Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

 

Tylko, że twórcy wymyślają czasem dużo bardziej idiotyczne wymagania niż wygranie X gier. Czasem lepiej wbić coś na ustawce, niż robić z siebie kretyna na serwerach.

To w takim razie nie lepiej zwyczajnie darować sobie to osiągnięcie?

 

Czasem tak, czasem nie. Jasne, robienie osiągnięć jest bezcelowe, ale w takim stopniu bezcelowe jest samo granie. Sam zacząłem już unikać czasochłonnych osiągnięć (choć dla GTA V zrobiłem wyjątek i zamierzam robić nadal w szczególnych przypadkach), ale jak coś można zrobić dość szybko, to bardzo chętnie zrobię. Na pewno nie będę udawał, że osiągnięcia nie istnieją. Ważne żeby granie pozostało przyjemnością i nie stało się priorytetem w życiu - chociaż przechodzenie gier na najwyższych poziomach jest normą, a przecież przyjemnością jest wtedy satysfakcja z ukończenia, bo raczej nie samo powtarzanie checkpointa x razy (więc może podobnie poniekąd jak wyczekiwane osiągnięcie).

 

Tak BTW to brałem udział w przeciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w paru niedługich ustawkach z anglojęzycznymi graczami i była to świetna okazja do potrenowania języka i pogadania z native speakerami. Ot i tak spędzi się we wspólnym lobby godzinkę czy dwie, więc czemu nie pogawędzić o życiu w Kalifornii czy rynku pracy w Kanadzie (autentyczne przypadki).

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 745,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Nie kapelusznikiem tylko Calendar Manem (jakkolwiek go zwia po polsku). W dniach, ktore podal Ludwens nalezy z tym typem pogadac (opowie nam wtedy historie morderstwa zwiazana z dana data). Czyli trzeba wlaczyc konsole i gre 12 razy w ciagu roku ale w konkretnym dniu. Domyslcie sie co sie stanie gdy ominiecie ktorys miesiac.

Opublikowano

phfe.jpg

 

Jak wam się podoba mój pad? :D

 

 

 

ps.

Jest jeszcze edycja nadkonsolowa

jblNOXRgKIthnt.png

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Zastanawia mnie jedna rzecz, kamerka wykrywa pada z tymi naklejkami, czy ma może z tym problemy ? Generalnie super to wygląda, z beznadziejnej latarki zrobiono fajną ozdobę :D

 

http://www.ebay.com/itm/NEW-Dualshock-4-Light-Bar-Decal-PS4-Lightbar-Customize-FREE-US-SHIPPING-/301084502319?

 

Fajne wzory :)

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Ale naklejka nie sprawi że bateria działająca 7h się wydłuży.

brak tego światełka też nie sprawi że bedzie działał 10h

Zastanawia mnie jedna rzecz, kamerka wykrywa pada z tymi naklejkami, czy ma może z tym problemy ? Generalnie super to wygląda, z beznadziejnej latarki zrobiono fajną ozdobę :D

 

http://www.ebay.com/itm/NEW-Dualshock-4-Light-Bar-Decal-PS4-Lightbar-Customize-FREE-US-SHIPPING-/301084502319?

 

Fajne wzory :)

w aukcji pisze że może mieć kamerka problem, nie mam kamerki więc nie sprawdzę, na przesyłkę czekałem tydzień.

Opublikowano

 

W Polsce najlepszy jest (według tej strony) xLukk

 

http://psnprofiles.com/xLukk/stats

 

Ma 480 platyn :o

Śmieszne, bo nawiązałes przypadkiem do tematu z musiolem i czitowaniem: lukk grał wcześniej na xboxie, ale Ms dał mu bana za bodajże przerobioną konsolę. Chłopak obraził się i przeszedł na Ps3, i robi w jakiejś firmie z grami czy cos

 

Czyli oszukiwanie popłaca :-(

Opublikowano

Tak btw temu xLukkx czy jak on tam ma kiedyś m$ zresetował osiągnięcia za kombinacje więc nie byłbym tak w 100% pewien czy te trofea to są tak czysto zdobyte :>.

edit - Grzegorzo mnie ubiegł :>

Edytowane przez mozi

Opublikowano

Wyzerowali mu GS bo się działy dziwne rzeczy w achievementach. Miał bodajże aczika za przejście gry wcześniej aniżeli za jakiś tam rozdział, który jest w połowie gry.

