Skocz do zawartości

Mirror's Edge Catalyst


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Hejeczka.

Potrzebuje rady, gierka jest w promocji w sklepiku sony za 42 zł mimo kilku gier w kolejce i na półce chyba ją kupię ale mam kilka pytań:

1) czy jak zakochałem się w klimacie 1 części tutaj też to coś poczuję czy zje bali dokumentnie?

2) czy muza choć trochę równa do geniuszu z pierwowzoru?

3) ile trwa przejście gry?

4) czy są jakieś ciekawe misje poboczne czy jedynie sama kurierka?

5) czy większość czasu gramy w dzień czy w nocy?

6) jak poziom trudności względem jedynki?

Mam za darmo w ea access i do tej pory nie przeszedłem a lubię sandboxy i me 1. Mam nadzieję że pomogłem

Odnośnik do komentarza

Pograłem dwie godzinki i troszkę mogę napisać o grze, również w odniesieniu do części poprzedniej. Sama struktura gry jest nieco zmieniona, nie mamy już podziału na chaptery a pseudo otwarty świat (coś ala Creed ale tylko na dachach), multum pobocznych zadań i system kupowania umiejętności (tu spoko bo rozbudowano gameplay). Fabuła rysuje się nawet nieźle choć nie bije od niej epickością. Faith posiada teraz większe pole do manewry nie tylko w kwestii parkuru ale ukazania swojej postaci. Npc również są teraz bardziej nakreślani. Grafika dość podobna tak samo jak muzyka i klimat samego miasta (desing mi się mega podoba). Czyli reasumując mamy bardziej rozbudowaną jedynkę i więcej tego samego, jak ktoś polubił pierwszą odsłonę to w tej też się odnajdzie. Jak na razie ograłem dwie godzinki więc moja opinia może jeszcze ulegnie zmianie.

Odnośnik do komentarza

Pograłem dwie godzinki i troszkę mogę napisać o grze, również w odniesieniu do części poprzedniej. Sama struktura gry jest nieco zmieniona, nie mamy już podziału na chaptery a pseudo otwarty świat (coś ala Creed ale tylko na dachach), multum pobocznych zadań i system kupowania umiejętności (tu spoko bo rozbudowano gameplay). Fabuła rysuje się nawet nieźle choć nie bije od niej epickością. Faith posiada teraz większe pole do manewry nie tylko w kwestii parkuru ale ukazania swojej postaci. Npc również są teraz bardziej nakreślani. Grafika dość podobna tak samo jak muzyka i klimat samego miasta (desing mi się mega podoba). Czyli reasumując mamy bardziej rozbudowaną jedynkę i więcej tego samego, jak ktoś polubił pierwszą odsłonę to w tej też się odnajdzie. Jak na razie ograłem dwie godzinki więc moja opinia może jeszcze ulegnie zmianie.

 

Ta gra po gdzieś po 4 h kiedy już wszystko widziałeś i powtarzasz w kółko to samo robi się po prostu nudna. Dla mnie lepsza była jedynka przez zamkniętą strukturę. Te elementy zdobywania nowcyh umiejętności, nudnych zadań pobocznych (na jedno kopyto) kompletnie nie potrzebne. Wolałbym ciekawą fabułę z możliwością robienia time triali jak w jedynce. Bez niepotrzebnych zapychaczy. Lubię sandboksy ale nienawidzę jak robią sandboksa tam gdzie nie trzeba i rozcieńczają przez to fabułę (w tamtym roku tak samo było z mafią 3) 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Warto zagrać na pewno jeśli ktoś lubił jedynkę, bo odnalezienie znajomego sterowania i uczucia pędu jest wyjątkowo fajne, niemniej sequel zawodzi zważywszy na 8 lat dzielące obie gry i generację konsol.

Mechanika gry daje jak najbardziej radę. Odnajdujemy też niepowtarzalny klimat, który jednak nie robi już takiego wrażenia jak w części pierwszej, między innymi przez mocna przeciętną jak na dzisiejsze realia grafikę.

Natomiast szczerze mówiąc wolałbym zdecydowanie dostać dłuższą fabułę z bardziej skomplikowanymi korytarzowymi etapami i triale z dostępem z menu (czyli kolejną jedynkę), niż miasto zmuszające do backtrackingu i zapełniające pustkę dziesiątkami znajdziek, których, sądząc po statystkach osiągnięć, nikt poza amatorami calaków nie zbiera.

Gra dobra, dla fanów pierwowzoru must have ze względu na unikatową koncepcję, której i tak nic nie zastąpi, ale nie można oprzeć się wrażeniu, że całość powinna była wyjść lepiej.
 

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące później...

Kilka dni temu przeszedłem.

Generalnie fajnie sie zapidala po tych lokacjach w sensie jest uczucie pędu sterowanie jest świetne a i lokacje z głową pomyslane.

Fabuła jest całkiem znośna jak na tego typu grę i chwała bogu bo reszta sandboxowej mechaniki jak dla mnie kuleje .

Tak więc poza story mam typowe ubi stajl PUSTE MIASTO gdzie jedyni ludzie to npc dający questy, które z racji tego że tu się i tak

"tylko" biega nie mają żadnej głębi i w zasadzie nikt nie próbuje do nich dorobić żadnej ideologii.

Mapa podzielona na 6 czy 7 dzielnic NAJEPANE opór znajdziek(około pińcet!) jedna na drugiej bez składu i ładu ....

