Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, nobody napisał:

 

Echhhhhhh. :pechowiec: Przesadzasz ze stwierdzeniem, że przeciwnicy na wyższych poziomach potrzebowali więcej niż jednego trafienia w głowę, kiedy dotyczyło to tylko gości w hełmach (co chyba normalne), oraz gdy nie używaliśmy power weapons (magnum, spas, snajperka). Wyjatek stanowiły tanki, które były jednak promilem wszystkich przeciwników. Drugi raz pisze ci dokładnie to samo, czując po trochu, że chyba jednak robisz mnie w wała. Spójrz na ten sam post, z cytatem skierowanym do Pawła , a (o ironio) tym bardziej n.t. crushingu nie znajdziesz dobrego słowa.

 

Generalnie ciężko z tobą normalnie pisać, bo jak zwykle widzisz to co chcesz widzieć. Wróćmy jednak do psuedo merytorycznych dissów w CW tam jest prawdziwy żywioł, tam są emocje synek.

No sorry xD ale gram w grę, strzelam typowi w głowe a on żyje więc mówie, że nie lubie tego typu patentów i nie traktuje Uncharted jako gry do wyzwania tylko jednorazowego odmóżdzacza, biegania na pałe i strzelania na oślep dlatego nie gram w niego na wyższych poziomach bo mnie to irytuje jak nie mam zabawy tylko powtarzanie beznadziejnych kill roomów. 

 

Tak jak ś.p Figaro mówił Uncharted tylko na easy 

Odnośnik do komentarza

Headshot nie gwarantował killa w multi. W singlu heashot = kill.

 

Ejjj ale dajcie na luz - nie mówcie bluberowi czy komukolwiek innemu jak ma grać. No kurde xD

Niech gra sobie tak jak lubi :D To ma być zabawa co nie? 

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, nobody napisał:

no to chyba normalne xd

 Nie wiem w realnym świecie raczej strzały w hełmy to zgony na miejscu ale nie o to chodzi tylko to, że na wyższym poziomie trudności gra nie sprawia mi przyjemności bo nie tak traktuje Uncharted wiec nie wiem w ogole po co te posty?

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, _Be_ napisał:

 Nie wiem w realnym świecie raczej strzały w hełmy to zgony na miejscu ale nie o to chodzi tylko to, że na wyższym poziomie trudności gra nie sprawia mi przyjemności bo nie tak traktuje Uncharted wiec nie wiem w ogole po co te posty?

chciałem wygrać za wszelką dyskusję w internecie bo zawsze zbyt uogólniasz przez co brzmi to jak trolling ;););););)

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, _Be_ napisał:

 Nie wiem w realnym świecie raczej strzały w hełmy to zgony na miejscu ale nie o to chodzi tylko to, że na wyższym poziomie trudności gra nie sprawia mi przyjemności bo nie tak traktuje Uncharted wiec nie wiem w ogole po co te posty?

 

W realnym świecie to ludzie nie skaczą jak orangutany po pionowej ścianie klifu 200 metrów na ziemią. No ale to gra A nie realny świat ;)

 

Ale serio. ND powinni ogarnąć licencję Planety Małp :D

 

Edytowane przez Pacquiao
Odnośnik do komentarza

A ja tam lubię Uncharted na Crushing. Lubię te emocje, które gierka we mnie wyzwala (tzn po wszystkim je lubię, bo w trakcie nie bardzo). U4 musiałem zaczynać na Hard, bo Crushing niestety zablokowany, więc tego poziomu nie zasmakowałem (bo jakoś odechciało mi się przechodzić te gierki drugi raz), ale już takie The Lost Legacy od razu na Crushing przeszedłem i w sumie było dość bezproblemowo, oprócz dwóch rozdziałów, w których ilość Qrev posłanych w stronę TV była dosyć spora.

Odnośnik do komentarza

Słaby ten crushing jeśli gra, zamiast pozwalać ci się trochę pobawić całą mechaniką (np. strzelając na lince, czy podbiegając strzelając z biodra) zwyczajnie przygwożdża cię do zasłon. Cierpi na tym jedynie gameplay. Właśnie hard daje najlepszy balans. Jest sens się skradać, można pójść bardziej w akcję. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Square napisał:

Nic nie jest zablokowane, po kliknięciu Crushing gra pyta czy rzeczywiście chcemy zacząć na tym poziomie. Czyli platyny nie zrobiłeś?


O tym to się dopiero dowiedziałem, jak przeszedłem gierkę - gdy zobaczyłem wygaszoną opcję to stwierdziłem, że jest tak, jak w pierwszych częściach - najpierw jedno przejście, żeby odblokować Crushing. Nie, platynki nie zrobiłem już w którymś Uncharted z rzędu - tylko dwa pierwsze wymaxowane (i to dwukrotnie, bo na "dwóch kontach"), ale od kiedy U3 mnie zawiodło fabularnie - yebłem fochem i nie odpaliłem tego znów, a później to już tak jakoś poszło - skoro tamta nie splatynowana, to tej też nie muszę...
 

10 godzin temu, nobody napisał:

Słaby ten crushing jeśli gra, zamiast pozwalać ci się trochę pobawić całą mechaniką (np. strzelając na lince, czy podbiegając strzelając z biodra) zwyczajnie przygwożdża cię do zasłon. Cierpi na tym jedynie gameplay. Właśnie hard daje najlepszy balans. Jest sens się skradać, można pójść bardziej w akcję. 


Wiem o co Ci chodzi i jak najbardziej racja, ale jakbym chciał wykorzystywać pełnię gameplayu i bawić się z przeciwnikami, to bym odpalił na Easy i lał wszystkich po ryju z piąchy, albo skakał im na głowy, jak Mario. Wiem, że Crushing to sporo ograniczeń, podobnie jak Veteran w CoDach, ale odpalam go, żeby mieć jakieś wyzwanie, gdy akurat takowego szukam :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

O wyzwaniu można mówić w kontekście dobrze zaprojektowanego systemu osłon i przeciwników nie respiących się za plecami, wtedy można mówić o taktyce. Tak w Uncharted powstał mozolny grind i liczenie na łut szczęścia, że przeciwnik nie złapie Cię pod niemożliwym kątem skazując Cię na pewną smierć, bo przecież próba wybrania innego obiektu na osłonę to samobójstwo. :reggie: 

Edytowane przez Paolo de Vesir
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...