Opublikowano 19 sierpnia 20168 l Don, jak patrzę na gry Rockstara to twoje argumenty stają się inwalidami.
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l Bansai coś konfabuluje. Chyba uciął sobie komara w trakcie Ciekaw jestem za co te minusy, widać niektórym ciężko się pogodzić z faktem, że to już nie czasy PSX'a i neta na kilobajty. Inne było skomplikowanie gier, gdy tworzyły je 20 osobowe ekipy i inne będzie gdy grę robi 200 osób. shenmue, finale ery psx, kazde gta - raczej nie tworzylo tych gier 20osob w garazu, a potrafily byc nawet bardziej skomplikowane niz ich odpowiedniki obecnie i to bez day one patchy i latania gierek miesiacami po premierze zreszta klocilbym sie ostro o skomplikowanie gier kiedys vs obecnie - graficznie owszem, ostro poszlo do przodu ale same zalozenia gameplayu czy nawet czesto fizyka i mechanika gier bardzo czesto stoi w miejscu, a nawet sie cofa wzgledem tego co bylo np na ps2 obecni devi to sa niesamowicie niechlujni, nie ma juz czegos takiego jak dobra optymalizacja u 95% wydawcow, to co potrafili wyczarowac kiedys z zamknietych bebechow to byla magia, a teraz, sick, brzydkie gierki tna, jacys indy devi tworzacy gierki, ktore pociaglaby moja amiga600 narzekaja ze np vita ma za malo ramu (512mb) - np ostatnio anulowano n++, a to powinno na nokii 3210 wrecz smigac
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l Suteq: Ale developerów należałoby raczej mierzyć przeciętną miarą. Nie wszyscy mogą być najlepsi w tym co robią, a jeżeli chodzi o gry to nie każdy developer może sobie pozwolić, by jedną grę robić tyle co przeciętnie poświęca swoim grom R, nie mówiąc już o środkach finansowych jakimi na ten cel dysponują. Na szczęście konsole mają tryb czuwania. Od jakiegoś czasu nie wiem co to patch czy aktualizacja. Edytowane 19 sierpnia 20168 l przez DonSterydo
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l Gry rockstara przeciez od zawsze były kiepsko zopytmalizowane. To, że remaster GTA V chodzi na PS4 w 30 fpsach to jest żenada.
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l ten remaster wyglada i tak lepiej niz spora czesc sandboxow pisana tylko pod nowa generacje wiec nie ma szans, a nawet sie dziwie, ze ktokolwiek oczekiwal by to chodzilo w 60fps zreszta sandboxy na konsolach i 60fps xdddd
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l Gry rockstara przeciez od zawsze były kiepsko zopytmalizowane. To, że remaster GTA V chodzi na PS4 w 30 fpsach to jest żenada. Ping-pong i RDR fajnie działały na X360
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l gta5 na ps3/x360 moze i gubilo klatki ale dalej twierdze, ze to byl swiety graal i cud, ze tak wygladajacego sandboxa dalo rade odpalic na tym sprzecie i nawet znosnie w niego grac zreszta gta na konsolach zawsze rozmachem i wizja przekraczalo owczesnie panujace maszynki, nowe gta czy tam rdr (zalezy co wydadza pierwsze) tez pewnie wizualnie zachwyci ale bedzie cielo rowno na ps4/xone i dopiero na neo i scorpio zagramy w pelni komfortowo
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l Ostatnio DF robi retro analizy starych gierek. Norma to chyba 15 fps
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l To akurat prawda. Aktualna generacja jest jedną z lepiej działających jesli chodzi o stabilność. Po prostu kiedyś nikt na to tak nie zwracał uwagi. Przecież jakby wyszła teraz tak chodząca gra jak Shadow of the Colosuss to by ludzie zjedliby Sony i twórców. Edytowane 19 sierpnia 20168 l przez _Be_
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l Albo GTA SA na PS2. (pipi), nawet nie wiedziałem , że ta gra chodzi przez 3/4 czasu w 20 klatkach dopóki nie obejrzałem testu fpsów na yt, a miałem nabite z 500h
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l gta5 na ps3/x360 moze i gubilo klatki ale dalej twierdze, ze to byl swiety graal i cud, ze tak wygladajacego sandboxa dalo rade odpalic na tym sprzecie i nawet znosnie w niego grac znośnie to grało się w RDR, V poza szybką jazdą w zatłoczonym ruchu miejskim chodziło jak cudo (chyba że ktoś jest debilem który dał sobie wmówić że trwający sekundę drop do 22 podczas wymiany ognia psuje całą rozgrywkę).
