Opublikowano 1 lipca 20159 l mam nadzieję że potwierdzą się wcześniejsze informacje o powrocie śnieżnych leveli. 2 prawie pozbawione szczelania levele w lodowej jaskini wspominam z U2 jakoś tak najmilej.
Opublikowano 1 lipca 20159 l Czekam na ten gameplay na Gamersyde, ale to jest absolutnie nowa jakość :o raczej technicznie bo gameplayo to rozwinieta kontrukcja z kazdej poprzedniej czesci bo kazda miala poscig ale takie to jest uncharted i za to jest dla jednych kochane, a dla drugich taki typ gier znienawidzony - ma byc bigger, better and more badass mnie cieszy, ze w wywiadzie potwierdzili to co pokazali w grudniu - maja byc wieksze miejscowki wzorem tlou umozliwiajace kombinowanie, a nie klasutrofobiczne korytarze jak w poprzednich czesciach
Opublikowano 1 lipca 20159 l Ten ogień, ta animacja Nathana, mimowolne szturchnięcie kierownicy - odlot http://giant.gfycat.com/EmptyHiddenBasil.gif
Opublikowano 1 lipca 20159 l troche info: E3 już się zakończyło, ale zespół nadal pracuje nad grą. W samym demie pojawił się błąd w postaci licznika prędkości, który wskazywał 0 w trakcie jazdy Etap pokazany w demie nie jest początkiem gry. Następuje trochę później, tuż po tym, jak w założeniu gracze powinni już być oswojeni ze sterowaniem Gra wcale nie stała się mroczniejsza odkąd twórcy The Last of Us przejęli od Amy Henning obowiązki. Seria dojrzewa, ale główny temat przewodni cyklu wciąż jest ten sam Jeep jest tym, co Naughty Dog chciało umieścić w swej produkcji już od dłuższego czasu Demo przedstawia jedno z bardziej zakręconych miejsc w tytule. Służy także za miernik tego, ile można wyświetlić jednocześnie obiektów na ekranie Naughty Dog nie jest jeszcze pewne, jak długie będzie Uncharted 4: A Thief's End (PS4). Wiadomo tylko tyle, że będzie to największa gra z cyklu Dostęp do bety trybu wieloosobowego dostaną tylko posiadacze Nathan Drake Collection Sam Drake jest „mniej więcej taki sam jak Nathan”. Posiada podobne umiejętności oraz wiedzę Tryb gracza pojedynczego działa w 30 klatkach na sekundę. Zdecydowano się na to, gdyż Naughty Dog chce, aby gra wyglądała jak najlepiej. Zdecydowano poświęcić wahające się 45-60 klatek na sekundę na rzecz stałych 30 klatek na sekundę Twórcy celują w 60 klatek na sekundę w trybie wieloosobowym Deweloperzy po The Last of Us uznali, że Uncharted 4: A Thief’s End powinno mieć więcej otwartych map, a sama mechanika powinna wpływać na interakcje pomiędzy bohaterami, aby ci wydawali się bardziej rzeczywiści Lina została dodana do gry, bo świetnie odzwierciedla naturalną płynność i rozwój serii. Na razie nie chcieli powiedzieć zbyt wiele, ale zapowiada się na to, że będzie to główna składowa rozgrywki. Newman dodał również, że to „najpiękniejsza i najbardziej realistyczna lina, jaką kiedykolwiek widział w grach wideo”. Fizyka Nathana Drake’a została znacznie bardziej rozwinięta w porównaniu do poprzednich części. Twórcy chcieli, aby jego ciało reagowało na środowisko. Sam Nathan nauczył się kilku nowych sztuczek W grze pojawi się tryb fotograficzny. http://www.pssite.com/news-42625-cala_garsc_nowych_informacji_o_uncharted_4__a_thief_s_end.html
Opublikowano 1 lipca 20159 l http://gifyu.com/images/SuperUnchartedBros4.gif To uczucie gdy do kogoś machasz, a dopiero potem zdajesz sobie sprawę, że trzymasz Uzi... Edytowane 1 lipca 20159 l przez Square
Opublikowano 1 lipca 20159 l http://gifyu.com/images/SuperUnchartedBros4.gif To uczucie gdy do kogoś machasz, a dopiero potem zdajesz sobie sprawę, że trzymasz Uzi... hehe dobre, znam to uczucie Edytowane 1 lipca 20159 l przez Square
Opublikowano 1 lipca 20159 l Deweloperzy po The Last of Us uznali, że Uncharted 4: A Thief’s End powinno mieć więcej otwartych map, a sama mechanika powinna wpływać na interakcje pomiędzy bohaterami, aby ci wydawali się bardziej rzeczywiści gdyby każda nieskryptowana lokacja pozwalała na taką swobodę jak ta
Opublikowano 1 lipca 20159 l Nie jestem jakimś mega fanem Uncharted. Dwie części mam dalej do ogrania (nadrobię przy okazji remasterów). Ale to co zobaczyłem w tym gameplayu to jest naprawdę opad szczęki. Mogę zrozumieć, że są osoby, którym się ta gra nie podoba, wiadomo są gusta i guściki. Zastanawia mnie tylko jedno, czy to już są graficznie wyżyny tej generacji ? Czy jeszcze można wycisnąć coś więcej ? Tak czy inaczej czapki z głów w stronę ND.
