Skocz do zawartości

Darkest Dungeon


Rekomendowane odpowiedzi

@Starh tak. Klimat ten sam - wspaniały. Wygląda obłędnie - chciałby kiedyś pierwsze Darkest Dungeon na tym silniku. :fsg:
@Metoda zgodzę się. Zabawa z inwentarzem .... :xboxssie:Szczególnie na Vicie. Ale to trochę, jak w Path of Exile, na PCMR gra się wygodniej, ale na konsoli jest również kapitalną grą, choć bardziej toporną. Nie przeszkodziło to też w:

oQNl9I3.png

:potter::yahoo:

Niestety z klawiszologią na Vicie już problemów nie będę miał. :/

Tak było:

AZjf0Qu.jpeg

Tak jest:

O2hrR7T.jpeg

Padli bosswie na czempionie, padli bossowie na najmroczniejszym, a podczas ogrywania DLC padł również stan gry. :frog:
I tak źle nie mam, ostatni raz sejw sknocił mi się w latach dziewięćdziesiątych grając na pierwszym Szaraku. Niemniej szkoda tych kilkudziesięciu godzin gry :dry:

  • Smutny 3
Odnośnik do komentarza

Podnoszenie statystyk ukazane jest po spełnieniu kilku zależnych.

Dałem swojej muszkieterce, która ma cel. mod. +4 Kapelusz Kanonady dający +8 do statystyki celności i wskoczyło na + dwanaście.
Jest to przedmiot jej dedykowany.

Biorę Flagelanta. Celność modyfikowana +0. Wrzucam mu błyskotkę Sygnet Antenata (+10 do cel.) i jest +10.

Być może dajesz błyskotki, które są podporządkowane warunkom potyczki. Bowiem jeżeli postaci założysz Pierścień Skupienia, to automatycznie statystyki celności się podniosą. Ale już strzała Opowieść na Dobranoc podnosi +15 cel i obrażenia krytycznie tylko będąc na pozycji 4. Podobnie jest z Okiem Proroka.

Gdy wybierzesz Świecę Antenata, bądź Słoneczny Pierścień, to wpływają one na statystyki, ale ty ich nie widzisz w menu wyboru błyskotek, ponieważ podnoszą one zdolności bojowe postaci, gdy w walce zapewniona jest odpowiednia wartość oświetlenia korytarzy (3/4 w tym wypadku).

Reasumując. Dasz postaci Ptasi Kryształ - statystki z miejsca się zmieniają. Dasz postaci Rękawice Awanturnika, statystki w posiadłości się nie zmieniają, ale podczas potyczki tak, przy założeniu, że bohater będzie na pozycji pierwszej. :touche:

 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące temu...

Mam już dość rng w tej zjebanej kurwa grze. 95 % szans do trafienia i 3 postacie z rzędu pudłują, natomiast ja mając od 40-60 uniku przyjmuje wszystko łącznie z krytykami, naturalnie w momencie stresu kurwa losują mi się same negatywne cechy. Idźcie w chuj z tym gównem. Ja rozumiem rng ale to już jest po prostu oszustwo i tyle

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Chyba zapomniałeś o modyfikacjach, standby. :unknown: Tych jest kilka w grze i wpływają one na celność. Powiedzmy, że procentowa skuteczność danego ataku to 80%. Czyli matematycznie jest ona bardzo wysoka. Taka też byłaby w grze przy idealnych warunkach (poziom światła, brak uniku wroga i tym podobne). Jednakże jeżeli unik przeciwnika wynosi powiedzmy 40, to w sposób znaczący obniżona jest skuteczność ataku naszej postaci. Do tego dochodzi też kilka innych czynników (błyskotki dla przykładu). Uwierz, że okolice bliskie 100% wcale nie są taką rewelacją. Komary z Karmazynowej Klątwy nie zawsze się trafi nawet pomimo 130% celności.

Niemniej przy odpowiednim budowaniu postaci, jej rozwoju i mając w pamięci wyliczenia, w późniejszym etapie gwarantuję, że z tą statystyka nie ma problemu.