Jest kilka fajnie poukrywanych gdzie można powiedzieć że gra nagradza explorację ale wiekszość porostu lewituje ot tak na każdym rogu .

Są jeszcze bilbordy do zhackowania i tu nieraz trzeba pomysleć jak je ugryźć, time triale w formie wyścigów tak jak w 1 dają sporo frajdy bo trzeba mocno pokombinowac co by znaleźć optymalną trasę i zmieścić się w limicie czasowym.

 

Powiem tak gra nadal daję radę warto zrobić chociaż te story, bo naprawdę fajnie się popiedziela.

Oczywiście 1 była lepsza i tu się zgodzę, ale sandbox w tego typu grze jak najbardziej fajny pomysł wg mnie tylko wykonanie UJOWE !

Widać że EA wiedziało że tak niszowy projekt nie sprzeda się w myljonach to i budżet pewnie marny, i to widac na każdym kroku .

Gdyby te miasto było choć w połowie tak dopracowane i ŻYWE jak w GTA czy chociażby infamous to naprawdę myślę że fajnie by to wyglądało .

Ode mnie 7/10 za 4 dyszki warto sobie polatać.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Czołem! Brakuje mi trzech osiągnięć do wbicia 100% w grze i mam prośbę do posiadacza gry na platformie XO. Czy mógłbyś shakować trzy bilbordy w mojej grze? Jedno trofeum wymaga shakowania 15 bilbordów - w grze występuje ich tylko 12 więc 3 z nich trzeba shakować po raz drugi - wcześniej jednak ktoś musi je niejako "odebrać" hakując je w naszej grze - tak to rozumiem po przeczytaniu poradnika.

 

Zatem - czy ktoś poświęci kwadrans i shakuje w mojej grze trzy najprostsze bilbordy? GT: Folion

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące później...
  • 1 rok później...

Odkopię. Z racji tego, że niedawno była promocja na storze, skusiłem się. I żałuję nawet tych 20zł. :) Normalny ME był świetny, natomiast ten, meh... Jak dla mnie tę grę zabijają sandbox, zmiana stylu graficznego na wpół realistyczny i kwadrylion syfów do zbierania, które nie mają żadnego sensu. Fabuła równie bezsensowna co w protoplaście, ale chociaż tutaj jest lepsze sterowanie (przestawiłem sobie na "iksowe", o niebo lepiej).

 

@grzybiarz Nie wiem jak kiedyś, ale teraz gra robi dwa save'y - jeden jest pewnie zapasowy. Łatwo go uszkodzić bo gra co pewien interwał czasowy się zapisuje (nie tylko przy "eventach" ale także w menu nic nie robiąc). Jeśli wtedy wyjdziesz i zamkniesz grę to save zostaje uszkodzony. Co za idiota wpadł na taki pomysł...

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

@grzybiarz Dać da się, ale jak dla mnie to już nie to. Biega się w sumie fajnie bo sterowanie lepsze, level design lokacji do misji też niezły (niekiedy wręcz świetny; tutaj mam na myśli głównie projekt trasy do biegania niż kunszt graficzny). Samo miasto od tej strony też jest w porządku. Problem w tym, że to wszystko jest takie jakieś miałkie, bez wyrazu, zrobione pod online i pod czasówki, które akurat mnie w ogóle nie bawią (są czasem wyliczone co do sekundy :/). Nie podoba mi się też styl graficzny. Na PS3 niemal wszystko było sterylnie białe, jakby same obiekty bez tekstur, a tutaj mamy niezdecydowanie: raz szkło, raz metal, raz farba i wszystko jakby realistyczne.

 

Na mój gust to 5/10. Ale skoro już kupiłem (w ciemno...) to przeszedłem. ;p

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Po wykupieniu wszystkich umiejętności miasto aż tak nie boli. Chyba, że chodzi Ci o grafikę.

 

Ja fabułę przewijałem co czynię w grach niezmiernie rzadko.

 

Zapomniałem jeszcze wspomnieć o walce. To jest dopiero ból w tyłku. Jasne, nie warto walczyć, tak powinno być, tylko że są momenty w fabule czy gówno-misjach że walczyć trzeba żeby popchnąć event dalej. I wtedy można zjeść joypada z wkurwu bo wypasione jednostki zadają srogie obrażenia, nie da się ich normalnie sklepać bo przerywają combo i trzeba do nich podbiegać po każdym ciosie co kończy się zwykle i tak przyjęciem obrażeń. Chyba że... się odbiega, czeka aż sami podbiegną, odbija się od ściany i w michę. Głupie, upierdliwe, nielogiczne, niewydajne. Brakuje po prostu reversali. A z drugiej strony mamy autopilota dla jednostek zwykłych. Wystarczy być blisko i kręcić na oślep gałką + przycisk od heavy attack. :|

 

Chciałem pozbierać wszystkie znajdźki, ale tego jest tak absurdalnie dużo (a z tysiąc!), że ograniczyłem się tylko do 12 billboardów (bo trzeba pomyśleć jak się doń dostać) i grid leaków (czymkolwiek są...) bo są na mapie i też trzeba było nieraz pomyśleć jak coś zebrać. Cała reszta to ehh... Za dużo i dosłownie nic nie dają (o pardon, co ileś tam kolorek do cienia w online...). XP jest tyle, że w połowie gry ma się już maksymalnie rozwiniętą postać, więc tym bardziej.

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.