Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 189,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ukończyłem wczoraj po 20 godzinach na Ultra Violence     Ta nuta to jest kwintesencja Dooma - brutalna, mocna, satysfakcjonująca, agresywna i pompująca adrenalinę   Spodziewałem się dobrej gr

  • Na szczęście mamy to w chuyu

  • Zagrałem godzinę i wbiłem 10 level żeby sprawdzić każdą broń która jest w becie.   Niestety ale ten Doom ma niewiele wspólnego z arena shooterami, to bardziej takie Call of Duty z healthem i armorem

Opublikowano

XBOX ONE
YOUR CLOSED ALPHA CODE:
JHMJ6-PKT6Q-9YPPR-3XR4W-M49RZ

 

 

 

Nie dziekowac [=

Opublikowano

Okej, po dłuższym czasie udało się połączyć. Co mogę powiedzieć, gra jest za(pipi)ista. Nie jestem fanem multiplayera, ale Doom wymiata.

Opublikowano

Gdyby ktoś miał zbędny kod > prośba na PM. U mnie pusto w skrzynce : /

Opublikowano

Gdyby ktoś miał zbędny kod > prośba na PM. U mnie pusto w skrzynce : /

Jakoś dziś już się kończy Alpha więc nieco za późńo.... :/

Opublikowano

Jakieś iluzoryczne szanse, że oni jeszcze udostępnią rejestrację do tej alphy na PS4?

 

Coś na zachodnich forach piszą na ten temat?

Opublikowano

Ja dostalem kod, ale nie wykorzystalem z powodu braku czasu :cool:

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

A co? Już jest wiosna? 

Opublikowano

Niech tylko spróbują premierę przenieść... Doom poza Dark Souls III to jedyny day one pewniaki dla mnie na 2016 rok :(

Edytowane przez Sobies

Opublikowano

No kazdy przeciez wie ze pieklo jest rozowe.

Opublikowano

No kazdy przeciez wie ze pieklo jest rozowe.

 

Chcą się odnieść do oryginału? To niech się odniosą. A użyte filtry moczowe nie pomagają. Piekło w Doomie zawsze było przerysowane. Jaskrawa lawa, potwory, które narysowałby 15 latek w zeszycie (to cytat z filmiku Gameinformera). Jakoś tego nie widzę. 

Opublikowano

Dla mnie design jest ok. Po mega-mrocznym Doomie 3 dostaniemy wreszcie powrót do korzeni. Mnie już kupili po pokazach z E3. 

Opublikowano

Jakiś sklep wrzucił Dooma u siebie z premierą czerwiec ale to chyba się nie uda. 

Opublikowano

Tylko oby się wszystko na kwiecień nie zyebało. Amazon i spółka już zasugerowali, że Mafia III może ukazać się 26 kwietnia - czyli w dzień przed premierą Uncharted 4. 

Opublikowano

Multi ewidentnie przypomina Q3 Arena tylko ze spacialami :) Pulsy, rail, apteczki leżą na ziemi. A to akurat bardzo dobrze !
Rzadko udziela mi się hype, staram się oceniać na zimno. Po obejrzeniu rozgrywki z multi JESTEM ZA.

Opublikowano
Some new info from the article:

 

BFG and Chainsaw aren't on the weapon wheel since they're used in specific scenarios, Chainsaw is on D-Pad down and BFG is on X. Seems like they're treating the BFG as a panic button.

Weapons have mods you can find, ex. a remote detonation mod for the rocket launcher

Plot premise seems similar to Doom 3. A character named Dr. Olivia Pierce appears on a video suggesting she unleashed the demons as some kind of religious cult thing.

On-screen enemy count isn't numbered but described as "a demon avalanche", "bloodbath"

Chainsaw is a one hit kill on most enemies, multiple on bigger enemies like the Mancubus, power cells are limited

Colored keycards and backtracking for secrets. WOW!!!!!!!!!!!!!!

Some locations: Lazarus Facility, Martian surface, Titan's Realm (as seen on the cover)

Permanent character upgrades that allow you to swap weapons and mantle more quickly, increase ammo and health capacity

Swappable perk "runes", ex. one gives you a stackable temp speed boost after melee kills

Hell is more vertical than the UAC facility

Enemies have weak point, ex. the pinky demon is armored in front and soft in the butt

An enemy type only described as "a summoner"

As suspected, idTech 6 appears to be very similar to idTech 5 but with a completely new PBR renderer

Plans to offer "sliders and multi-sampling options" for PC players. Only time in the article PC is mentioned specifically.

Multiplayer mode called Warpath, an domination style mode where the control area drifts around the map

Clan Arena mode, this is just team Last Man Standing.

Swappable "hack modules" are earned through MP progression, ex. Supply Timer that shows spawn timers for pickups on screen. Apparently none of them throw off the competitive balance.

Apparently multiplayer has more guns than single player, including a "lightning gun", this might be GI assuming based on what was offered in the demo portions though.

Namedrops of old Doom WADs followed by statement implying that they won't be releasing mod tools outside of SnapMap because of accessibility consoles. seems like kind of a big fuck you.

Examples of modes made in SnapMap: tower defense, moddy single-player missions, VIP escorts, racing challenges

Moddable enemy AI to some extent

SnapMap stuff is all shared on SmartHub, categories like top rated and most played, user profiles, seems a lot like Mario Maker

All SnapMap creations are small instruction files, you can probably forget about custom textures and rooms and whatnot

Still spring release date

Opublikowano

Wygląda też na to, że posłuchali innej mej prośby i stonowali piss filter. Ale może ma to związek z innym poziomem.

 

Stare:

 

MujiL4d.png

 

Nowe:

 

Doom-new-screenshots-4.jpg

 

Wygląda o wiele lepiej.

Opublikowano

Wg mnie ten screen wyżej wygląda raczej poglądowo. Tzn gra raczej by tak tak wyglądała w ostatecznej formie. Na takim pc nie ma co się o samą kolorystykę bać gdzie odpali się spokojnie sweet fxy i inne bzdury.

Opublikowano

Mam nadzieje ze singiel nie bedzie za krotki, juz nie moge sie doczekac wyrzynania demonow :fsg:

Edytowane przez hav7n

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.