Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, kufir napisał:

Na Jakim stopniu trudności zacząć grę aby nie było zbyt łatwo ale też aby nie po blokować się na dobre ? Normal ?


Widzę, że sporo gier napoczynasz i zadajesz to samo pytanie :)
Tutaj polecam Normal, chyba że jesteś mocny w napierdzielanki, masz refleks i zdolności manualne.
Tak jak survival-horrory zawsze polecam zaczynać od najwyższego poziomu, tak tego typu zręcznościówki to dla mnie Normal - i tak trafisz na przeciwników, którzy będą Tobą wycierać podłogę, a Valkyrie to nawet na Easy potrafią dopiec.

Odnośnik do komentarza

Próbowałem zarówno give me a challenge i normal zdecydowanie polecam ten pierwszy na normalu jest zdecydowanie za łatwo, ciężko nawet poczuć i poznać system walki to jak jest zaprojektowany i jakie są intencje twórców bo na normalu nie trzeba zbytnio się wysilać żeby progresować.

Odnośnik do komentarza

Ktos ta gre do Dark Souls porownywal :philosoraptor:

Gram w to to na hardzie i zero przyjemnosci. Gra jest trudna,ale przez mechanike i kamere. Hit boxy to tez smiech na sali. Wystarczy dotknac nawet w plecy przeciwnika ktory jest podczas animacji ataku i dostajemy hita. Bardzo sie frustruje w to to grajac na hardzie,a boje sie zmniejszyc,ze bedzie za latwo. Dobry kawal to kodu jest,obowiazkowy dla posiadaczy ps4,ale zaden mesjasz dla mnie. Soulsy to to nie sa,a ktos tutaj to porownywal do nich. Walka na hardzie frustruje,w soulsach ginalem przez swoje bledy,tutaj gine przez kamere i zepsute hit boxy. A lysol jak na boga czy tam pol boga(gralem tylko w gow1 na ps2) nadzwyczaj szybko pada na hita od mocniejszych o 1 lvl od siebie mobkow. Ogolnie chce szybko zmordowac i wymienic na RE2Remake. Niedawno posiadlem pewna glowe i nosze u pasa,daleko do konca?

Odnośnik do komentarza

No to nie graj w to jak w poprzedniej Gowy, nie spamuj atakami, obserwuj co robi przeciwnicy, używaj tarczy. Ludzie chyba w to grają jak w slasherka i później pretensje że mobki ich bija. Włącz sobie easy a nie będą Ci przerywać ataków.  Hitboxy są piekne a kamerę można sb ustawiac analogiem. Jak się męczysz to po co grasz

Edytowane przez Szymek_PL_
  • Lubię! 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

w kwestii narracji, level designu (jezioro dziewięciu, gad damn) i ogólnie całokształtu. Jest to porządna 30 godzinna przygoda, może i AAA, ale włożono tu pasję i nie zapomniano, że jest to gra video. Można jej zarzucić to i owo, ale nie będę kłamał, że gra się w to świetnie, a przywoływanie siekiery to jeden z najbardziej przyjemnych ruchów tej generacji. Nie można jej odmówić kunsztu. Wielu oczekiwało crapa, a okazało się, że gra nie traktuje gracza jak debila, daje sporo dobrego contentu, sekretów, wynagradza ciekawskich graczy, potrafi dać wyzwanie. Piszę to "na wariackich papierach", ale jeżeli poprawią parę spraw w sequelu (przede wszystkim kamerę), zaszaleją bardziej z klimatem (bo ten tutaj jest za grzeczny) to sequel będzie kozak.

Edytowane przez Figaro
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Wgl te porównania do solsow jak to całkiem inny gatunek. Byliśmy zalewani samograjami aż tu się pojawiły gry bez podpowiedzi z rozgrywką gdzie trzeba zrobić unik w odpowiednim momencie, wyczekać przeciwnika i wykonać dwa ciosy...powtórzyć. Oby np Assassin's doczekał się choć w połowie tak fajnego systemu walki jaki zaprezentowało SMS.

Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
4 minuty temu, Szymek_PL_ napisał:

Wgl te porównania do solsow jak to całkiem inny gatunek.

Jak najbardziej sa na miejscu, bo jesli chodzi o system walki to licza sie podobne czynniki.

Nie jest to rzecz jasna kalka 1:1, wlasnie taka bardziej przystepna formula.

Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
4 minuty temu, Ficuś napisał:

Skonczylem

Swietnie, napewno zdazyles zauwazyc mechanike toporka,walke wrecz, tryb Spartan Rage albo prozaiczny fakt, ze mamy towarzysza do pomocy.

Moznaby wymieniac i wymieniac.

Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
Teraz, Ficuś napisał:

synalek w gameplayu rownie dobrze moglby nie byc,

Liczba bossow nie ma nic do systemu walki.

 

Atreus ?

No wiesz, jego umiejetnosci to dla wielu graczy element combosow albo kontroli tlumu i tak dalej i tak dalej.

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...