No i granie w gry grubo przed premierą mogło się też do tego przyczynić(a jak ktoś gra grubo przed premierą=pirat).

Kumulacja jak w totku. :>

Opublikowano

Pamiętam jak typek z rozpaczy po utracie GS'a sobie photoshopował gamercarda dodając do starej, skasowanej puli nowe achievementy i punkty.

 

Nawet jak nie hackuje sobie platynek to i tak jest kretynem.

Opublikowano

Było?

 

 

Aktualizacja Call of Duty: Ghosts na Xbox One negatywnie wpływa na wydajność

 

 


Autor: David Bierton Data: Piątek, 7 lutego 2014
 
W ubiegłym tygodniu Infinity Ward opublikowało aktualizację Call of Duty: Ghosts, zaprojektowaną z myślą o przygotowaniu gry na premierę dodatku Onslaught. Naprawiono także część błędów i wprowadzono zmiany w balansie rozgrywki sieciowej. Celem było zagwarantowanie bardziej płynnych i sprawiedliwych pojedynków, także podczas turniejów. Jednak wkrótce po zaaplikowaniu łatki, gracze zaczęli zauważać znaczne spadki w wydajności w wersji Xbox One - mówiono nawet o wartościach poniżej 20 klatek na sekundę.
 
Ostatnie doniesienia mówią o tym, że problemy odczuwalne są przede wszystkim ma mapie Stonehaven, powodowane przez eksplozje i efekty przezroczystości. Informacje są na pewno niepokojące, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że wersja Xbox One nie miała w tej kwestii większych problemów poza kampanią fabularną - w sieci uzyskiwano płynne 60 FPS, z nielicznymi spadkami. Rozdzielczość 720p może i nie zachwyca, ale udawało się osiągnąć płynność, która stała się znakiem rozpoznawczym serii.
 
Dotychczasowe doniesienia bazowały jedynie na ludzkiej percepcji, postanowiliśmy więc przeanalizować świeże materiały z trybu dla wielu graczy za pomocą naszych narzędzi, by dotrzeć do sedna sprawy. Załadowaliśmy drużynowy deathmatch i zarejestrowaliśmy rozgrywkę na kilku kluczowych mapach, na których najczęściej dochodzi rzekomo do problemów. Dorzuciliśmy do tego Stormfront, gdzie dominują efekty przezroczystości w postaci deszczu.
 
 
Efekty przezroczystości, celowniki i lunety snajperskie zdają się powodować teraz znaczne spadki płynności w Call of Duty: Ghosts - coś, czego nie zarejestrowaliśmy w poprzednich testach.
„Największe problemy występują na mapie Stonehaven, ale na wszystkich poziomach zauważyć można spadki liczby klatek na sekundę w porównaniu z wersją premierową.”
 
Dodatkowa analiza: Testy gry sieciowej Call of Duty: Ghosts na Xbox One w wersji premierowej
Zaczynając od Stonehaven, od razu można zauważyć, że coś jest nie tak. Osiągamy 60 klatek na sekundę, ale płynność znacząco zmniejsza się, gdy na widoku jest cała mapa, spadając do 46-60 FPS podczas obserwacji krajobrazu. Towarzyszy temu tearing i „szarpanie” obrazu, przez co mniejsza płynność jest jeszcze bardziej odczuwalna.
 
Tymczasem celowanie przez snajperską lunetę może powodować spadki nawet do około 35 FPS - coś, czego nie zarejestrowaliśmy wcześniej podczas gry sieciowej w Call of Duty: Ghosts na Xbox One. W rezultacie zanotować można także wydłużone czasy reakcji na polecenia z kontrolera, a „szarpnięcia” obrazu podczas zmiany wartości klatek na sekundę psują efekt gładkiej rozgrywki, z jakiej słynie seria.
 
