Skocz do zawartości

Halo 5: Guardians


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Beta pod wzgledem matchmakingu dalej dziala slabiutenko. Owszem....przyznaje...po apdejcie pierwszy mecz wyszukuje nieomal blyskawicznie, duzo lepiej jak poprzednio, ale nie daj Boze po pierwszym meczu ktos wyleci ze skladu lub cala druzyna przeciwnika ucieka to mojej druzyny nie dolaczy do zadnego skladu za Chiny Ludowe. Do poprawki...

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Na jakiś ustawieniach pada gracie? Ja ustawiłem na Boxer. Bułę mam pod lewym triggerem, a bieg pod B. Przynajmniej palec nie boli jak odpalam sprint.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Tylko bumper jumper .

Regret jest genialny, Eden wydaje się troszkę za duży(ale ogólnie jest spoko), nowy tryb to jedna z rzeczy ktrórych brakowało mi we wcześniejszych częściach.

Co do nowej broni to Hydra wydaje się bezużyteczna a light rifle jest chyba ok.... Dajcie mi w końcu quejkowy granatnik...

Edytowane przez Spaulding
Odnośnik do komentarza

 Też bumper jumper, skoki + rozglądanie - nie wyobrażam sobie już inaczej.
 

Beta pod wzgledem matchmakingu dalej dziala slabiutenko. Owszem....przyznaje...po apdejcie pierwszy mecz wyszukuje nieomal blyskawicznie, duzo lepiej jak poprzednio, ale nie daj Boze po pierwszym meczu ktos wyleci ze skladu lub cala druzyna przeciwnika ucieka to mojej druzyny nie dolaczy do zadnego skladu za Chiny Ludowe. Do poprawki...

 Dokładnie. Po jednym zagranym meczu, szukałem kolejnej gry pół h 3 razy resetując grę. MM się zesrał ogólnie, częściej wyszukuje źle zbalansowane teamy co powoduje większą ilość quitów, czemu się w sumie nie dziwie bo nikt nie lubi być bity na kwaśne jabłko. Pierwszego dnia wszystko chodziło jak żyleta. No ale to beta w końcu. Teraz najczęstszym komunikatem na ekranie jest EXUSE US.

Odnośnik do komentarza

Nowy tryb jest słaby i raczej nie sądzę, że może odegrać jakąś większą rolę w grze. To jest zwykły SWAT z podziałem na rudny. Ma potencjał, ale lepszy byłby jako objective. Tak samo nowe mapy wymagają pewnych zmian, bo też mogą być dobre. Mam nadzieję, że wszystkie albo większość map będzie zrobiona przez 343, bo w H4 jedyna dobra mapa to też jedyna mapa zrobiona przez 343i. Oczywiście medali jest za dużo i tylko chodząc po mapie można je zdobywać. Głos announcera gorszy niż w poprzednich częściach. W ogóle chyba każdy dźwięk wymaga poprawy, a szczególnie BR, bo brzmi nawet gorzej niż w 4. Przydałaby się opcja wyłączenia rozmów między spartaninami. Quick-scoping jest niemożliwy, bo scope zajmuje za dużo czasu i widok zoomu w snajperce też powinien zostać poprawiony, bo jest za dużo rzeczy na ekranie. Na razie jedną z jedynych rzeczy jaka sprawia, że chce się w tę grę grać jest system rankingowy.

Odnośnik do komentarza

Niech zgadnę - 343 robili Heaven w H4?

