Skocz do zawartości

Dark Souls III

Featured Replies

Opublikowano

grałeś Mateuszu?

 

 

właśnie czegoś takiego potrzebuje dalsza twórczość Miyazakiego San, odmiany z zachowanym stylu w którym czuje się najlepiej. 

Edytowane przez nobodylikeyou

  • Odpowiedzi 4,5 tys.
  • Wyświetleń 441,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra! Pograłem już wczoraj całkiem konkretnie [na liczniku ponad 10h] więc myślę że można już coś skrobnąć. Bez spoilerów.   Zacznę może od tego że gra wciąż łapie za jaja i nie puszcza, nie czuć t

  • Soulsy w formie cyfrowej? A fuj...     Brakuje mi jeszcze japońskich Demonów...

  • Postanowiłem pobawić się trochę w roleplaying i przedstawiam swoją postać z dzisiaj:   Jezus Chrystus stąpił do Lothric, pakuje oczywiście we Wiarę i czynienie cudów. Postać nastawiona na kooperac

Opublikowano

Jak w to grałeś, to ja na karetkę mówiłem iłyiły, ale podobno dobra gra.

Opublikowano

(pipi)ac story. Lorę do odkrywania zawsze jest głębokie i dużo ciekawsze niż wyłożona na tacy fabuła

Opublikowano

Fabuła ma zostac tak jak do tej pory. Przeciez to jest w ds/bb najlepsze ze jest zrobiona w mega tajemniczy minimalistyczny sposób. 

 

Po bloodborne preorder na DS3 u mnie to pewniak. Kiedy jest dokładna premiera?

Opublikowano

Nie ma dokladnej daty premiery,obstawiam ze bedzie na jesien nastepnego roku

Edytowane przez Mroku333

Opublikowano

(pipi)ac story. Lorę do odkrywania zawsze jest głębokie i dużo ciekawsze niż wyłożona na tacy fabuła

 

dobre lore nie ma nic do niewspółgrania z dobrym story i postaciami. yebać stanie w miejscu.

 

edit:

 

Fabuła ma zostac tak jak do tej pory. Przeciez to jest w ds/bb najlepsze ze jest zrobiona w mega tajemniczy minimalistyczny sposób. 

 

Po bloodborne preorder na DS3 u mnie to pewniak. Kiedy jest dokładna premiera?

 

no my gadaliśmy o czymś zupełnie innym od twórcy DeS, DkS1, BB. szkoda tak trwać tylko przy jednej formule z takim talentem. imo DS3 powinien być ostatnim.

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Fabuła ma zostac tak jak do tej pory. Przeciez to jest w ds/bb najlepsze ze jest zrobiona w mega tajemniczy minimalistyczny sposób. 

 

Po bloodborne preorder na DS3 u mnie to pewniak. Kiedy jest dokładna premiera?

Premiera pewnie w marcu jak było z BB i DSII. 

Opublikowano

No już pierwszy trailer DaS3 zapowiadał premierę na Early 2016, czyli bezpiecznie można obstawiać okolice marca.

Opublikowano

Jedyne co mnie wkurza to ten roll over postaci(I to nie tylko w tej części gry) w zbrojach.

Opublikowano

 

(pipi)ac story. Lorę do odkrywania zawsze jest głębokie i dużo ciekawsze niż wyłożona na tacy fabuła

 

dobre lore nie ma nic do niewspółgrania z dobrym story i postaciami. yebać stanie w miejscu.

 

edit:

 

Fabuła ma zostac tak jak do tej pory. Przeciez to jest w ds/bb najlepsze ze jest zrobiona w mega tajemniczy minimalistyczny sposób. 

 

Po bloodborne preorder na DS3 u mnie to pewniak. Kiedy jest dokładna premiera?

 

no my gadaliśmy o czymś zupełnie innym od twórcy DeS, DkS1, BB. szkoda tak trwać tylko przy jednej formule z takim talentem. imo DS3 powinien być ostatnim.

 

 

Aha, no to jesli tak to jak najbardziej. Mysle ze fajnie by było gdyby ci ludize robili nastepnego Silent Hilla :D Oczywiscie to tylko marzenia niespełnionej głowy ale to mógłby byc dobry shit. Samo zakonczenie bloodborne niby tak proste a jak geniealne IMO 

 

Ale dark souls niech zostanie dark souls. Co do ostatniej czesci to slysząłem ze studio zapowiedziało ze seria ds napewno nie skonczy sie jako trylogia

Opublikowano

Chociaz w sumie najnowsza czescia fatal frame na next geny bym nie pogardził , nie musi byc SH zaraz

Opublikowano

Yano się zastanawiał co oznaczają te cyferki i jest na to odpowiedź:

 