Na innych testowanych mapach - standardowych poziomach i tych z Onslaught - spadki są dużo mniejsze, występując jedynie w momentach intensywnej akcji, gdy na ekranie pojawiają się eksplozje i efekty przezroczystości. Pad reaguje prawidłowo, a rozgrywka nie cierpi tak bardzo jak na Stonehaven i zachowuje się płynnie, ale nie można oprzeć się wrażenia, że nie tak płynnie jak przed instalacją patcha.
 
7 najlepszych gier RPG
Podobnych do Wiedźmina 2.
7 najlepszych gier RPG
Podobne problemy z płynnością zauważyć można w zawartości z DLC Onslaught, ale efekty nie są aż tak widoczne jak w Stonehaven, z podstawowej wersji.
Ogólnie spadki klatek na sekundę są odczuwalne, ale nie można powiedzieć, że rujnują zabawę w sieci. Trzeba jednak przyznać, że efekty takie wprowadza aktualizacja, którą przygotowano z myślą o poprawieniu stabilności i ulepszeniu rozgrywki, co jest na pewno rozczarowaniem i mamy nadzieję, że zostanie naprawione. Przetestowaliśmy także wersję PlayStation 4, gdzie nie stwierdziliśmy żadnych zmian w płynności - liczba klatek nie jest tak wysoka jak na Xbox One, ale przy wyższej rozdzielczości.
 
Zagadką pozostaje, dlaczego edycja Xbox One zaczęła teraz działać gorzej. Skontaktowaliśmy się z Infinity Ward i Activision w tej sprawie, ale nie otrzymaliśmy jeszcze żadnej odpowiedzi.
 
 
 
 
 
Opublikowano

To już wstyd. Duchy, które śmigają na starym silniku nie wyrabiają na next-genowej konsoli. Tylko IW mogło tak spieprzyć sprawę. Wiadomo, że i tak się tym nikt nie interesuje na forum ale sam fakt jest karygodny. Lepiej niech powierzą serię Sledgehammer bo chyba najbardziej przydatne osoby z tego studia(IW) przeszły do Respawn i zostali sami partacze.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

kilka słów o oculusie, polska redakcja testowala wersje developerską

Opublikowano

Taka cegła na głowie przez dłuższy czas i po dekadzie mamy nowy typ schorzeń zwyrodnieniowych kręgów szyjnych.

Opublikowano

Taka cegła na głowie przez dłuższy czas i po dekadzie mamy nowy typ schorzeń zwyrodnieniowych kręgów szyjnych.

 

Gimbusy tyle siedza zgarbione na taborecie przed PC to I Oculusa przezyja

Opublikowano

Taka cegła na głowie przez dłuższy czas i po dekadzie mamy nowy typ schorzeń zwyrodnieniowych kręgów szyjnych.

 

Urządzenie, które trafi do sklepów, będzie znacznie mniejsze i lżejsze ;)

Opublikowano

PS4kowcy,sprawdźcie swoje gry na PS4 xD

 

This needs to be made aware in my opinion. Some PS4 users like me are having some of their games 'disappear' from the system.
For me it's been recurring for a number of weeks now and this morning Killzone was missing from my system after only playing it 2 days ago and seeing it on my system last night while playing outlast.
After initialising the console last month I thought it had fixed the issue but it seems not. There are no error messages or anything to suggest there is a problem with the console.
Edit2: Just been messaged by a friend to say my post has been seen at n4g so I imagine that it's a good thing for everyone with the issue! http://n4g.com/news/1453119/serious-bug-ps4-automatically-deleting-games-from-library#selcomment

http://www.reddit.com/r/PS4/comments/1x9myd/games_being_are_deleted_from_ps4_automatically/
Opublikowano

Zarówno kąsolowcy jak i master rasa ne podciągną się na drążku 15 razy, więc co tam dla nich dodatkowe schorzenie.

Edytowane przez Marian446

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.