Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Cieszę się, że zrezygnowali z tarczy i postawili na bardziej dynamiczną walkę. Aż sobie chyba przejdę dark souls toporem w prawej ręce i kuszą w lewej żeby poczuć klimat. :]

  • Odpowiedzi 9,5 tys.
  • Wyświetleń 887,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Bardziej chyba pasuje Demon's i Meat Cleaver, ewentualnie Butcher knife z Dark.

Opublikowano

 ewentualnie Butcher knife z Dark.

 

Rzeczywiście. No i set chestera oprócz głowy, a na głowę jakiś kaptur wanderera. Będzie super.

Opublikowano

Design wciąga nosem wszystkie poprzednie Soulsy.

zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Od siebie dodam, że DS II też ma takie miejscówki, że  <oja(pipi)e> 

Opublikowano
  • Autor

Miyazaki-san "If you remember the Tower of Latria level in Demon's Souls, that's the kind of atmosphere we want to create with Bloodborne."

 

 

pocę się

Opublikowano

A ja sie wylamie i napisze, ze nie jara mnie ta bron palna. Nie mam nic przeciw kuszom i lukom ale olow mi troche nie pasuje do takiego klimatu. Moze dlatego, ze nie lubie szotganow (generalnie) oraz laczenia ich w pare z bronia biala. Tak samo nie podchodzilo mi to w pierwszym DMC. Cala reszta w bloodborne no ku.rwa na plus.

Opublikowano

Miyazaki-san "If you remember the Tower of Latria level in Demon's Souls, that's the kind of atmosphere we want to create with Bloodborne."

 

 

pocę się

Tower of Latria to jedna z bardziej klimatycznych lokacji jeśli chodzi o serię Souls. Jeśli klimacik w Bloodborne ma być na podobnym poziomie to wypada mi się tylko cieszyć:)

Opublikowano

Tower of Latria było genialne.Do dziś wzdrygam się na myśl o dzwoneczku strażników i błądzeniu po bagnach w ciemności.Tylko ten Old Monk był za mało wykręcony jak na final bossa.

Cieszą zmiany systemu walki,bo już przy DS2 rzygałem tym utartym schematem blok-atak.Liczę na jakieś dynamiczne uniki pozwalające tańczyć między wrogami.

Na plus też spujnośc świata jako wielkie miasto zmożone plagą.Świat w ds2 nie trzymał się kupy i raziły trochę przejścia typu jest poranek z mgłą,a potem przejście 100m jaskinią i już noc z opadami deszczu :/

Dobrze,że tę część robi najlepszy team odpowiedzialny za demona i pierwszego darka.

Opublikowano
  • Autor

Journalist: "Will Bloodborne have an easier mode for new players?"

 

Miyazaki: "No."

 

mój hero.

 

 

niP.png

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Tu jest kilka ciekawych informacji ;)

 

http://www.nerdacy.com/2014/06/10/bloodborne-first-impressions-its-the-version-of-dark-souls-that-ive-always-wanted/

 

 

  • Bloodborne is much more aggressive game than Dark Souls and has more offensive tactics.
  • Hero can dual-wield weapons: sword, cleaver, and some sort of firearm. These weapons can transform in-game. Different tactics will be used with different weapons.
  • Vast background and huge depth of field. Very layered and expansive environments.
  • Reflective water. Realistic-ish shadow and lighting effects. Still being worked on obviously, but has the potential to outshine other new-gen games.
  • Bloodborne looks like it is set in an 18th century town, but is purely fantastical.
  • AI is much smarter than Dark Souls. From Software made it a point to mention that there are “enemies everywhere”. They will react to where to you go and how you play.
  • Blood spatter from beasts/enemies can wet and darken the hero’s clothes. The cloth itself looks like it will be on the same level or better than Ryse: Son of Rome.
  • Enemies or beasts are enormously large. Human-looking enemies are the equivalent of giants and there are birds that at least quadruple the size of the hero. Final boss almost 6-8 times.
  • Impressive sound effects. The boss fight at the end of the demo wasn’t all too impressive, but the sound of the beast was loud and actually quite frightening.
  • Difficulty will be on the level of Dark Souls, but “beatable” said From Software.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Chciałbym, żeby konsekwencje śmierci były duże ale nie frustrujące, czyli tak jak udało im się to wyważyć w pierwszym dark souls.

