Opublikowano 19 września 201410 l Yyy... wy tak na serio bronicie tego rag dolla? Dużo umiem wybaczyć, ale wrzucanie po stronie zalet obijania jak jakąś szmatą 4-metrowego truchła przeciwnika, który jeszcze przed momentem niemal przyprawiał nas o palpitację serca? Spadanie w przepaść przez samoistne przesuwanie się w bok, podczas okładania razami wroga (przy zalockowaniu) też było może na plus? Tak, kur.wa. Ukończyłeś Demon's Souls padawanie, weź się teraz za Dark Souls i może kiedyś zrozumiesz dlaczego rag doll to integralna część tej gry. Edytowane 19 września 201410 l przez mate5
Opublikowano 19 września 201410 l Autor Yyy... wy tak na serio bronicie tego rag dolla? Dużo umiem wybaczyć, ale wrzucanie po stronie zalet obijania jak jakąś szmatą 4-metrowego truchła przeciwnika, który jeszcze przed momentem niemal przyprawiał nas o palpitację serca? Spadanie w przepaść przez samoistne przesuwanie się w bok, podczas okładania razami wroga (przy zalockowaniu) też było może na plus? Ragdoll jest po prostu zabawny, przesuwanie przeciwników daje frajde i tyle. Jest od początku serii i nikomu nie wadzi, wszyscy to lubią.
Opublikowano 19 września 201410 l Uh, zapiekło, ale w sumie o to mi chodziło. ;] Mam tylko nadzieję że w DkS już się nie spada z krawędzi przez schodzenie w bok po zalockowaniu na celu. :< To w sumie jedyna poważna wada w DeS. @Figaro tak serio, serio, to patrzyłem na niego jak na kolejny listek figowy do wybaczenia, tym niemniej psuł trochę nastrój, by nie powiedzieć respekt do przeciwnika.
Opublikowano 20 września 201410 l Działa tak samo bo taka jest mechanika, lokując na przeciwniku i idąc w bok zataczasz w okół celu koło więc idziesz po jego okręgu. Jeśli chcesz iść w bok mając locka to koryguj przekątnymi na analogu. Nie jest to wada, wystarczy o tym pamiętać lub w wąskich przejściach biegać bez locka.
Opublikowano 20 września 201410 l Dobrze wiedzieć. Najbardziej ,to w(pipi)iało np. podczas starć w Tower of latria 3.2 z ME, oraz w walce z black phantomem, tuż przed lokacja z FK w Boletarii. Na szczęście obie te miejscówki posiadały miejsca, gdzie upadek był znacznie utrudniony. To był chyba jedyny sposób na zgon nie z winy gracza. Oby w BB to poprawiono.
Opublikowano 20 września 201410 l Koval i milan, daliscie mi małego raczka tymi postami. Ragdoll to znak tej serii. Jest awesome. No kurde, przeciwnik atakuje i w sekundę robi unik. Szalone. Videa gaemz. Nie wiem po co wy jeszcze gracie w gierki, ja mam wystarczajaco dużo realizmu i prawdziwej fizyki w życiu. Ok, wiadomo że to tylko gierki ale jak wszędzie słyszysz spusty, mesjasze, goty a oglądasz gejmplej i widzisz takie śmieszki to ja nie wiem gdzie ten cały nextgen? Jak deweloperom nie chce się nic robić z fizyką, interakcją z otoczeniem, otwartością świata przedstawionego a tylko pchają w dizajn, 1080p i 60fps a większość już ma kisiel w gaciach.
Opublikowano 20 września 201410 l Ale wy macie debilne problemy, przeciez na to przestaje sie zwracac uwage po 10 mobku.
Opublikowano 21 września 201410 l 24 września podadzą kto dostał sie do alphy, sama alpha rusza na początku pazdziernika link do zapisów podawałem w temacie gameplay z TGS w dobrej jakości, chociaż już to widzieliśmy Edytowane 21 września 201410 l przez Fanek
Opublikowano 21 września 201410 l https://twitter.com/Bloodborne_PS4/status/513601158703640577/photo/1 Tymczasem w Japonii testy dla plusowiczów już 24 września.
Opublikowano 21 września 201410 l Autor Ekhm... Poprzedni post? W dodatku nie 24 września, tylko październik.
Opublikowano 22 września 201410 l Można gdzieś już składać preordery na wersję limitowaną? Wersja limitowana obecnie jest zapowiedziana tylko na Japonię i Amerykę.
Opublikowano 22 września 201410 l Aaa ok, dzięki za info. W takim razie wypatruję wersji eu. Mam nadzieję że będzie.
Opublikowano 25 września 201410 l Ktoś z was dostał się do Alphy? Mi się nie udało Już porozsyłali maila dla wybrańców?
Opublikowano 25 września 201410 l na reddit cisza, więc na EU/NA nic sie nie dzieje, znalazłem info, ze alpha Japan będzie trwała 3 dni, 1,3 i 5 pazdziernika i jeszcze taka stronke znalazłem, sporo materiałów http://bloodbornenews.blogspot.cz/p/summary.html#summary piszą tam też coś o PvP ? Edytowane 25 września 201410 l przez Fanek
Opublikowano 25 września 201410 l YOU CAN SUMMON FRIENDS VIA PS4 FRIENDLIST AWW YISSSS Niech to będzie prawda.
Opublikowano 25 września 201410 l Dat face Dat look Dat cuteness Dat wisdom 10/10 would bang hidetaka miyazaki
Opublikowano 29 września 201410 l Poziom trudności w grze ma byc Demonsoulsowy? Czy coś innego wymyślili?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.