Opublikowano 1 lipca 20159 l Figaro ten gif wazy ponad 30 mb xD niestety musiałem cie zgłosić do moderacji, żegnaj
Opublikowano 1 lipca 20159 l imo przy takiej ilości natężenia fizyki na każdym kroku to jest max, nie ma tam specjalnie też korytarzy, na pewno dużo mocy obliczeniowej idzie na twarze postaci, ile tam jest polygonów. Zwróćcie uwage, że gra nie jest zaśmiecona żadnymi filtrami maskującymi nieostre textury i inne niedociągnięcia jak choćby w The Order czy nowym Batmanie, gdzie ciągle pada deszcz. Tu jest po prostu czysto na ekranie, a textury i wszystko jest mega ostre, ciężko by znaleźć ząbkowane krawędzie = textury o wysokiej rozdzielczości bo nie nałożyli by tyle AA. Podoba mi sie to, że nie ma jakichś dużych zawieszek nad jedną miejscówką, non stop pompowana jest adrenalina. Imo to jest max, aby choćby 1/5 gier w tej generacji tak wyglądała Edytowane 1 lipca 20159 l przez Fanek
Opublikowano 1 lipca 20159 l ile procent mocy ps4 idzie na twarze postaci? tak orientacyjnie fanek weź powiedz
Opublikowano 1 lipca 20159 l ND to pewnie przebije przy okazji TLOU2, poza tym jest jeszcze Sony Santa Monica
Opublikowano 1 lipca 20159 l ile procent mocy ps4 idzie na twarze postaci? tak orientacyjnie fanek weź powiedz ciesze sie, że zadałeś te pytanie, to bardzo łatwo obliczyć, jasne odpowiem ci i wyjaśnie bo w odróżnieniu od innych nie chce zabierać twojego cennego czasu i chętnie służe pomocą
Opublikowano 1 lipca 20159 l ND to pewnie przebije przy okazji TLOU2, poza tym jest jeszcze Sony Santa Monica tlou nie było tak dynamiczne (vide mini tsunami podczas sztormu w porcie), więc imo spokojnie jeszcze podciągną modele postaci, oraz wystrój wnętrz.
Opublikowano 1 lipca 20159 l Najładniejszą grę na PS4 zrobi Quantic Dream, co nie będzie trudne zważywszy na rodzaj gry. Teraz jestem w 100% pewny, że można osiągnąć taką grafikę na "laptopowym gpu cpu" Jeszcze w tym roku przekonamy się co ten Cage tworzy, ale teraz wracajmy do tematu... UNCHARTED 4 GOTY 2016!!1
Opublikowano 1 lipca 20159 l Boże jak to wyglada. Gurwa jakość jak na wyswietlaczu multimedialnym Audi 80!
