Skocz do zawartości

Torment: Tides of Numenera


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

 

Tu wrzucam wersję dla Wrednego, żeby nie poczuł się pokrzywdzony :D

 

Dzięki :D

Kozak! Ale żeby nie było, muszę również pochwalić polski trailer, nie znam nazwiska, ale głos tego lektora znam świetnie i wypadł zaje.biście.

Całość jednak będę wolał doświadczać po angielsku, ale brawa za zwiastun - polska wersja jest równie dobra, co oryginał.

Odnośnik do komentarza

info nie ma ale podobno ludzie co w bete się bawili (pierwszy akt ) już duzo czasu natrzaskali.  Pewnie coś podobny czas jak pillarsy czyli te 50 h . wątpię aby była tak krótka jak tyranny ale też wątpię w długość pokroju starych crpg z przełomu wieków. 

Odnośnik do komentarza

Czekam na wasze opinie co do jakości wersji konsolowej, głównie chodzi mi o kwestie napisów (żeby nie było trzeba grać z lornetką) i w mniejszym stopniu o sterowanie, chociaż i tak pewnie jak zwykle będę ogrywał na PC. Biorąc pod uwagę charakter gry, to też stawiam na czas min. 50h zabawy

Odnośnik do komentarza

Tak długo robiony tytuł jak Torment powinien starczyć na dłużej niż Tyranny, który był tytułem raczej na szybko robionym, bez większych sidequestów i niedokończeniu najważniejszego wątku fabularnego. W Tormencie nie udało się zrealizować wszystkich celów, ucieli jedno miasto, usuneli crafting i zredukowali ilość kompanów do 6 ale niby zapewniają że wciąż będzie co robić w grze.

Odnośnik do komentarza

crafting przydaje się w action rpg ale tutaj ja nie zamierzam zbyt dużo broni używać więc nie potrzebne. Tego miasta mi tylko szkoda bo czytałem zapowiedź w nowym cda i jeżeli wszystkie miasta będą na poziomie tego  zapowiedzi to będzie  :banderas:   

 

Ja modle się aby gra była od początku do końca do przejścia bez dlc i dodatków. Chcę zamkniętą historię. Tyranny to ewidentna 1 część serii wnioskując po zakończeniu ( w dodatku krótka bo robiona jako projekt dodatkowy) . Tutaj mam nadzieję że tego nam nie zrobią. Planescape to była piękna historia.   

Odnośnik do komentarza

Z kompanami to zawsze była kwestia gustu ale jeżeli chodzi o mnie z reguły zawsze jak dobrałem sobie drużynę na starcie tak grałem do końca. Rzadko się zdarzało żeby później pojawiający się towarzysze w jakikolwiek sposób mnie zainteresowali w walce.

 

Drugie duze miasto wedle słów McComba pojawi się w grze, ale nie będzie pełniło funkcji drugiego huba, po prostu chcieli żeby zachował nam się mroczniejszy klimat z The Bloom.

 

Crafting wyrzucili ale rozbudowali inne elementy jak enigmaty czy artefakty których działanie można łączyć z innymi przedmiotami więc nawet lepsze niż crafting.

 

Boli za to, że nie wydadzą kodeksu lore w grze w takiej formie, jakiej planowali bo zapowiadali jakąś rewolucję względem typowych rpgowych dzienników a tak wydadzą go oddzielnie.

 

Co do tekstu na konsolach dziwię się, że nikt nie pytał chociażby kogoś z PPE kto ogrywał konsolową wersję, na pewno wszyscy by wiedzieli przed premierą.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...