Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Raven_raven, skończ już z tym PC!!!11 Nie widzisz, że temat nazywa się CONSOLE WARS???///!!11one

 

A nie, zaraz...

 

 

A poważnie, wstępne informacje wskazują na to, że Dual Shock od PS4 działa bez problemów podpięty do PC. No to już wiem jaki kontroler sobie sprawię w przyszłości. :) To jest, do tych kilku gierek, w które lepiej się gra na padzie, bo FPSy na czymś innym niż mysz i klawiatura to jakieś nieporozumienie.

Edytowane przez Suavek

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 743,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Moze to byc fake, mowa o 3GB dla grafiki a 7870 ma chyba 2GB ;)

oficjalne od Dice(na facebook i twitter mozna znalezc)

1175310_510048165747226_1761244024_n.png

Opublikowano

Win 8 w recommended no bo wiadomo, że 7 to taki stary system, że nie pociągnie pif paf 4 :teehee:  Uwielbiam te tabelki z  system requirements :D

Opublikowano

Win 8 w recommended no bo wiadomo, że 7 to taki stary system, że nie pociągnie pif paf 4 :teehee:  Uwielbiam te tabelki z  system requirements :D

raczej dlatego, że pewnie korzystaja z DirectX11.2 , który będzie tylko na windows 8.1 

Dlatego zalecany

Opublikowano

Win 8 w recommended no bo wiadomo, że 7 to taki stary system, że nie pociągnie pif paf 4 :teehee:  Uwielbiam te tabelki z  system requirements :D

Nie chodzi o to,ze nie pociagnie tylko win8 bedzie mial lepsza optymalizacje(cpu)

 

Now here’s something interesting for all Windows 7 users looking forward to Battlefield 4: Technical Director on Frostbite at DICE Johan Andersson, has stated that Battlefield 4′s Frostbite 3 engine would fully support Direct X 11.1 and that systems utilizing this API would see better CPU performance.

Which systems feature Direct X 11.1? Why, only Windows 8 systems of course!

As stated on NeoGAF, Andersson explained that, “We use DX11.1, there are some optimizations in it (constant buffer offsets, dynamic buffers as SRVs) that we got in to the the API that improves CPU performance in our rendering when one runs with DX11.1. This will be in BF4.”

Not that the game won’t be running great on other machines – it will certainly look better on more powerful machines like the latest computers, Xbox One and PS4 in comparison to the current generation. However, Microsoft’s decision to make Direct X 11.1 exclusive to Windows 8 might come back to haunt them given the OS’s notoriety.

http://gamingbolt.com/battlefield-4-on-windows-8-will-have-better-cpu-optimization

Opublikowano

Ja znowu uwielbiam ludzi, którzy je biorą na serio. xD

 

Ale aż dziw bierze, że nowe pifpaf field będzie działało na tym szrocie jakim jest vista.

Opublikowano

<zerka na wymagania>

 

1080p/60fps/goty wiadomka

Opublikowano

 

korzystaja z DirectX11.2 , który będzie tylko na windows 8.1

Wiadomo, jakoś muszą opchać ten szrot zwany Win8. Już raz się to przerabiało w przypadku Visty i DX10 .

Opublikowano

 

 

korzystaja z DirectX11.2 , który będzie tylko na windows 8.1

Wiadomo, jakoś muszą opchać ten szrot zwany Win8. Już raz się to przerabiało w przypadku Visty i DX10 .

 

e tam wrzuca 8.1 na msdn aa to sie zainstaluje w celach naukowych :]

Opublikowano
Dla przypomnienia, wersja na jedynego słusznego next-gena.

 

ibjxCz37mFXzrX.gif

 

 

IMO decyzja Capcom nie dziwi.

 

 

DD Luty 2013

 

5555ggjf1.gif

 

DD wrzesień 2013

 

44457899wojtn.gif

 

 

Lighting looks worse in scenes with lights going into the cave and fire doesnt lit up environments as good as in reveal.

Shadowing is much lower res than in reveal.

Dragon has worse textures and shaders than in reveal.

Lack of per object motion blur.

Environment geometry in dragon scene is much worse, also textures are worse.

Dragon's fire is much lower res, is much lower density and precision and has less sparks flying around the main fire than in reveal.

Bokeh seems to be lower res, especially in scenes from future seem to have quite low resolution bokeh.

 

gdzie yeti, czyżby znowy czmychnął na ps3sajt?

Opublikowano

 

Dla przypomnienia, wersja na jedynego słusznego next-gena.

ibjxCz37mFXzrX.gif

 

 

IMO decyzja Capcom nie dziwi.

 

 

DD Luty 2013

 

5555ggjf1.gif

 

DD wrzesień 2013

 

44457899wojtn.gif

 

 

Lighting looks worse in scenes with lights going into the cave and fire doesnt lit up environments as good as in reveal.

Shadowing is much lower res than in reveal.

Dragon has worse textures and shaders than in reveal.

Lack of per object motion blur.

Environment geometry in dragon scene is much worse, also textures are worse.

Dragon's fire is much lower res, is much lower density and precision and has less sparks flying around the main fire than in reveal.