Opublikowano

Wyglada tylko ok, na dodatek czasem framerate spada ponizej chyba 15tu klatek =/ Maja sporo czasu do poprawy, na chwile obecna slabo jezeli chodzi o kwestie techniczne.

Opublikowano

Wyglada tylko ok, na dodatek czasem framerate spada ponizej chyba 15tu klatek =/ Maja sporo czasu do poprawy, na chwile obecna slabo jezeli chodzi o kwestie techniczne.

nie oszukujmy się wygląda jak gra z ps3/360 :)

Opublikowano

Wyglada tylko ok, na dodatek czasem framerate spada ponizej chyba 15tu klatek =/ Maja sporo czasu do poprawy, na chwile obecna slabo jezeli chodzi o kwestie techniczne.

 

To podobno stara wersja. Zreszta maja jeszcze mase czasu do poprawek.

Opublikowano

9 miesięcy to nie jest zbyt wiele,żeby jakoś znacząco poprawiać grafikę; framerate na pewno, ale reszta - nie sądzę.

 

Tak tylko piszę, nie ma to chyba i tak dla zainteresowanych większego znaczenia.

Opublikowano

Swoją drogą to jest śmiechowe :D

Trailer super ultra graficznie wypalającego gały Uncharted 4 - pusta gierka, kapiszony, ssanie na polanie (grafa się nie liczy.ru)

Bloodborne - (grafa się liczy.pl)

 

Bloodborne prezentuje się fenomenalnie; klimat, setting, nawet design wrogów pokazanych na tych krótkich urywkach, robi robotę. Przeze mnie chyba najbardziej wyczekiwana (zapowiedziana) gra (no oprócz MGS V) na której położę łapy w dzień premiery, choćbym po PS4 do MM miał iść na kolanach. <3

Opublikowano

Ja tym razem nie kupię, aż nie przeczytam opinii Qjona, Ornita, Mejma czy Figaro (choć ten i tak nie kupi przez pierwsze dwa lata :D). Nie wtopię znowu kasy w błoto jak dwa miesiące temu.

Opublikowano

Ja tym razem nie kupię, aż nie przeczytam opinii Qjona, Ornita, Mejma czy Figaro (choć ten i tak nie kupi przez pierwsze dwa lata :D). Nie wtopię znowu kasy w błoto jak dwa miesiące temu.

 

Nie wtopisz, no worries. Dark Souls był świetny, idealnie wypełnił pustkę po Demon's Souls. No właśnie - wypełnił, sequel już niestety ewidentnie cierpi na syndrom kotleta. Bloodborne natomiast to powiew świeżości - jestem przekonany, że się nie zawiedziemy. Pewniak po prostu.

Edytowane przez stoodio

Opublikowano

 

Ja tym razem nie kupię, aż nie przeczytam opinii Qjona, Ornita, Mejma czy Figaro (choć ten i tak nie kupi przez pierwsze dwa lata :D). Nie wtopię znowu kasy w błoto jak dwa miesiące temu.

 

Nie wtopisz, no worries. Dark Souls był świetny, idealnie wypełnił pustkę po Demon's Souls. No właśnie - wypełnił, sequel już niestety ewidentnie cierpi na syndrom kotleta. Bloodborne natomiast to powiew świeżości - jestem przekonany, że się nie zawiedziemy. Pewniak po prostu.

 

A, jeszcze twoja opinia, przepraszam. No właśnie mam nadzieję, że to było tak że DSII robił team b, a na bloodborne pracuje i pracował team a z miyazakim na czele.

Opublikowano

Ja tym razem nie kupię, aż nie przeczytam opinii Qjona, Ornita, Mejma czy Figaro (choć ten i tak nie kupi przez pierwsze dwa lata :D). Nie wtopię znowu kasy w błoto jak dwa miesiące temu.

ty marudna babo!

 

jasne kurde może jest kilka błedów i gorszych rozwiązań, ale to nadal setki godzin zabawy z bardzo mocnym gameplayem (w przeciwieństwie do samograjów i festwiali QTE) a ty marudzisz jak byś grał dragonballa na kinecta, a nie w DS

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.