI, tylko 12 graczy + tytany.
Odnośnik do komentarza

Zbyt zaawansowana grafika w fpsach z mojego doswiadczenia tylko przeszkadza.Dobry fps musi miec dobra mechanike strzelania.

Shooter musi byc czytelny,a ta gra jest bardzo czytelna.Wiesz do kogo masz celowac,po filmiku nie widac zbytnio bajerow graficznych,jakis bzdur typu blur i milion udziwnien,ktore tylko wqurwiaja.

Odnośnik do komentarza

tyle, ze to nawet do HALO 4 daleko...

Feeling identyczny jak w COD, ale mi to nie przeszkadza.

Tworcy zarzekali się, ze nie będzie botow w postaci zolnierzy, a już w pierwszym filmie naliczyłem 8-10 piechorow z jednego teamu. To jak to w końcu jest ?

Maja jakiś cel te boty ? czy po prostu zapychają miejsce na mapie ? Widzimy jakas roznice jak walimy do bota, a zywego gracza ?

Ktos ma dostep do alphy ?

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

W tabelce po meczu, osobno są wyszczególnione zabicia botów ( bodaj 20 marne pkt za jednego ) i graczy ( 100 pkt za sztukę, nazwanych tutaj odmiennie, pilotami ). Ogólnie widzę , że można dłużej pograć właśnie dzięki botom. Na ma ciągłych zgonów a więcej zabawy. Oczywiście jak są słabi gracze to botki nic nie pomogą i się dostanie po (pipi)e. Raczej kupuję na premierę , na PC. Chyba , że się wysrają z zapowiedziami tragicznych wymagań ( jak np. z Thiefem ).

Odnośnik do komentarza

 

ten pierwszy gameplay jest rewelacyjny. Zgadzam się śmierdzi CODem, ale w tym najlepszym tego słowa znaczeniu. Sam jak wyszedł COD4 (który był moim pierwszym FPSem multi na konsole) byłem nim zachwycony, tak samo bardzo podoba mi się to co widziałem tutaj. Graficznie jest świetnie - szkoda, że filmiki nie są 1080p (nie wiem w jakiej rozdziałce to będzie w ogóle chodzić), ale szczegółów, pełno sprzętów w kadrze, ostrość żyleta, dynamizm pełną). 

 

Muszę przyznać, że Destiny i ten Titanfall robią robotę i miło zobaczyć, że nextgen będzie mieć również świeże tytuły w tak zayebiście oklepanym gatunku (który z resztą tak zayebiście lubię)

Edytowane przez waldusthecyc
Odnośnik do komentarza

Boty wydają się ciemne. Naprawdę potwierdzono tryb bez nich ? Osobiście takie mięso armatnie za małą ilość punktów i nie związane z zadaniem ( zabij wszystkich pilotów-graczy, nie botów ) mi nie przeszkadza, tak pytam.

 

Za(pipi)iste jest wskakiwanie na tytany i rozwalanie ich wewnętrznych podzespołów. Dobra akcja kooperacyjna, jeśli któryś z twoich nie zdejmie takiej małpy to po tytanie. I jeszcze po rozwaleniu, czasem wylatujesz w powietrze razem z pilotem i lejecie się 100 metrów nad ziemią. Naprawdę wow. Chyba w gorących sytuacjach będzie się opłacało wywijać skokami w powietrzu, może specjalnie zmarginalizowali recoil, bo inaczej byłoby o wiele za trudno trafić w takiego małpiszona. Wszystko wydaje się na miejscu, dopasowane w tych filmikach.

 

Mało gram w multi, ale jak już coś trafi w moje gusta to masteruje setki godzin, i to chyba będzie jedna z takich gier.

Edytowane przez Sibian
Odnośnik do komentarza

mieć dwie konsole i płacić dwa abonamenty online dla kilku tytułów na krzyż to mnie boli serce już :confused:

 

edit. kiedy to ma premierę?

 

w marcu

 

Sibian zdaje się że na twitterze ktoś z pracowników mowił o trybie tylko z pilotami (czyli bez AI).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...