Świetnym przykładem jest tu postać Trędowatego.:drag: Ów poeta, wojownik ma kiepską celność (bazowa wynosi poniżej 80%). I tak jak wspomniałem. Ta wartość nie oznacza, że trafia prawie 8/10 razy. Jest znacznie gorzej. Jednakże gdy ulepszymy tego bohatera, dodamy mu odpowiednie błyskotki, to pomimo jego ogromnej wady w pierwszych godzinach gry, jaką jest fatalna celność, później trafia raz za razem. :good2:

Sprawa z naszymi unikami wygląda podobnie. Mój Flag potrafi na poziomie styksowym (jest znacznie ciężej niż na podstawowym) potrafi bez problemu 3-4 ataki z rzędu uniknąć. Gdy ma poniżej 40% zdrowia, idzie mu w tym segmencie jeszcze lepiej.

Pamiętaj, że jeżeli masz unik 40%, ale twoją negatywną cechą jest, dla przykładu, dwukrotnie gorszy unik przy poziomie światła poniżej 3/4 wyjściowej wartości, to będziesz widział liczbę 40, ale w mroku tak po prawdzie będzie niższa.

Trzymaj się tam i nie zrażaj się do tej świetnej pozycji. Setki godzin z nią spędziłem, przeszedłem na kilku platformach i uwierz RNG nie jest tu oszukańcze. :empathy:
 

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Mam taki problem z tą grą; kilka postaci ma umiejętność obozową sprawiającą, że nie ma zasadzek podczas obozowania, mimo to pojawiają mi się cztery węże i nic nie mogę na to poradzić. Wkurza mnie to bardzo. Proszę pomóżcie gra jest mega fajna ale tego nie mogę ogarnąć.

 

Proszę podzielcie się wiedzą na ten temat.

Odnośnik do komentarza

BYw9XSp.jpg

"Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę". :drag::potter::touche::pope:

Tak, Łamaczka Tarcz jest postacią, którą nawiedzają podczas obozowania koszmary. Jest to problematyczne, bowiem obozowanie ma wzmocnić postacie, zregenerować ich siły witalne oraz stan psychiczny. Rozbicie obozu jest szalone istotne (szczególnie na najwyższym, styksowym, poziomie trudności, gdzie postacie zgarniają więcej strasu niż na normalnym), a jak uleczeni, wzmocnie i przed bossem mamy stoczyć walkę z mocnymi wężami, no różnie się to kończy.

W każdym razie tych snów jest ograniczona ilość. Po zdobyciu wszystkich wspomnień, koszmary już nie nawiedzają tej wybitnej wojowniczki.
Pokonanie węży gwarantuje zdobycie ich łusek - jedne z najpotężniejszych przedmiotów w grze. Warto je zachować na najcięższe walki w Najmroczniejszym Lochu, ewentualnie na bossów na poziomie czempiona. :diablo:

Sama Łamaczka Tarcz to jedna z najlepszych postaci w grze. Mając dodatek "Kolory Szaleństwa", jest obok takich klas, jak oprych tudzież krzyżowiec, najpotężniejszą jednostką w grze. Zdecydowanie polecam mieć w ogólnym składzie 3 takie postaci, a w drużynie idącej na najbardziej wymagające pojedynki zawsze jedna powinna się znajdować. S-tier.

Edytowane przez Sylvan Wielki
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@Sylvan Wielki Ostatnio dowiedziałem się o istnieniu takiej gierki jak Mistover, czyli wariacja na temat DD ale w japońskim wydaniu. Grałeś może? Wygląda pięknie (ARC systemworks) i ma dobre recki, ale nie da się jej kupić z uwagi na jakieś problemy licencyjne :(.

 


Wersję pudełkową brałbym jak reksio szynkę

 

Mistover physical edition launches January 23, 2020 in Japan - Gematsu

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Dobrze to wygląda, nie zaprzeczę. :notbad:
Jeżeli ktokolwiek z forum posiada tę grę, to chyba tylko @ping.
Nie, nie miałem styczności z tym tytułem. Skusiłbym się rzecz jasna. Stylistyka nie tak mroczna i ciężka, jak w DkD, ale lubie mangę/anime, więc z przyjemnością bym ograł.

Nic to, pozostaje czekać aż wydadzą Dakrest II na konsole.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...