Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Ponoć levele z eksploracją są raczej słabe jesli chodzi o game design (idziesz i strzelasz) co da się zrozumieć bo twórcy tego nie planowali i wrzucili na prośbę graczy.

  • Odpowiedzi 482
  • Wyświetleń 91,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • giger_andrus
    giger_andrus

    Postawiłem sobie za cel zdobycie platyny w Cuphead więc siłą rzeczy gra siedziała w napędzie konsoli przez jakiś czas. I okazało się, że przez ten właśnie czas ... stworzyłem potwora. Mój ośmioletni s

  • Tak się prezentuje to na starym, kineskopowym, czarno-białym TV :)

  • a wiec po to sa te cale "gowniaki'  szacun dla mlodego 

Opublikowano

Czyli co? Gra miała być oparta tylko o walki z bossami a te platformowe levele wrzucili na siłę (czyt. prośbę graczy)?

Opublikowano

To kiszka troszkę. Nie wiedziałem o tym, bo niespecjalnie śledzę newsy na temat tego tytułu, ale liczyłem na bardzo ciekawego platformera pod względem designu. Wyjdzie jak z Sonic Unleashed - levele eksploracyjne mogą być nudne.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jeszcze nawet daty premiery nie podano.

Opublikowano

to nieładnie. już odkładam kilka obiadów by zakupić tą gierkę. 

Opublikowano

Ja tam nie widzę za bardzo elementów platformowych, co najwyżej fajnego run&guna i shmupa. Akurat mi to wcale nie przeszkadza, bo fajnych platformówek 2D wyszło sporo w ostatnich latach, a z run and gunów coś ciekawego wyszło od czasu Contry 4? Może coś przegapiłem.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Autor

:dynia:  Ja pierd.ole tyle czasu jeszcze.

Opublikowano

Dlatego generalnie kij mnie obchodzi co jaki developer zapowiada. Praktyka pokazuje - w zapowiedzi się nie gra. W maju pewnie powiedzą, że koniec 2017, no bo w martwym okresie wypuszczać nowe IP, to trochę strzał w stopę, heh.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

jezu, co oni tyle czasu jeszcze potrzebuja? bossow juz mieli od zayebania, mapke swiata, te etapy strzelankowe ala ruff and tumble tez, mi sie wydawalo ze to juz na ostatniej prostej developingu

 

znowu chca dodac cos do gameplayu czy naprodukowac jeszcze bossow?

Opublikowano

Te etapy szczelankowe to oni dopiero w połowie tego roku zaczęli robić, więc nie trudno się domyśleć, że nie dadzą rady skończyć na czas. Tym bardziej jeśli miałyby być trochę ciekawsze.

Opublikowano

Studio liczy 21 osób, a design jest bardzo wymagający (sporo odręcznej roboty), więc 4-5 lat produkcji dla tego typu gry to standard

 

Widać nie chcą przełamać tej zasady ;)

 

EDYTA: Można prosić o scalenie postów?  :reggie:

Edytowane przez DonSterydo

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Masakra, kiedyś 19.99 to było 69.99 w xbl a 84zł na Psn. Teraz 92zł... Do tej pory gry za 20$ były za 69.99zł u nas i 699rubli w Rosji... Teraz u nas 92zł i 1350 rubli... Cyfrówki zamiast być tańsze od pudełek to są coraz droższe...

Edytowane przez Kriss_Hietala

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Fajny artykuł na temat Cuphead - o inspiracjach, o początkach i dlaczego tak długo musimy tak długo czekać na tę grę.

 

http://www.gamesradar.com/we-quit-our-jobs-remortgaged-our-houses-how-relentless-passion-made-cuphead-a-reality/

 

Generalnie studio zaczynało od 3 osób (które jeszcze dodatkowo miały stałą pracę), ale w pewnym momencie stwierdzono, że wóz albo przewóz  i zainwestowano w zatrudnienie około 20 osób.

 

Już niedługo :) 

Opublikowano

Nie wierzę w te grę. Pozekam na opinie, dopiero wtedy pomyślę o zakupie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Opublikowano

W obozie zielonych gier i tak jak na lekarstwo. A cuphead nie wygląda źle zwłaszcza, że nie tworzy go wielkie studio.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.