Opublikowano 6 czerwca 20168 l Absolutnie nie. Jedynkę skończyłem 3 razy, za każdym razem świetnie się bawiłem, a przez ten otwarty świat w Catalyst gdzie biega się bez celu myśli się tylko o wyłączeniu gry.
Opublikowano 6 czerwca 20168 l Suteq piszę prawdę, a wrog blefuje. Ja też pokochałem jedynkę i oryginalną Faith oraz skondensowaną formułę oraz genialny OST i klimat. Bety nie dałem rady skończyć mimo że podchodziłem 2-3 razy.
Opublikowano 6 czerwca 20168 l Biega się bez celu? Śmiechłem. Misje z głównego wątku masz często w specjalnych miejscówkach, typowo pod kampanię zrobionych.
Opublikowano 7 czerwca 20168 l Ja muszę zgodzić się z wrogiem. Akurat celu tej grze nie brakuje. W wersji ea access ani przez chwilę nie byłem "zagubiony". Kończyłem misje główna a tu npc poboczną daje i tak w kółko. Edytowane 7 czerwca 20168 l przez blantman
Opublikowano 7 czerwca 20168 l Ale to jest w chuy nudne. Zdecydowanie wole liniowa forme z oryginalu. Tam czulem ze biegne w jakims konkretnym celu a nie aby odhaczyc kolejna chuyowa misje.
Opublikowano 7 czerwca 20168 l Oj, niedobrze. Liczyłem bardzo na ME, kocham pierwsza cześć najszczersza miłością, ale beta ku mojemu dużemu rozczarowaniu mnie zemdliła. Nie mogłem się zmusić by ja skończyć. Graficznie mnie zawiodła, bo choć była pewna oczywista do przewidzenia sterylność, to tak dużo paskudnych modeli i tekstur otoczenia jak tam zastałem, się nie spodziewałem. Poruszanie się wyszło swietnie, ale na początku bety Faith i tak prawie nic nie potrafiła, wiec nagrać się zbytnio nie było mi dane. Teraz oceny są średnie, zwiastujące średniaka. To ostatnia cześć Mirror's Edge. Możemy się pożegnać z tym IP.
Opublikowano 7 czerwca 20168 l Niczego innego się nie spodziewałem. Jedynka to małe dzieło sztuki. Słowo 'małe' ma tu kluczowe znaczenie. Liczy się jakość a nie ilość (no chyba że ktoś potrafi inaczej, DICE niestety nie potrafi). Gra jest krótka ale chcę się grać w nią jeszcze i jeszcze. Dwójka... pograłem trochę w betę. 20min i miałem serdecznie dość. Pewnie kupię ale... później. Srogo się zawiodłem. A wystarczyło zrobić coś a'la pierwsza część. Na hooj wciskać wszędzie sandboksy od których ostatnio idzie się zrzygać? No i ten system rozwoju postaci... Say whaaaat nyga?! Grafika to też dziwna sprawa... Wolałbym ostre jak zyleta tekstury niż nayebane efektów: blurów, abberacji i innych takich świecących jak psu jajca patentów. Jedynka to potrafiła dobrze zrobić. DICE się zeszmacil nieźle. Oby B1 wypadł lepiej. Ostatnia szansa dla nich ode mne. Edytowane 7 czerwca 20168 l przez ireniqs
Opublikowano 7 czerwca 20168 l Jaki znowu sandbox... Nie rzucajmy terminami, których nie rozumiemy. Gra ma otwarty świat i tyle. Do tego jest to faktycznie odczuwalne chyba wyłącznie w czasówkach, gdzie trzeba sobie znaleźć jak najlepszą drogę (część zabawy), ewentualnie jakichś pobocznych zadaniach.
Opublikowano 7 czerwca 20168 l Czy naprawdę muszę tłumaczyć że gra ma elementy sandoksu i rpga? Niewiele ale jednak. Zaorać takie ME.
Opublikowano 7 czerwca 20168 l Jezu, zaraz znowu zacznie się kłótnia co jest grą z otwartym światem a co sandboxem.
Opublikowano 11 czerwca 20168 l No ta recenzja jakos specjalnie mnie nie zniechecila - pewnie w swoim czasie ME sprawdze.
Opublikowano 11 czerwca 20168 l Ja też straciłem ciśnienie na ME po becie, ale BYB pokazał, że warto dać szansę jak trochę stanieje. Słaba historia i duża powtarzalność, ale to solidne ME.
Opublikowano 24 czerwca 20168 l Kupilem - pogralem dzisiaj z 2 h i poki co jest naprawde okej. Duzo osob narzekalo na rozwoj postaci, a przeciez Feith od poczatku umie sporo - otwarty swiat, a przeciez misje kuriera przeplataja sie z fabularnymi, symulator biegania ? ale za to jaki symulator! Do mnie miasto szkla przemawia, futurystyczny klimat nie odbiega od tego z 1dynki, do tego gra sie bardzo przyjemnie! Nie zaluje.
