Opublikowano 22 sierpnia 20168 l Ponoć levele z eksploracją są raczej słabe jesli chodzi o game design (idziesz i strzelasz) co da się zrozumieć bo twórcy tego nie planowali i wrzucili na prośbę graczy.
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l Czyli co? Gra miała być oparta tylko o walki z bossami a te platformowe levele wrzucili na siłę (czyt. prośbę graczy)?
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l To kiszka troszkę. Nie wiedziałem o tym, bo niespecjalnie śledzę newsy na temat tego tytułu, ale liczyłem na bardzo ciekawego platformera pod względem designu. Wyjdzie jak z Sonic Unleashed - levele eksploracyjne mogą być nudne.
Opublikowano 31 sierpnia 20168 l Ja tam nie widzę za bardzo elementów platformowych, co najwyżej fajnego run&guna i shmupa. Akurat mi to wcale nie przeszkadza, bo fajnych platformówek 2D wyszło sporo w ostatnich latach, a z run and gunów coś ciekawego wyszło od czasu Contry 4? Może coś przegapiłem.
Opublikowano 12 października 20168 l Gra wyjdzie w połowie 2017 roku. ŹRÓDŁO: http://studiomdhr.com/cuphead-coming-mid-2017-2/
Opublikowano 12 października 20168 l Dlatego generalnie kij mnie obchodzi co jaki developer zapowiada. Praktyka pokazuje - w zapowiedzi się nie gra. W maju pewnie powiedzą, że koniec 2017, no bo w martwym okresie wypuszczać nowe IP, to trochę strzał w stopę, heh. Edytowane 12 października 20168 l przez DonSterydo
Opublikowano 12 października 20168 l jezu, co oni tyle czasu jeszcze potrzebuja? bossow juz mieli od zayebania, mapke swiata, te etapy strzelankowe ala ruff and tumble tez, mi sie wydawalo ze to juz na ostatniej prostej developingu znowu chca dodac cos do gameplayu czy naprodukowac jeszcze bossow?
Opublikowano 12 października 20168 l Te etapy szczelankowe to oni dopiero w połowie tego roku zaczęli robić, więc nie trudno się domyśleć, że nie dadzą rady skończyć na czas. Tym bardziej jeśli miałyby być trochę ciekawsze.
Opublikowano 12 października 20168 l Studio liczy 21 osób, a design jest bardzo wymagający (sporo odręcznej roboty), więc 4-5 lat produkcji dla tego typu gry to standard. Widać nie chcą przełamać tej zasady EDYTA: Można prosić o scalenie postów? Edytowane 12 października 20168 l przez DonSterydo
Opublikowano 12 października 20168 l Czyli równoległa premiera wraz z Below, gdzieś w okolicach Holiday 2017?
Opublikowano 12 czerwca 20177 l Premiera 29 września, cena w sklepie Xbox to 19,99$/92,49 zł. Edytowane 12 czerwca 20177 l przez Vexilium
Opublikowano 17 czerwca 20177 l Czekam bo w zasadzie to jedyny tytul na XO ktory wezme day 1. Edytowane 17 czerwca 20177 l przez U Heisenberg U
Opublikowano 21 czerwca 20177 l Masakra, kiedyś 19.99 to było 69.99 w xbl a 84zł na Psn. Teraz 92zł... Do tej pory gry za 20$ były za 69.99zł u nas i 699rubli w Rosji... Teraz u nas 92zł i 1350 rubli... Cyfrówki zamiast być tańsze od pudełek to są coraz droższe... Edytowane 21 czerwca 20177 l przez Kriss_Hietala
Opublikowano 30 czerwca 20177 l Fajny artykuł na temat Cuphead - o inspiracjach, o początkach i dlaczego tak długo musimy tak długo czekać na tę grę. http://www.gamesradar.com/we-quit-our-jobs-remortgaged-our-houses-how-relentless-passion-made-cuphead-a-reality/ Generalnie studio zaczynało od 3 osób (które jeszcze dodatkowo miały stałą pracę), ale w pewnym momencie stwierdzono, że wóz albo przewóz i zainwestowano w zatrudnienie około 20 osób. Już niedługo :)
Opublikowano 30 czerwca 20177 l Nie wierzę w te grę. Pozekam na opinie, dopiero wtedy pomyślę o zakupie.
Opublikowano 13 lipca 20177 l W obozie zielonych gier i tak jak na lekarstwo. A cuphead nie wygląda źle zwłaszcza, że nie tworzy go wielkie studio.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.