W kwestii dźwięków - BRka jako nasza bron ma ten nowy dźwięk, który ja słyszę jako pojedynczy. Kiedy słyszę BRki teamu albo patrze na kilcamie (po co to lądują do gry swoja drogą..?) słyszę typowy dźwięk potrójny, o co chodzi?
Aha, i rzecz warta zachwytu rzecz - celownik light riffle został przepięknie animowany.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Jeżeli chodzi o mapy, to mi się Eden nie podoba - za dużo korytarzy i elementów ograniczających widoczność, a przez tą kładkę nad środkiem mapy strach z tych korytarzy wychodzić, więc wszyscy głównie po nich biegają. Pozostałe wypadają o wiele lepiej pod tym względem.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli chodzi o mapy, to mi się Eden nie podoba - za dużo korytarzy i elementów ograniczających widoczność, a przez tą kładkę nad środkiem mapy strach z tych korytarzy wychodzić, więc wszyscy głównie po nich biegają. Pozostałe wypadają o wiele lepiej pod tym względem.

 

 Słaba mapa, najsłabsza w becie. Nieprzyjazna, ciemna jak cholera z denerwującymi błyskawicami na niebie. Obecnie w slayerze są mapa bardzo jasna i bardzo ciemna... To jeszcze jedna mapa została w  takim razie do poznania tych siedmiu zapowiedzianych.

Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

 

Gra wygląda całkiem fajnie, byleby poprawili framerate i jest mocarz.

 

Z 60 FPS na 120 ;)

 

 

Nie ściemniaj, dobrze wiesz że mówię o pływaniu 45 - 60. Przyda się zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że muszą podbić rozdziałkę z 720p. Trzymamy kciuki.

Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

No i ja o tym samym mówię, tylko jeśli weźmiemy poprawkę, że podbiją rozdziałkę z 720p ( 1080p ? ) to 60 FPS może być problemem, więc tutaj muszą sprężyć poślady, bo numer z Halo 3 drugi raz nie przejdzie.

 

Spada do 10 FPS raz na jakiś czas.

 

DonSterydo największym sonoklapem ? xD

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Może obejrzyj analizę DF co? Spadki są okazjonalne gdy gra chodzi pomiędzy 50 a 60 FPS i z pewnością nie "pływa pomiędzy 45-60 FPS".

 

A co do rozdzielczości, to widzę, że ludzie dalej nie są w stanie zrozumieć, że to nie jest finalny kod, ale tymczasowy zlepek paru linijek, którego głównym zadaniem jest by nie wywalać gry co 2 minuty, bez optymalizacji, które mają przedstawić ogólny balans rozgrywek sieciowych i obecny stan wydajności nie ma nic wspólnego z finalnym produktem.

 

Jakby tak myśleć, to Halo 5 za rok w 900-1080p musiałoby wyglądać jak gra z PS2.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

 

Jeżeli chodzi o mapy, to mi się Eden nie podoba - za dużo korytarzy i elementów ograniczających widoczność, a przez tą kładkę nad środkiem mapy strach z tych korytarzy wychodzić, więc wszyscy głównie po nich biegają. Pozostałe wypadają o wiele lepiej pod tym względem.

 

 Słaba mapa, najsłabsza w becie. Nieprzyjazna, ciemna jak cholera z denerwującymi błyskawicami na niebie. Obecnie w slayerze są mapa bardzo jasna i bardzo ciemna... To jeszcze jedna mapa została w  takim razie do poznania tych siedmiu zapowiedzianych.

 

 

To błyskawice? Ja myślałem, że to jakiś generator po jednej stronie mapy wywołuje co jakiś czas te rozbłyski. Potrafi rozproszyć jak wypadnie w nieodpowiednim momencie.

Odnośnik do komentarza

Wyluzuj ziomek, to nie CW.

Po prostu zwróciłem uwagę, że muszą poprawić jeden element i tyle. 10 miesięcy, więc dadzą radę.

 

Chill, beta powstała po to, by sprawdzić kod sieciowy, rozwiązania w rozgrywce i otrzymać odzew od społeczności, co zmienić, co dodać, co poprawić. Tu nikt na grafikę nie patrzy, a już tym bardziej na optymalizację - pospinano to jakoś, by śmigało w 60 klatkach i tyle. Nawet menu jest w 720p. Graficznie bardzo wiele się jeszcze zmieni.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...