Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Opublikowano
11 hours ago, Mustang said:

 

5 metrów róznicy w hamowaniu z 100km/h to przepaść, przy autostradowych 140 kmh zrobi się pewnie 50 metrów róznicy. 

  • Odpowiedzi 478
  • Wyświetleń 91,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pamiętam jak miałem swoje pierwsze BMW i w sumie to mało nim jeździłem, bo paliło dużo, a ja biedny student i na zimę je zamykałem w garażu. Jednego dnia musiałem jednak z tego garażu wyjechać, żeby c

  • Obejrzeli, przyłożyli do maszyny, przyznali sie do winy, kierownik przepraszal.   Wybralem rekompensate odmalowania kompletu felg za ich posrednictwem (samemu nie chce szukać lakiernika i je

  • - szefie,  komisja Zimnego Łokcia na FPE przyznała, że to raczej nasza wina. - o kur.wa, dzwoń do Pana Reda od Skody, trzeba się dogadać.

Opublikowano

No niby tak, ale już Goodyear tylko ciut gorzej wypadł, zaś Michelin wygrywający tę konkurencję przegrywa z Nankangiem na śniegu. 
 

Ogólnie te wyniki są dość złożone, opona najlepsza na suchej jezdni nie jest bynajmniej najlepsza na mokrym albo w warunkach zimowych - najlepiej byłoby wgryźć się w wyniki i wybrać najlepszy kompromis do swojego użytku oraz stylu jazdy. 
 

Przykładowo dla mnie szczególnie ważne byłoby zachowanie na mokrym. Na suchym i tak jest stosunkowo bezpiecznie, śniegu i lodu widzę mało i przy tych kilku okazjach na krzyż mogę zwolnić, ale aquaplaningu zawsze się obawiam, a często jeżdżę autostradami w deszczu. 

Opublikowano
56 minutes ago, Mustang said:

No niby tak, ale już Goodyear tylko ciut gorzej wypadł, zaś Michelin wygrywający tę konkurencję przegrywa z Nankangiem na śniegu. 
 

Ogólnie te wyniki są dość złożone, opona najlepsza na suchej jezdni nie jest bynajmniej najlepsza na mokrym albo w warunkach zimowych - najlepiej byłoby wgryźć się w wyniki i wybrać najlepszy kompromis do swojego użytku oraz stylu jazdy. 
 

Przykładowo dla mnie szczególnie ważne byłoby zachowanie na mokrym. Na suchym i tak jest stosunkowo bezpiecznie, śniegu i lodu widzę mało i przy tych kilku okazjach na krzyż mogę zwolnić, ale aquaplaningu zawsze się obawiam, a często jeżdżę autostradami w deszczu. 

 

Ano właśnie, taki Nankang na mokrym to też 5m różnicy w hamowaniu tak jak na suchym. Aquaplaning? Prawie 8 km/h wcześniej łapie Nankang aquaplaning na mokrej nawierzchni. Na śniegu różnice takich opon w hamowaniu mieszczą się w 2 metrach, ale to też wynika z tego, że te tańsze wielosezonówki mają mocno zimowy bieżnik (moje Goodride też po bieżniku 100% zimówka, mimo, że napisane all season).

 

Dla mnie jeśli już kupować wielosezon to nie oszczędzać, a nie podchodzić tak, że załóżmy komplet letnich i zimowych to 4000zł, to oszczędzę i wezmę całoroczne za 1500zł i piękna oszczędność. Kumpel się przeprowadził parę lat temu pod Karpacz i tak jak też raczej nie był wielkim zwolennikiem zimówek, tak tam pierwszej zimy poleciał zmieniać na nowe. Do tego hobbystycznie dorabia w lokalnym OSP to wyciąganie z rowów samochodów turystów na wielosezonach to chleb powszedni od listopada do marca :kaz:

Opublikowano

Te Nankangi to był świadomy wybór, budżetowa opona, ale nie z najniższej półki. Jak pisałem, auto pół-robocze do jazdy dookoła komina.

Do Mazdy wpadną na pewno jak najlepsze gumy, bez specjalnego patrzenia na budżet. Tylko jeszcze biję się z myślami, czy przy okazji wymiany opon nie kupić felg o rozmiar większych ;)

Edytowane przez Artur_K

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.