Opublikowano 15 października 20159 l "no SO fajna gierka tylko ten nieszczesny crushed black" - pamietamy [*]
Opublikowano 15 października 20159 l Polepszeń w grafice nie zauważyłem żadnych, tylko ten efekt bluru prze sekundę jak kończymy z kimś rozmawiać. Rozdzielczość ta sama, tekstury również.
Opublikowano 15 października 20159 l Ta stabilna w miare animacja na Ps4 po ostatniej aktualizacji nie pogorszyla czasami w jakis sposob grafy? Jezeli nie to rzeczwiscie brawa sie wreszcie naleza.Nic się nie pogorszyło. Przynajmniej ja nie widzę.
Opublikowano 15 października 20159 l Na XOne teraz to jest dramat...czo ten CDP odwala z tymi łatkami to ja nie wiem.
Opublikowano 15 października 20159 l Polepszeń w grafice nie zauważyłem żadnych, tylko ten efekt bluru prze sekundę jak kończymy z kimś rozmawiać. Rozdzielczość ta sama, tekstury również. To nie efekt, to znak, że gra coś sobie doczytuje i nie powinno tego być. Czasami podczas wędrówek w Novigradzie, z lekko brudną płytą z grą miałem kilkusekundowego blura co kilka-kilkanaście kroków. Przetarcie ściereczką z mikrofibry usunęło problem lepiej niż patche. Edytowane 15 października 20159 l przez Bzduras
Opublikowano 18 października 20159 l Polepszeń w grafice nie zauważyłem żadnych, tylko ten efekt bluru prze sekundę jak kończymy z kimś rozmawiać. Rozdzielczość ta sama, tekstury również. To nie efekt, to znak, że gra coś sobie doczytuje i nie powinno tego być. Czasami podczas wędrówek w Novigradzie, z lekko brudną płytą z grą miałem kilkusekundowego blura co kilka-kilkanaście kroków. Przetarcie ściereczką z mikrofibry usunęło problem lepiej niż patche.Tylko, że gra po wgraniu z plyty idzie całkowicie z hdd, ja na xbox one nie zauważyłem doczytywań ale to pewnie dlatego ze wszystkie gry mam na na usb 3.0 hdd z 7200 rpm. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 18 października 20159 l Kurna wszyscy narzekaja na framerate w wersji na XOne a u mnie po łatce chodzi w uj płynnie z mocno poprawionym zasiegiem widzenia i prawie bez popupu. Wróciłem do wieśka zaraz po łatce z marszu po spędzeniu150h w MGSV 60fps wiec chyba bym zauważył mocne spadki klatek...a dam sobie kuśke uciąć że jest płynniej niż w 1.08 Edytowane 18 października 20159 l przez kudlaty88
Opublikowano 18 października 20159 l Spadki sa raczej tylko w Novigradzie i Oxenfurcie. Pop-up jest widoczny.
Opublikowano 18 października 20159 l Pop-up jest duuuużo mniejszy niz przed patchem a i w novigradzie jest płynnie,tylko przy wbieganiu do miasta lekko przytnie reszta stałe 29-30 klateczek albo juz oslepłem,istnieje taka mozliwość. A w dlc doszedł nowy żółty perk daje + 60 do udźwigu,wczesniej chyba nie było.
Opublikowano 22 października 20159 l Opis patcha 1.11 http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/media/THE%20WITCHER%203/Pdf/patch_1_11_changelog_pl.pdf Czyżby naprawili zadanie z wilkołakiem?
Opublikowano 22 października 20159 l Wilkołak poprawiony, ale czy DLC będą w końcu działać w NG+? Bo wprost tego nie ma napisanego.
Opublikowano 23 października 20159 l odpalam teraz grę i jest łatka (XO) ale nie mogę jej pobrać - błąd aktualizacji bla bla
Opublikowano 23 października 20159 l Hmm u mnie pobrało bez kłopotu ale zeby nie było zadobrze to na NG+ w białym sadzie mam jakieś 10-15 klatek...brawo cdp brawo.Pewnie patch na xone jest zyebany i jutro wrzucą patch do patcha. Ile wam ta łatka ważyła bo pobrało mi tylko 1.4GB na łoniaku a na forum cdp widze ze łatka ps4 ma 17GB wtf? Edytowane 23 października 20159 l przez kudlaty88
Opublikowano 23 października 20159 l ludzie kiedy wy sie nauczycie, ze ps4 zawsze pokazuje laczna ilosc ile zajmuja wszystkie patche w zakladce sciagnia, wazne jest to od ilu giga te sciaganie startuje - tyle faktycznie wazy pojedynczy patch
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.