Opublikowano 19 sierpnia 20168 l nie zaznał remastera GTA V ten, kto nie grał na pc w 60fpsach, przykro mi. na xboxie pograłem może 3 godzinki, na PC za to było bajecznie.
Opublikowano 21 sierpnia 20168 l pewnie wyjdzie sr,aka pokroju legend of korra, transformersy czy zolwie
Opublikowano 21 sierpnia 20168 l designem mi to star oceany przypomina a te kolory, jakies ruiny, wyglad wybuchow i trawa przypominaja pierwszy zwiastun nowej zeldy
Opublikowano 21 sierpnia 20168 l Wygląda ok, ciekawe czy to kolejny mały projekt klepany za jakieś śmieszne drobniaki czy coś większego. Tak poszperałem na stronce od CyGames i jest też gra z takim tytułem ale na komórki,coś źle to rokuje XD
Opublikowano 21 sierpnia 20168 l 2 postacie troche mi sie z berserkiem kojarza, baba Griffith i Schierke z biczem. Wyglada ok, ale dupy nie urwalo.
Opublikowano 21 sierpnia 20168 l Wygląda za(pipi)iście. Mam nadzieje ze nie dlubia przy tym praktykanci od gier na licencji.
Opublikowano 21 sierpnia 20168 l Kolejna gra PG: iOS i Android. Edytowane 21 sierpnia 20168 l przez XM.
Opublikowano 21 sierpnia 20168 l Ostatnio DF robi retro analizy starych gierek. Norma to chyba 15 fps Uwielbiam takie materiały o podstawowych wyzwaniach, żeby w ogóle dało się zrobić grę która jakoś wygląda. Tak jak fakt, że Mario ma wąsa, bo nie dało się zrobić wyraźnej twarzy itp. Te akurat wideo są dość pobieżne. Na tle tego, co robiło pierwsze Mario czy Mario 64, ostatnie 10 lat w grach to praktycznie stagnacja technologiczna. Nie pamiętam, kiedy ostatnio grałem w gierkę i pomyślałem: "o wow, można zrobić coś takiego?". Nie wiem, czy cokolwiek poza Fezem przez ten czas. Oczywiście płynna szybka animacja tak naprawdę dla tej firmy jest normą. Edytowane 21 sierpnia 20168 l przez ogqozo
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l co to jest uncanny valley termin stosowany w hipotezie naukowej, zgodnie z którą robot, rysunek lub animacja komputerowa wyglądający bądź funkcjonujący podobnie (lecz nie identycznie) jak człowiek, wywołuje u obserwatorów nieprzyjemne odczucia, a nawet odrazę brązowa linia - obiekt nieporuszający się zielona - ruszający się
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l Wiadomo już coś, o nowej serii Namco w stylu Dark Souls? Ostatnio wypadłem z obiegu.
Opublikowano 22 sierpnia 20168 l Najbliżej tego będzie Necropolis gra podobna do dark souls jednak generowana losowo . Obacz sobie
Opublikowano 23 sierpnia 20168 l 2008 - GTA4 i Midnight Club 2009 - Lost & Damned, Gay Tony 2010 - RDR i RDR Undead Nightmare 2011 - LA Noire 2012 - Max Payne 3 2013 - GTA V 2014 - GTA V w 1080p 2015 - GTA V w 60 fps 2016 - kolejny rok czekania na zapowiedź RDR i GTA VI w klimatach Miami Vice i Hotline Miami Piękne podsumowanie ostatniej polityki R* i przykład z WoW po Warcrafcie 3
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.