W kwestii samej rozgrywki warto wspomnieć, że jest ona nieco szybsza, niż we wcześniejszych odsłonach, ale wolniejsza, niż w Bloodborne. Ponadto okazało się, że zamiast wskaźnika Człowieczeństwa, w tym samym miejscu widnieje godło Wojowników Słońca. Niestety nie wiemy czy oznacza to całkowity brak mechaniki Człowieczeństwa w Dark Souls III. Ponadto w znanym dobrze interfejsie pojawiła się niewielka ikona z mieczem i liczbą. Związane jest to z systemem Battle Arts. Ma to być coś w rodzaju transformujących się broni znanych z Bloodborne. Oczywiście w tym przypadku miecz w nic się nie zmieni, ale umożliwi wykorzystanie dwóch alternatywnych ataków (można ich będzie użyć tylko 20 razy, ale „pakiet” odnowi się przy ognisku). Co ciekawe, system ten wpłynie także na parowanie ataków w celu wyprowadzenia riposty. Ta będzie teraz dostępna tylko wtedy, gdy będziemy dzierżyć puklerz. Z pozostałych zmian warto odnotować fakt, że w „trójce” zabraknie słynnych mgieł zasłaniających niektóre przejścia, za którymi często krył się boss.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=92951

Opublikowano

 

(...) w „trójce” zabraknie słynnych mgieł zasłaniających niektóre przejścia, za którymi często krył się boss.

No to teraz zamiast 'o, mgła, będzie boss' będzie

IrvU5vo.gif

Opublikowano

No już na tych fragmentach z IGN było tak, że gość otworzył drzwi, które potem się zamknęły i była walka z bossem. 

 

A uciec raczej wątpię żeby się dało. :D

Opublikowano

W Bladborn też nie było mgieł, a raczej żadna walka z bossem nie zaskakiwała tym, że się nagle pojawiała (no, może Cleric Beast jako że na pierwszy raz).

Opublikowano

Czy to znaczy że będziesz mógł uciec z areny bosa?

 

Pewnie pojawi sie mgla zaslaniajaca wyjscie, tak np w BB to rozwiazali, tyle ze w przypadku smierci, wracajac do bossa juz mgla jest. Podejrzewam ze tu bedzie identycznie.

 

A wlasnie, zapomnialem wczesniej napisac o jednej wadzie, znowu wracaja te gigantyczne kafle w lewym dolnym rogu, w BB byl swietny minimalistyczny hud, praktycznie idealny, spelnial swoje zadanie w 100% i w ogole nie wadzil, a tutaj znowu wrzucaja cegly na 1/5 ekranu :(

Opublikowano

Tylko właśnie w Bloodborne nie było w ogóle zaskoczenia z tymi bossami. Widać wąskie przejście i za nim dużą pusta arenę? Ciekawe co tam może być.  :dog:

 

 

A Demon's i Dark Souls w ogóle nie było wiadomo co jest za fogami. Wolę właśnie to rozwiązanie, przechodzenie przez foga wiązało się z jakimś tam ryzykiem.

Opublikowano

no wałśnie przecież mgła nie oznaczała bossa w ds1 i 2, często były zmyłki i za mgłą nic nie było

 

zarazem rzeczywiście często było tak że walka z bossem była w dosyć nietypowym miejscu, chociażby gargulce na dachu albo capra demon w malutkim pomieszczeniu

 

 

 

a z tymi 20 użyciami ciosu specjalnego to w sumie taka wariacja na temat czarów które odnawiają sie przy ognisku

 

tylko powtarzam - zwrócicie uwagę na gameplayu że ten mieczyk i liczba 20 są na tym filmie przypisane do tarczy (która ma znaczek miecza) a jak postać zmienia tarcze na pochodnie to wtedy na górze mieczyk i liczba są na szaro i nie można ich użyć

 

to mnie troche zastanawia. może sugerować że tylko niektóre bronie będą miały ten "super cios" i zakładam że mieczyk nie będzie tylko przy tarczach ale też przy broniach

 

 

a riposty tylko za pomocą puklerza? napewno kozaki które na luzie robiły riposte zwykłą tarczą troche sie zasmucą, ja osobiście jestem cieńki jeśli chodzi o riposty i prawie nigdy ich nie używam

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Tylko właśnie w Bloodborne nie było w ogóle zaskoczenia z tymi bossami. Widać wąskie przejście i za nim dużą pusta arenę? Ciekawe co tam może być.  :dog:

 

 

A Demon's i Dark Souls w ogóle nie było wiadomo co jest za fogami. Wolę właśnie to rozwiązanie, przechodzenie przez foga wiązało się z jakimś tam ryzykiem.

 

W sumie to chyba masz racje. Czesto w DS za mgłami nie było bossa a jakas lokacja. Dawąło to kolejna dawke tajemniczosci, a w BB mimo ze nie bylo mgieł tak jak mowisz po otoczeniu latwo sie bylo domysilic ze zaraz bedzie napier.dalanie

#teammgła

Opublikowano

I wtedy pewnie było tak

 

How+to+nope....+...on+new+player+s+first

Opublikowano

Tylko właśnie w Bloodborne nie było w ogóle zaskoczenia z tymi bossami. Widać wąskie przejście i za nim dużą pusta arenę? Ciekawe co tam może być.  :dog:

 

 

A Demon's i Dark Souls w ogóle nie było wiadomo co jest za fogami. Wolę właśnie to rozwiązanie, przechodzenie przez foga wiązało się z jakimś tam ryzykiem.

 

prócz pjerdyliarda pomarańczowych wiadomości....

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.