Skocz do zawartości

Gwarancja i awaryjność Xbox One


Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, PiPoLiNiO napisał:

Jeszce wczoraj pokazywało gwarancję do stycznia 2020.
 

Też miałem skasowaną gwarancję,tylko ta serwisowa była pokazana.Jak masz paragon to musisz im przesłać by Ci przedłużyli.jak nie masz dowodu zakupu to masz po gwarancji.Ja miałem chyba 3 miesiące więcej gwarancji po nr seryjnym...

Odnośnik do komentarza

scorpio mi chyba padl e105 i e203 :( robie teraz reset do ustawien fabrycznych i zobaczymy, jezeli nic to nie da to trzeba wyslac konsole na wypoczynek i zastanawiam sie czy nie skorzystac z opcji advance exchange, jedyny minus ze nie bedzei to scorpio 

 

edit:

 

konsola sie odpalila i wszystko chodzi cacy :wub:

 

edit2:

 

no i zdechła, odpala sie ale nie wchodzi do dasha sypiać po drodze każdy możliwy error 

 

nawet update przez usb offline nie pomaga :/ jest to druga zepsuta konsola w moim życiu, pierwsza to ps3 slim xd 

 

Edytowane przez kubson
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Słuchajcie mam dziwny problem, mniej więcej na środku obudowy i po lewej stronie od tyłu pojawiły się luzy. Dziś podczas wycierania kurzu to wyczułem. Wcześniej nic takiego nie miało miejsca. 

 

Ciężko to opisać, tak jakby jakieś mocowania się poluzowały i słychać przy nacisku charakterystyczne pstrykanie i czuć odbijanie plastiku. :D

 

Ktoś ma podobnie? :D (Xbox One X) 

Edytowane przez pattro
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Też potwierdzam miałem pierwszego one fata i pierwsze białe x360 z niemickiego media. Obie zarejestrowałem na stronce i widziałem gwarancje a z gwarancji na 360 nawet skorzystalem (znany krąg śmierci). Myślę że konsole z ue raczej na pewno nie wiem jak z usa czy azji. 

Odnośnik do komentarza
W dniu 31.07.2018 o 14:00, PiPoLiNiO napisał:

Jeśli dobrze rozumiem, to według nich wszystko jest okej z moją konsolą... Chyba, że coś zrobili ale o tym nie wspomnieli. Bo reset to ja sobie sam w domu robiłem. Lol... 6a97987ac3985032bd671bc8a68892c8.jpg

 

 

Ja mam taka samą sytuacje, a pisałem im dokładnie, że ze 4 razy przywracałem ustawienia fabryczne i problem cały czas powracał. Z miesiąc się z tym męczyłem i wysłałem na gwarancji. Teraz właśnie dostałem konsole z takim info... Nie mam jej jak sprawdzić, bo znowu jakiś oni problem mają. Gry można ściągać i jakieś bzdety, a nie można normalnie odpalić gry z płyty. Co za czasy!

A jak tam Twoja konsola, działa bezproblemowo?

Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, iluck85 napisał:

Chciałem pograć w dwie gry ściągnięte z game passa i mam błąd-0x87e107df. Wczoraj grałem, dziś błąd. Ktoś miał to i rozwiązał problem? 

 

Ok, mam 

 

https://support.xbox.com/pl-PL/xbox-live-status

 

 

Ograniczona-Zakupy i używanie zawartości

 

Ja nadal nie mogę odpalić gry z płyty, wie ktoś coś więcej o tym ich problemie?

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Ktoś miał taki problem jak ja otóż dzisiaj zakupiłem grę FIFA 19 i UFC 3 na Xbox One (najstarszy model) posiadam, FIFA 19 normalnie się odpala tak UFC 3 po wrzuceniu plyty do konsoli w ogóle na nią nie reaguję nie widzi jej co jest grane? Później sprawdzałem po kolei wszystkie gry jakie mam na płytach Wiedźmin 3, GTA V, Quantum Break, Forza Horizon, FIFA 18, Shadow Of Tomb Raider się odpalają natomiast UFC 3 nie widzi, także Skyrima w której jakiś czas temu grałem mam zainstalowanego prosi o zakup online lub włożenie dysku. Co to oznacza napęd pada czy błąd oprogramowania no nie wiem?

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Ja od kilku dni notuję problem ze spadkami/zawieszaniem animacji. Problem pojawił się w FH4. Raz na jakiś czas gierka lekko zwalnia na sekundę, żeby w kolejnej przyspieszyć x2 i znowu wraca do normy. Potrafi tak kilka razy ba minutę. Innych objawów nie było do wczoraj. Sea of Thieves zwolniło w pewnym momencie tak, że myślałem że całkiem się zwiesiło i zacinało tak jakbym miał 5 FPSów. Nie wiem co może być przyczyną. Zastanawiam się czy winny może być np. dysk zewnętrzny? Interface ma USB 3.0,więc nie powinno być z tym problemów... Konsola ma 2 lata i teraz pytanie - wystarczy ją zarejestrować po SN na stronie M$ czy mam szukać jeszcze dowodu zakupu w razie potrzeby skorzystania z gwarancji? 

Edytowane przez Matriks_1111
Odnośnik do komentarza

Na stronie xbox.com czy tam

https://account.microsoft.com/?ref=MeControl&lang=pl-PL&partnerId=retailstore2&partnerDomain=www.microsoft.com&refd=www.microsoft.com

W zakładce urządzenia powinieneś móc zobaczyć czy i do kiedy masz gwarancję.

Nie wiem czy to przez to że brałem ze sklepu MS ale mi z automatu pokazuje do kiedy mam gwarancję na mojego nowego KoXa.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...