Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza

Featured Replies

Opublikowano

Don, jak patrzę na gry Rockstara to twoje argumenty stają się inwalidami. :reggie: 

  • Odpowiedzi 17,1 tys.
  • Wyświetleń 1,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak wszyscy wrzucają swoje zaliczone tytuły, ciągiem, bez refleksji, a ja wolałbym, aby każdy dodał do tego dwa, trzy zdania, nadając swojemu zdaniu jakiejś indywidualnej opinii - było warto? Nie? Bo

  • A ja podejmę rękawicę bo to może być ciekawe.    @ogqozo    Na steam w tej marży 30% mam:   - darmowy SteamOS od Valve który mogę sobie zainstalować na dowolnej maszynie

  • No ale co byście powiedzieli na taką Forumkową Bitwę Gierek? Wiadomo, że nie wyszedłby z tego żaden poważny ranking, tylko pewnego rodzaju połączenie popularności, sentymentu, console warsowych antypa

Opublikowano

Bansai coś konfabuluje. Chyba uciął sobie komara w trakcie ;)

 

Ciekaw jestem za co te minusy, widać niektórym ciężko się pogodzić z faktem, że to już nie czasy PSX'a i neta na kilobajty. Inne było skomplikowanie gier, gdy tworzyły je 20 osobowe ekipy i inne będzie gdy grę robi 200 osób. 

shenmue, finale ery psx, kazde gta - raczej nie tworzylo tych gier 20osob w garazu, a potrafily byc nawet bardziej skomplikowane niz ich odpowiedniki obecnie i to bez day one patchy i latania gierek miesiacami po premierze

 

zreszta klocilbym sie ostro o skomplikowanie gier kiedys vs obecnie - graficznie owszem, ostro poszlo do przodu ale same zalozenia gameplayu czy nawet czesto fizyka i mechanika gier bardzo czesto stoi w miejscu, a nawet sie cofa wzgledem tego co bylo np na ps2

 

obecni devi to sa niesamowicie niechlujni, nie ma juz czegos takiego jak dobra optymalizacja u 95% wydawcow, to co potrafili wyczarowac kiedys z zamknietych bebechow to byla magia, a teraz, sick, brzydkie gierki tna, jacys indy devi tworzacy gierki, ktore pociaglaby moja amiga600 narzekaja ze np vita ma za malo ramu (512mb) - np ostatnio anulowano n++, a to powinno na nokii 3210 wrecz smigac

Opublikowano

Suteq: Ale developerów należałoby raczej mierzyć przeciętną miarą. Nie wszyscy mogą być najlepsi w tym co robią, a jeżeli chodzi o gry to nie każdy developer może sobie pozwolić, by jedną grę robić tyle co przeciętnie poświęca swoim grom R, nie mówiąc już o środkach finansowych jakimi na ten cel dysponują.

 

Na szczęście konsole mają tryb czuwania. Od jakiegoś czasu nie wiem co to patch czy aktualizacja.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Gry rockstara przeciez od zawsze były kiepsko zopytmalizowane. To, że remaster GTA V chodzi na PS4 w 30 fpsach to jest żenada.

Opublikowano

ten remaster wyglada i tak lepiej niz spora czesc sandboxow pisana tylko pod nowa generacje wiec nie ma szans, a nawet sie dziwie, ze ktokolwiek oczekiwal by to chodzilo w 60fps

 

zreszta sandboxy na konsolach i 60fps xdddd

Opublikowano

Gry rockstara przeciez od zawsze były kiepsko zopytmalizowane. To, że remaster GTA V chodzi na PS4 w 30 fpsach to jest żenada.

 

Ping-pong i RDR fajnie działały na X360 ;)

Opublikowano

gta5 na ps3/x360 moze i gubilo klatki ale dalej twierdze, ze to byl swiety graal i cud, ze tak wygladajacego sandboxa dalo rade odpalic na tym sprzecie i nawet znosnie w niego grac

 

zreszta gta na konsolach zawsze rozmachem i wizja przekraczalo owczesnie panujace maszynki, nowe gta czy tam rdr (zalezy co wydadza pierwsze) tez pewnie wizualnie zachwyci ale bedzie cielo rowno na ps4/xone i dopiero na neo i scorpio zagramy w pelni komfortowo

Opublikowano

Ostatnio DF robi retro analizy starych gierek. Norma to chyba 15 fps :P

Opublikowano

To akurat prawda. Aktualna generacja jest jedną z lepiej działających jesli chodzi o stabilność. Po prostu kiedyś nikt na to tak nie zwracał uwagi. Przecież jakby wyszła teraz tak chodząca gra jak Shadow of the Colosuss to by ludzie zjedliby Sony i twórców. 

