Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Czekam na ten gameplay na Gamersyde, ale to jest absolutnie nowa jakość :o

raczej technicznie bo gameplayo to rozwinieta kontrukcja z kazdej poprzedniej czesci bo kazda miala poscig ale takie to jest uncharted i za to jest dla jednych kochane, a dla drugich taki typ gier znienawidzony - ma byc bigger, better and more badass

 

mnie cieszy, ze w wywiadzie potwierdzili to co pokazali w grudniu - maja byc wieksze miejscowki wzorem tlou umozliwiajace kombinowanie, a nie klasutrofobiczne korytarze jak w poprzednich czesciach

Odnośnik do komentarza

troche info:

 

 

  • E3 już się zakończyło, ale zespół nadal pracuje nad grą. W samym demie pojawił się błąd w postaci licznika prędkości, który wskazywał 0 w trakcie jazdy
  • Etap pokazany w demie nie jest początkiem gry. Następuje trochę później, tuż po tym, jak w założeniu gracze powinni już być oswojeni ze sterowaniem
  • Gra wcale nie stała się mroczniejsza odkąd twórcy The Last of Us przejęli od Amy Henning obowiązki. Seria dojrzewa, ale główny temat przewodni cyklu wciąż jest ten sam
  • Jeep jest tym, co Naughty Dog chciało umieścić w swej produkcji już od dłuższego czasu
  • Demo przedstawia jedno z bardziej zakręconych miejsc w tytule. Służy także za miernik tego, ile można wyświetlić jednocześnie obiektów na ekranie
  • Naughty Dog nie jest jeszcze pewne, jak długie będzie Uncharted 4: A Thief's End (PS4). Wiadomo tylko tyle, że będzie to największa gra z cyklu
  • Dostęp do bety trybu wieloosobowego dostaną tylko posiadacze Nathan Drake Collection
  • Sam Drake jest „mniej więcej taki sam jak Nathan”. Posiada podobne umiejętności oraz wiedzę
  • Tryb gracza pojedynczego działa w 30 klatkach na sekundę. Zdecydowano się na to, gdyż Naughty Dog chce, aby gra wyglądała jak najlepiej. Zdecydowano poświęcić wahające się 45-60 klatek na sekundę na rzecz stałych 30 klatek na sekundę
  • Twórcy celują w 60 klatek na sekundę w trybie wieloosobowym
  • Deweloperzy po The Last of Us uznali, że Uncharted 4: A Thief’s End powinno mieć więcej otwartych map, a sama mechanika powinna wpływać na interakcje pomiędzy bohaterami, aby ci wydawali się bardziej rzeczywiści
  • Lina została dodana do gry, bo świetnie odzwierciedla naturalną płynność i rozwój serii. Na razie nie chcieli powiedzieć zbyt wiele, ale zapowiada się na to, że będzie to główna składowa rozgrywki. Newman dodał również, że to „najpiękniejsza i najbardziej realistyczna lina, jaką kiedykolwiek widział w grach wideo”.
  • Fizyka Nathana Drake’a została znacznie bardziej rozwinięta w porównaniu do poprzednich części. Twórcy chcieli, aby jego ciało reagowało na środowisko. Sam Nathan nauczył się kilku nowych sztuczek
  • W grze pojawi się tryb fotograficzny.

 

http://www.pssite.com/news-42625-cala_garsc_nowych_informacji_o_uncharted_4__a_thief_s_end.html

Odnośnik do komentarza
  • Deweloperzy po The Last of Us uznali, że Uncharted 4: A Thief’s End powinno mieć więcej otwartych map, a sama mechanika powinna wpływać na interakcje pomiędzy bohaterami, aby ci wydawali się bardziej rzeczywiści

 

gdyby każda nieskryptowana lokacja pozwalała na taką swobodę jak ta

maxresdefault.jpg

 

:banderas:

 
Odnośnik do komentarza

Nie jestem jakimś mega fanem Uncharted. Dwie części mam dalej do ogrania (nadrobię przy okazji remasterów). Ale to co zobaczyłem w tym gameplayu to jest naprawdę opad szczęki. Mogę zrozumieć, że są osoby, którym się ta gra nie podoba, wiadomo są gusta i guściki. Zastanawia mnie tylko jedno, czy to już są graficznie wyżyny tej generacji ? Czy jeszcze można wycisnąć coś więcej ? Tak czy inaczej czapki z głów w stronę ND.

Odnośnik do komentarza

imo przy takiej ilości natężenia fizyki na każdym kroku to jest max, nie ma tam specjalnie też korytarzy, na pewno dużo mocy obliczeniowej idzie na twarze postaci, ile tam jest polygonów. Zwróćcie uwage, że gra nie jest zaśmiecona żadnymi filtrami maskującymi nieostre textury i inne niedociągnięcia jak choćby w The Order czy nowym Batmanie, gdzie ciągle pada deszcz.

 

Tu jest po prostu czysto na ekranie, a textury i wszystko jest mega ostre, ciężko by znaleźć ząbkowane krawędzie = textury o wysokiej rozdzielczości bo nie nałożyli by tyle AA. Podoba mi sie to, że nie ma jakichś dużych zawieszek nad jedną miejscówką, non stop pompowana jest adrenalina.

