Skocz do zawartości

Xbox One: komentarze i inne rozmowy


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, hav7n napisał:

No głupie trochę kasować całe studio, a potem otwierać nowe zwłaszcza że samo Lionhead chciało robić mroczne Fable z singlem ale dobry MS jak zwykle musiał isc z trendami branży i kazał robić mobe xd.

Lionhead już pokazało na co ich stać przy Fable 3 i tragicznym Legends, którego nie potrafili skończyć i po ~4 latach nie byli nawet blisko.

Odnośnik do komentarza

z tego co wiem Fable Legends miało budżet w momencie skasowania na poziomie 75 milionów, a gra nie była gotowa wejść w faze beta. MS skasował projekt gdy Lionhead zaliczyło kolejną obsuwę i poprosiło o następną transze gotówki. Wybitna niegospodarność, nie dziwie się że ich zamknęli  

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Playstation napisał:

z tego co wiem Fable Legends miało budżet w momencie skasowania na poziomie 75 milionów, a gra nie była gotowa wejść w faze beta. MS skasował projekt gdy Lionhead zaliczyło kolejną obsuwę i poprosiło o następną transze gotówki. Wybitna niegospodarność, nie dziwie się że ich zamknęli  

Raczej debilny pomysł MS żeby twórcow singlowych gier zaprzęgać do tworzenia czegoś ala moba i game as service kiedy Lionhead chciało zrobić Fable 4 singlowe i w mroczniejszym klimacie. 

Odnośnik do komentarza
Cytat

 


It was in this context that a pitch for a Fable 4 game was rejected. John McCormack was the chief architect of the pitch. He wanted to switch to Unreal Engine 4 and move the series into the technological, industrial age, with tram cars and flying machines. "We wanted to hit the late Victorian proper far out Jules Verne shit," McCormack says.

In the first Fable, Bowerstone was a small town. In Fable 2 it was a big town. In Fable 3 it was a city. In McCormack's Fable 4, Bowerstone was London, vast and dense. Jack the Ripper would run the streets, a Balverine in disguise.

The game would lean heavily on British mythology. McCormack planned to take Dr Jekyll and Mr Hyde, give them a Fable twist and drop them in "this kind of weird fucked up London environment".

"And that was going to be Fable 4, and it would be darker and grittier. And because it was R-rated it would have the prostitutes and the humour. I was like, man, this is going to be fucking brilliant, and everybody was really into it."
 

 

 

http://www.eurogamer.net/articles/2016-05-12-lionhead-the-inside-story

 

Dla mnie Fable to baśniowy, kolorowy świat. Już w trójce klimat mocno uciekł, a tutaj dopiero byłaby padaka.

Edytowane przez wrog
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Kriss_Hietala napisał:

Legends było gotowe do premiery. Ms skasował grę kompletną w 95%. Pewnie żałują tej decyzji po słabym 2017.

Nie pisz głupot. Grałem w "betę" i to była co najwyżej wczesną Alpha. Nawet interfejs nie był skończony, grafika wyglądała padacznie, a zawodnicy mieli po 2 ataki i cały czas napierniczało się jeden guzik na padzie. Nie mówiąc już o tym, że na sam koniec cały czas była dostępna tylko jedna arena i do tego nie skończona tak jak i sam hub.

Odnośnik do komentarza

 

Matt Booty (co za nazwisko xD) , wcześniej odpowiedzialny za Minecrata jest teraz nowym dyrektorem Microsoft Studios, będzie odpowiedzialny za studia wewnętrzne i dział second party (Microsoft Global Publishing pod Loftis). 

To  nowe stanowisko, wcześniej studia 1-st party podlegały bezpośrednio Spencerowi, więc wydaję się że wreszcie zaczyna to przypominać normalną strukturą. 

 

Ocenić jego pracę będziemy mogli pewnie za jakieś 3-4 lata, ale sam Booty (xD) wydaję się spoko i sympatycznym ziomkiem Jest byłym deweloperem więc nie jest to typowy krawaciarz nie mający pojęcia o grach. No i wolnych chwilach hobbystycznie programuje gierki, sami przyznacie że niewiele jest chyba takich korpo dyrektorów:

 

Odnośnik do komentarza

Tak sobie pomyślałem, że dość zabawnie sobie przypomnieć jak to MS ma się wycofywać z Xbox'a (takie chodziły obiegowe opinie od jakiś 5 lat), a tu marka Xbox w ramach samego MS coraz bardziej się umacnia: dołączenie Spencera do ścisłego grona zarządu czy ostatnie plotki mocnym pompowaniu kasy w X'a (czego jednym z dowodów jest reaktywacja Fable pod studiem na miarę 343i czy Coalition, gdzie popłynie 70-100 mln $ na stworzenie jednej tylko gry). Pewnie już jakiś czas temu dostrzeżono, że nie trzeba ściśle wygrywać na rynku pod względem liczby sprzedanych konsol jeśli wpływy są duże (mocny wzrost z cyfrowej dystrybucji w ramach Xbox'a rok do roku czy chociażby najwyższe przychody w USA w grudniu pomimo tego, że to Switch sprzedawał się najlepiej).

 

Cytat z nowego szefa MS Studios:

"He added, “On the creative side, I’ve always had a golden rule to stay out of the way of game teams as far as where they go with design and the craft of making their games. But at the same time, I think there’s a lot to be gained by supporting them and providing a layer of administrative help, really just a layer of operational help, so they can focus on making the game. My mantra has always been that I think I’m doing a good job inside a studio if the game teams show up to work and the only thing they need to worry about is making the game.”

Edytowane przez Pacquiao
Odnośnik do komentarza
31 minut temu, bloody_gipsy napisał:

Tak piszecie o tym kasowanym fable ale teraz też nie jest lepiej bo i sea of thieves jak i ten cały crackdown to w zasadzie kasa wyrzucona w błoto jest i jak dla mnie do zaorania już od dawna.

No dobrze, że nie odpowiadasz za to czy będą skasowane czy nie. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...