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Albo GTA SA na PS2. (pipi), nawet nie wiedziałem , że ta gra chodzi przez 3/4 czasu w 20 klatkach dopóki nie obejrzałem testu fpsów na yt, a miałem nabite z 500h :pawel:

Opublikowano

gta5 na ps3/x360 moze i gubilo klatki ale dalej twierdze, ze to byl swiety graal i cud, ze tak wygladajacego sandboxa dalo rade odpalic na tym sprzecie i nawet znosnie w niego grac

 

znośnie to grało się w RDR, V poza szybką jazdą w zatłoczonym ruchu miejskim chodziło jak cudo (chyba że ktoś jest debilem który dał sobie wmówić że trwający sekundę drop do 22 podczas wymiany ognia psuje całą rozgrywkę).

Opublikowano

nie zaznał remastera GTA V ten, kto nie grał na pc w 60fpsach, przykro mi. na xboxie pograłem może 3 godzinki, na PC za to było bajecznie.

Opublikowano

Nowa gra Platinum Games:

CqXvUGhUIAAYdXM.jpg

Opublikowano

pewnie wyjdzie sr,aka pokroju legend of korra, transformersy czy zolwie 

Opublikowano

designem mi to star oceany przypomina  :P a te kolory, jakies ruiny, wyglad wybuchow i trawa przypominaja pierwszy zwiastun nowej zeldy 

Opublikowano

Wygląda ok, ciekawe czy to kolejny mały projekt klepany za jakieś śmieszne drobniaki czy coś większego. Tak poszperałem na stronce od CyGames i jest też gra z takim tytułem ale na komórki,coś źle to rokuje XD

Opublikowano

2 postacie troche mi sie z berserkiem kojarza, baba Griffith i Schierke z biczem.

 

Wyglada ok, ale dupy nie urwalo.

 
Opublikowano

Wygląda za(pipi)iście. Mam nadzieje ze nie dlubia przy tym praktykanci od gier na licencji.

Opublikowano

Kolejna gra PG:

 

iOS i Android.

Edytowane przez XM.

Opublikowano

Ostatnio DF robi retro analizy starych gierek. Norma to chyba 15 fps :P

 

 

 

 

Uwielbiam takie materiały o podstawowych wyzwaniach, żeby w ogóle dało się zrobić grę która jakoś wygląda. Tak jak fakt, że Mario ma wąsa, bo nie dało się zrobić wyraźnej twarzy itp. Te akurat wideo są dość pobieżne. Na tle tego, co robiło pierwsze Mario czy Mario 64, ostatnie 10 lat w grach to praktycznie stagnacja technologiczna. Nie pamiętam, kiedy ostatnio grałem w gierkę i pomyślałem: "o wow, można zrobić coś takiego?". Nie wiem, czy cokolwiek poza Fezem przez ten czas.

 

Oczywiście płynna szybka animacja tak naprawdę dla tej firmy jest normą.

Edytowane przez ogqozo

Opublikowano

co to jest uncanny valley

 

termin stosowany w hipotezie naukowej, zgodnie z którą robot, rysunek lub animacja komputerowa wyglądający bądź funkcjonujący podobnie (lecz nie identycznie) jak człowiek, wywołuje u obserwatorów nieprzyjemne odczucia, a nawet odrazę

 

Dolina_niesamowitosci.png

brązowa linia - obiekt nieporuszający się

zielona - ruszający się

Opublikowano

Wiadomo już coś, o nowej serii Namco w stylu Dark Souls? Ostatnio wypadłem z obiegu. 

Opublikowano

2008 - GTA4 i Midnight Club

2009 - Lost & Damned, Gay Tony

2010 - RDR i RDR Undead Nightmare

2011 - LA Noire

2012 - Max Payne 3

2013 - GTA V

2014 - GTA V w 1080p

2015 - GTA V w 60 fps

2016 - kolejny rok czekania na zapowiedź RDR i GTA VI w klimatach Miami Vice i Hotline Miami

 

Piękne podsumowanie ostatniej polityki R* i przykład z WoW po Warcrafcie 3

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.