Imo to jest max, aby choćby 1/5 gier w tej generacji tak wyglądała :)

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

ile procent mocy ps4 idzie na twarze postaci? tak orientacyjnie fanek weź powiedz

 

ciesze sie, że zadałeś te pytanie, to bardzo łatwo obliczyć, jasne odpowiem ci i wyjaśnie bo w odróżnieniu od innych nie chce zabierać twojego  cennego czasu i chętnie służe pomocą

 

Odnośnik do komentarza

Najładniejszą grę na PS4 zrobi Quantic Dream, co nie będzie trudne zważywszy na rodzaj gry.

 

Teraz jestem w 100% pewny, że można osiągnąć taką grafikę na "laptopowym gpu cpu"

Jeszcze w tym roku przekonamy się co ten Cage tworzy, ale teraz wracajmy do tematu... UNCHARTED 4 GOTY 2016!!1 ;)

Odnośnik do komentarza

ja sam nie jestem wielkim fanem uncharted, ale wydaje sie że efekt kapiszonów został mocno zmniejszony-  to wielki plus

 

grafika oczywiście zrywa gacie, a dynamiczna i szalona akcja gniecie jądra, a na dodatek jeszcze fizyka i animacja rwie suty!! cudo!

 

aż nabrałem ochoty żeby pograć również w multi U4 mimo że we wcześniejszych częściach tylko odrobine pograłem online i  sie nie wciągnąłem zbytnio

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

przez te kapiszony to macie na myśli sam odgłos strzelania, czy także brak krwi i urywania kończyn? na te dwie rzeczy nigdy nie było mowy, bo to seria której gł. targetem są 12-16 latki. kwestia odgłosów broni i ich reakcji na ciała wypada podobnie jak w poprzednikach i faktycznie mogłaby zostać ulepszona (choyowe ak i pistolet na tle dobrze brzmiącej strzelby i ckmu)

Odnośnik do komentarza

ja mam na myśli to że

- trzeba wpakować cały magazynek żeby zabić, a czasem i dwa

- wrogowie bardzo mło sobie robią z tego że dostają - w U2 pamietam że waliłem gościa serią a on nadal szedł na mnie i miał to w (pipi)e

 

teraz widać że troche chociaż reagują, chociaż ideałem był dla mnie RDR - czuć było moc każdego strzału bo każdy pocisk wytrącał wroga z równowagi

Odnośnik do komentarza

to już chyba czwarty raz jak powtarzasz tę bzdurę więc wytłumaczę po gifowemu

 

yw9k3P.gif

 

mówisz o sub bossach i i gościach w pełnych zbrojach (szczególnie w trójce). normalni najemnicy, którzy stanowili 75% napotykanych reagowali i ginęli jak kolo powyżej (d50, spas12, czy snajperka brały ich na hita). w czwórce jedyne co mnie wku.rwia to odgłosy strzałów (szczególnie handguna). choć gdyby przeciwnicy reagowali na hity jak w Maxie...

Edytowane przez nobodylikeyou
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

imo przy takiej ilości natężenia fizyki na każdym kroku to jest max, nie ma tam specjalnie też korytarzy, na pewno dużo mocy obliczeniowej idzie na twarze postaci, ile tam jest polygonów. Zwróćcie uwage, że gra nie jest zaśmiecona żadnymi filtrami maskującymi nieostre textury i inne niedociągnięcia jak choćby w The Order czy nowym Batmanie, gdzie ciągle pada deszcz.

 

Tu jest po prostu czysto na ekranie, a textury i wszystko jest mega ostre, ciężko by znaleźć ząbkowane krawędzie = textury o wysokiej rozdzielczości bo nie nałożyli by tyle AA. Podoba mi sie to, że nie ma jakichś dużych zawieszek nad jedną miejscówką, non stop pompowana jest adrenalina.

Imo to jest max, aby choćby 1/5 gier w tej generacji tak wyglądała :)

 

Fanek sciagnij sobie jakiegos direct feeda i odpal na TV. Zobaczysz wtedy ze sa minimalne zabki, a otoczenie w oddali nie ma jakis kosmicznych textur....

 

 

 

...co nie zmienia ze ogolna prezentacja gry miazdzy suty. Nie bede sie rozpisywal tutaj o grafice, fizyce czy animacji bo kazdy widzi jak to sie prezentuje. Mnie uzelko otwarcie terenu - mapy nie sa za duze zeby nie stracic na dynamicznosci, a jednoczesnie wystarczajace aby nie sprawic wrazenia ze chodzimy po chamskich korytarzyku. Rowniez sama ''rezyseria'' gameplayu niesamowicie daje rade. Niby mamy non stop akcje ale sa tez dobrze zaplanowane spowolnienia jak np. gdy przejezdzamy wokol budowy i Sully rzuca zartem do robotnikow czy akcja wyczolgiwania sie spod samochodu. Wszystko pieknie sie uklada w jedna, miodna calosc. Mozna nie lubic filmowej rozgrywki i kapiszonow ale tutaj mamy do czynienia z istnie Hollywodzka produkcja. Bedzie grane.

Edytowane przez hav3n
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...