Bokeh seems to be lower res, especially in scenes from future seem to have quite low resolution bokeh.

 

 

gdzie yeti, czyżby znowy czmychnął na ps3sajt?

A wiesz co jest najzabawniejsze?

DD to EX na PS4 bo X1 jest za słaaaaaby ;)

Opublikowano

 

 

 

Lighting looks worse in scenes with lights going into the cave and fire doesnt lit up environments as good as in reveal.

Shadowing is much lower res than in reveal.

Dragon has worse textures and shaders than in reveal.

Lack of per object motion blur.

Environment geometry in dragon scene is much worse, also textures are worse.

Dragon's fire is much lower res, is much lower density and precision and has less sparks flying around the main fire than in reveal.

Bokeh seems to be lower res, especially in scenes from future seem to have quite low resolution bokeh.

 

gdzie yeti, czyżby znowy czmychnął na ps3sajt?

 

Ahahhahaha, jak Karota analizy Hejloł 4 robił to był z(pipi)em największym, a teraz go cytuje. xd

 

5b759d9d5a5109f284b2c745aa34238c.png

Opublikowano

I tak sie z niego zmieja ze gra mimo wszystko wyglada lepiej niz Ryse ;)

 

Up.

Przeciez Maz to jeden z najwiekszych tu hipokrytow.

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Mimo wszystko proponuję się odwoływać do normalnej jakości gameplay'u, jak już będzie, a nie jakiegoś cama. Zresztą nie rozumiem, czemu tego nadal nie ma na necie (chyba, że źle szukam).

Edytowane przez kotlet_schabowy

Opublikowano

Nawet nie wiedziałem że to karota napisał bo wziąłem ten tekst z gejonly.

 

widzę jednak że jura swoje smoki i księżniczki musi bronić na paru forach.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Trzeba czekac na jakiegos direct feeda, ale na chwile obecna wyglada to sporo gorzej niz pierwszy trailer.

Opublikowano

Też czekam na direct feed'a aby lepiej ocenić... ale wstępnie wygląda to wyraźnie gorzej od materiału z lutego. Przy czym w oryginale tak naprawdę wrażenie robił tylko ogień, bo cienie i tekstury miały średnią rozdzielczość (właściwie to cienie nawet nie średnią, tylko niską... a obecnie jest jeszcze gorzej).

Opublikowano

I tak wygląda lepiej niż jakakolwiek gra na xbox one

Nie, pd wzgledem grafiki Forza rozyebuje mozg, tylko ze to dwa rozne gatunki i w samochodowce latwiej o ładniejsza grafike, no ale fakt to fakt.

Opublikowano

Akurat Forza to nie do końca dobry przykład.. bo pozornie dla przeciętnego kowalskiego wygląda ona może i obłędnie (i oczo(pipi)nie), ale jak się dostrzega szczegóły i tanie (bardzo tanie) sztuczki aby uzyskać ten pozorny efekt... ta gra przestaje robić wrażenie. Jeśli chodzi o stronę techniczną budzi wręcz politowanie, biorąc pod uwagę to, na jaki sprzęt powstaje.

Opublikowano

Na pierwszy rzut oka, dla takiego każula, to rzeczywiście ta gra może wyglądać jak jakieś graficzne arcydzieło. No ale przecież największe grono konsumentów to każuale, pokazać im pare ładnych plastikowych samochodzików i dostają palpitacji serca. To samo GT6, już ten DriveClub lepiej się prezentuje, chociaż też szału nie ma.

 

Na mnie nadal największe wrażenie zrobił nowy Infamous. Piękna grafika, animacje i ta obłędna destrukcja jak w RF: Guerilla, Patrz_Psy nie mają startu. To jeszcze nie jest mile club next-gen, ale dobry początek.

Opublikowano

Akurat Forza to nie do końca dobry przykład.. bo pozornie dla przeciętnego kowalskiego wygląda ona może i obłędnie (i oczo(pipi)nie), ale jak się dostrzega szczegóły i tanie (bardzo tanie) sztuczki aby uzyskać ten pozorny efekt... ta gra przestaje robić wrażenie. Jeśli chodzi o stronę techniczną budzi wręcz politowanie, biorąc pod uwagę to, na jaki sprzęt powstaje.

No tak, ale co mnie jako gracza w przypadku grafiki obchodzi,czy gra uzywa tanich sztuczek, czy każdy poligon jest opisany 100 zmiennymi, które uwzględniają pogodę na drugim końcu globu itp.Liczy się efekt końcowy-swego czasu gdy GT3 zrywało kaski z głów nikt nie komentował,że gra opiera się na paru tanich chwytach, tylko zachwycano się grafiką.

Jeśli okazałoby się ,że TLOU opiera się na enginie z PS2 tylko sprytnie zrealizowanym fanboye PS3 pisaliby jaka to porażka,czy raczej o geniuszu konsoli, które ze starych procedur "wyczarowała" taką grafikę? :)

Opublikowano

Ale Forza wcale nie powala....

Powalala na E3 a od tamtej pory sporo sie zmienilo....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.