Opublikowano 9 sierpnia 20168 l Szybkie techniczne pytanie - gra ma chodzic w 60fpsach na konsolach ? Nie. a jednak dali rade obnizajac rozdzielczosc. jestem pod koniec i totalnie nie rozumiem narzekan fanow. Jasne, na sile mozna sie przyczepic o misje podobne do Assasina, ale tutaj wszytsko jest o wiele przyjemniejsze. Bieganie po Mieście Szkła i eksplorowanie go jest przyjemne, skakanie po dachach, czasowki, poczucie pedu - graficznie tez bylo troche czepialstwa, jakby niektorzy nigdy w jedynke nie grali, a przeciez iluminacja, efekty cząsteczkowe, animacje postaci,stylistyka - tutaj wszystko zostalo po staremu! Dla mnie naprawde kawal porzadnej giery, fani jedynki zdecydowanie powinni sprawdzic !
Opublikowano 9 sierpnia 20168 l Zgadza sie jak kazda gra dice na konsolach chodzi w 60 fps to moj blad wcześniej.
Opublikowano 17 października 20168 l Wreszcie moge sie wypowiedziec na temat tej gry, a jest to.... jak dotad najbardziej niedoceniona gra tej generacji. Chyba nie musze wam nawet mowic, ze kilmat tej gry to jak pizza u wlocha, gdy do tej pory stolowales sie tylko mrozonkami z auchana. Fakt, ze grafika nie robi nic nie znaczy w obliczu tej futurystycznej architektury, tych oswietlen w nocy i korpo ludzikow robiacych sobie imprezki gdzies na tarasch( nie ma do nich dostepu, obserwujemy tylko ciemne postaci). Boze i te misje wlasnie na to liczylem, ze bedzie wiecej kombinowania z szukaniem przejscia, pokonywaniem przeszkod a'la ostatnia misja w ME. Sprobujcie sobie hackowac wieze, to zrozumiecie jak swietna sprawa to jest. Do tego calkiem wymagajace czasowki( zazwyczaj trzeba pokonac tor bezblednie bo w przedziale czasowym miescimy sie na zyletke). Fabula jak to ME, ale fun plynacy z zabawy jest przedni, generalnei misje( glowne+ poboczne) dziela sie na te w ktorych liczy sie tempo i refleks, czyste czasowki albo kombinowanie ze wspinaczka. Super. Czuje, ze jedynym misunem ktory swiadczylby o porazce tej czesci wzgledem pierwszej jest jedynie open world ale az tak bardzo to nie przeszkadza, zreszta reneczenci dzisiaj sami nie wiedza czuego chca. Wezcie i zagrajcie, po pierwszych dwoch godzinkach gra wciaga i nie chce puscic i ZDECYDOWANIE moglo byc o wiele gorzej, jak dla mnie 7+ moze 8/10
Opublikowano 2 listopada 20168 l Catalyst (i pierwowzór) w EA/Origin Access już od 9. listopada. Edytowane 2 listopada 20168 l przez MBeniek
Opublikowano 2 grudnia 20168 l Właśnie ukończyłem z racji że mam cebulowy miesiąc w EA access i muszę przynać że gra ma w sobie to coś głównie ze względu na design Miasta Szkła, minimalistyczną muzykę oraz oczywiście parkour. Nie jest to już takie objawienie jak 1sza część ale myślę że warto dać temu tytułowi szanse pobieważ gra trzyma 60k/s i nie dłuży się specjalnie:) Fabuła wg mnie stała na przyzwoitym poziomie nie jest to rozczarowanie jak Watch Dogs, postacie są ciekawie nakreślone: Noah wypada całkiem przekonwyjąco w roli mentora Faith, dalej Plastic czyli hakerka która zaszyta gdzieś w kryjówce zdalnie pomaga naszej bohaterce, Dogen którego interesuje czysty zysk taki typowy mobster ale w końcówce w czasie kłótni świetnie motywuje Faith: "What else you got!?" Tylko Ikar wypada imo przeciętnie, początkowo wydaje się że odegra jakąś bardziej znaczącą rolę i będzie wyzwaniem dla Faith ale okazuje się być tylko jej sidekickiem ponadto Fajna jest ostatnia misja gdzie wspinamy się na szczyt, widoki z góry i efekt tłuczonego szkła niczego sobie! Dla mnie bardzo mocne 8/10
Opublikowano 2 grudnia 20168 l Racja, racja i racja tylko dlaczego oni dali zaledwie 15 misji fabularnych -__-
Opublikowano 2 grudnia 20168 l No to musze w końcu odpalić gdzieś na święta Mam z ea access ale czasu nie ma na granie w to
Opublikowano 6 stycznia 20178 l Hejeczka. Potrzebuje rady, gierka jest w promocji w sklepiku sony za 42 zł mimo kilku gier w kolejce i na półce chyba ją kupię ale mam kilka pytań: 1) czy jak zakochałem się w klimacie 1 części tutaj też to coś poczuję czy zje bali dokumentnie? 2) czy muza choć trochę równa do geniuszu z pierwowzoru? 3) ile trwa przejście gry? 4) czy są jakieś ciekawe misje poboczne czy jedynie sama kurierka? 5) czy większość czasu gramy w dzień czy w nocy? 6) jak poziom trudności względem jedynki?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.