Jump to content

TEKKEN 7


MEVEK

Recommended Posts

Hajp jest, day 1 wiadomo, setki godzin kanapowego multiplayera sie zapowiadaja, jak zwykle przy kazdym Tekkenie z reszta. Trochę szkoda że to nie TxSF, bo chcialem pograc syfami w srodowisku 3d tekkenowskim, a po tej zapowiedzi wyglada na to ze projekt juz zmarl (oby nie).

Link to comment

Namco hajpuje, ze grafa bedzie lepsza niz spodziewamy sie tego od nextgenow.

No (pipi)a wypadaloby.

Przypominam - 2 chlopkow i mala arena.

no oby to była prawda, bo serio 2 postacie i arenka to i tak jest 1000 razy mniej niż uciąga niejedna gra w obecnych czasach wiec grafa powinna być za(pipi)ista... tyle że to samo mowilem przy TK6 i TTT2 a dostaliśmy podrasowaną wersje z ps2 z plastikowymi postaciami

 

moje oczekiwania:

- ulepszony lekko system walki (nie musi być ogromnych zmian ale jak już będa to na lepsze)

- mniej po(pipi)anych ubranek, na rzecz bardziej sensownych i lepiej wykonanych, i ubrania robione konkretnie pod daną postać, a nie to co było ostyatnio że większość ubrań to była taka sama koszula czy czapka i każda psotać miała to samo, i tylko kilka konkretnych rzeczy robionych pod nią. customizacja jest fajna ale to co było ostatnio to był jakiś shitstorm cudaków

a graficznie:

- postacie które sie nie świecą jak plastikowe figurki

- widoczne siniaki, rwące się ubranie, odpadające ubranie (np czapki)

- ubranie brudzące/moczące się gdy postac upadnie w wode albo piach czy błoto

Edited by Yano
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment

rzeczywiście, brudzenie i moczenie sie ubrania było już w TTT2, lecz w małym stopniu. przydałoby sie to jeszcze dopieścić. 

jezeli o mnie chodzi to chciałbym:

 

- krótsze juggle(bez bounda), oraz bardziej hardkorowe, co mogłoby iść w parze z  w miarę realna grawitacja.

postać mogłaby by sie zachowywać bardziej realnie, a  nie tak sztywno (nowy mortal, ma w miare ok).

w tedy zas można by powiedzieć, ze to juz nie będzie tekken ;)

 

- modele postaci wykonane, odwzorowane perfekcyjnie. chciałbym by mój Law naprawdę zbliżył sie do wyglądu Bruce'a.Lee, tak jak to ma miejsce w UFC :D byłbym zdumiony, a expresji nie bylo by końca.

 

- pomniejszyć postaci, bo aktualnie nie da sie grac. nie ma poruszania tylko walenie na pale, kto zgadnie, a kto nie.

w T3, TTT, T5, T5DR, T:Revolution system byl za(pipi)isty, w ten dzisiejszy nie da sie grac imo.

 

- no i animacje ciosów, pozmieniać, dopieścić do dzisiejszych konsol, bo juz sie patrzyć na niektóre nie da.

 

- od siebie również życzyłbym sobie karania, za wyrwanie sie z rzutów. dziś jesteśmy na 0% po ucieczce, a tak bylo by zabawniej, gdy oponent byl karany na -5%

Edited by MEVEK
Link to comment

Ja bym chciał aby wywalili połowę postaci i zrobili jeszcze lepszy, stabilniejszy online. No i fabularnie mogliby zrobić reset, bo to już się kupy nie trzyma. Customizacja postaci powinna być obłędna. Co do systemu, to wywalić bounda, ograniczyć juggle i zbalansować grę tak by opłacało się atakować, a nie bronić. 

Link to comment

co to chęci - też bym sie nie obraził wywalili połowe postaci (zwłaszcza tą połowe która jest kopią/wariacją innych postaci) i zamiast tego dodali sporo nowych sensownych gości a nie jakieś grubasy albo 13 letnie dziewczynki

Edited by Yano
  • Upvote 2
Link to comment

Niech wrócą do systemu z T5 i będzie dobrze.Bound i rage do piachu,a w szczególności ten pierwszy,który sprowadził grę do blokowanie->odpalenie wybitki->juggle za milion życia w T6 i TTT2.

Roster też by ogarnęli,bo to co się dzieje w tagu 2 to już parodia.Liczę na max.30 postaci i to żeby wszystkie był przemyślane.

No i niech pogadają z Capcomem jak się robi solidny online code,bo t6 i tag były niegrywalne z ludźmi z innych krajów.

Link to comment

online to podstawa, powinni to dopracować, choć może na nowej platformie problem rozwiąże sie sam :)

Sam się nie rozwiąże.Namco po prostu nie umiało zrobić tego elementu poprawnie już od SC4. Nawet na xbox live calibur 4 i t6 działały jak (pipi) w przeciwieństwie do syfa 4 i marvela 3,które nawet na średnim necie i psn działały bardzo dobrze w obrębie EU. Mam nadzieję,że wezmą sobie krytykę tego trybu do serca i przysiądą nad net codem.

 

Taki sam kupsztal był w mortalu i injustice i mam nadzieję,że w MK X będzie można w końcu coś pograć bez zgadywanek i lag teleportów.

Na zimę pierwszy test w postaci Guilty Gear(powinno być dobrze,bo BlazBlue działało ok)

Edited by Soban
Link to comment

ale namco przecież od SCV(tylko że nikt w to nie gra) nauczyło się robić dobre online'y. TTT2 ma bardzo dobry. oczywiście czasem sie zdarzy jakaś zlagowana walka, ale ogólnie nie ma na co narzekać. jak jest w Tekken Revolution to nie mam pojęcia, ale chyba też dobrze.

  • Upvote 1
Link to comment

(...) jak jest w Tekken Revolution to nie mam pojęcia, ale chyba też dobrze.

mnie dość długo łączy z graczami, co sprawia, ze grac sie nie da.

potem co 2, lub 3 walki rozłącza, a jak trafie na jakiegoś ogarniętego gracza z którym chce sie grac to tez lipa, bo to, bo tamto.

 

ja od okolo 5  lat nie bylem na zadnym turnieju.

tylko online mi pozostaje, takze trzymam z wami kciuki za ta część :)

Edited by MEVEK
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.