Opublikowano 1 lipca 20159 l ja sam nie jestem wielkim fanem uncharted, ale wydaje sie że efekt kapiszonów został mocno zmniejszony- to wielki plus grafika oczywiście zrywa gacie, a dynamiczna i szalona akcja gniecie jądra, a na dodatek jeszcze fizyka i animacja rwie suty!! cudo! aż nabrałem ochoty żeby pograć również w multi U4 mimo że we wcześniejszych częściach tylko odrobine pograłem online i sie nie wciągnąłem zbytnio Edytowane 1 lipca 20159 l przez Yano
Opublikowano 1 lipca 20159 l przez te kapiszony to macie na myśli sam odgłos strzelania, czy także brak krwi i urywania kończyn? na te dwie rzeczy nigdy nie było mowy, bo to seria której gł. targetem są 12-16 latki. kwestia odgłosów broni i ich reakcji na ciała wypada podobnie jak w poprzednikach i faktycznie mogłaby zostać ulepszona (choyowe ak i pistolet na tle dobrze brzmiącej strzelby i ckmu)
Opublikowano 2 lipca 20159 l ja mam na myśli to że - trzeba wpakować cały magazynek żeby zabić, a czasem i dwa - wrogowie bardzo mło sobie robią z tego że dostają - w U2 pamietam że waliłem gościa serią a on nadal szedł na mnie i miał to w (pipi)e teraz widać że troche chociaż reagują, chociaż ideałem był dla mnie RDR - czuć było moc każdego strzału bo każdy pocisk wytrącał wroga z równowagi
Opublikowano 2 lipca 20159 l to już chyba czwarty raz jak powtarzasz tę bzdurę więc wytłumaczę po gifowemu mówisz o sub bossach i i gościach w pełnych zbrojach (szczególnie w trójce). normalni najemnicy, którzy stanowili 75% napotykanych reagowali i ginęli jak kolo powyżej (d50, spas12, czy snajperka brały ich na hita). w czwórce jedyne co mnie wku.rwia to odgłosy strzałów (szczególnie handguna). choć gdyby przeciwnicy reagowali na hity jak w Maxie... Edytowane 2 lipca 20159 l przez nobodylikeyou
Opublikowano 2 lipca 20159 l imo przy takiej ilości natężenia fizyki na każdym kroku to jest max, nie ma tam specjalnie też korytarzy, na pewno dużo mocy obliczeniowej idzie na twarze postaci, ile tam jest polygonów. Zwróćcie uwage, że gra nie jest zaśmiecona żadnymi filtrami maskującymi nieostre textury i inne niedociągnięcia jak choćby w The Order czy nowym Batmanie, gdzie ciągle pada deszcz. Tu jest po prostu czysto na ekranie, a textury i wszystko jest mega ostre, ciężko by znaleźć ząbkowane krawędzie = textury o wysokiej rozdzielczości bo nie nałożyli by tyle AA. Podoba mi sie to, że nie ma jakichś dużych zawieszek nad jedną miejscówką, non stop pompowana jest adrenalina. Imo to jest max, aby choćby 1/5 gier w tej generacji tak wyglądała Fanek sciagnij sobie jakiegos direct feeda i odpal na TV. Zobaczysz wtedy ze sa minimalne zabki, a otoczenie w oddali nie ma jakis kosmicznych textur.... ...co nie zmienia ze ogolna prezentacja gry miazdzy suty. Nie bede sie rozpisywal tutaj o grafice, fizyce czy animacji bo kazdy widzi jak to sie prezentuje. Mnie uzelko otwarcie terenu - mapy nie sa za duze zeby nie stracic na dynamicznosci, a jednoczesnie wystarczajace aby nie sprawic wrazenia ze chodzimy po chamskich korytarzyku. Rowniez sama ''rezyseria'' gameplayu niesamowicie daje rade. Niby mamy non stop akcje ale sa tez dobrze zaplanowane spowolnienia jak np. gdy przejezdzamy wokol budowy i Sully rzuca zartem do robotnikow czy akcja wyczolgiwania sie spod samochodu. Wszystko pieknie sie uklada w jedna, miodna calosc. Mozna nie lubic filmowej rozgrywki i kapiszonow ale tutaj mamy do czynienia z istnie Hollywodzka produkcja. Bedzie grane. Edytowane 2 lipca 20159 l przez hav3n
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.