Skocz do zawartości

NieR: Automata

Featured Replies

Opublikowano

Może po prostu nie zrozumiałeś fabuły i tyle, bo fabularnie jest to jedna  z najlepszych gier jakie kiedykolwiek wyszły. Quest z babcią w latarni zjada wszystkie 3 odsłony FF XIII bez popity fabularnie, a jest to tylko quest.

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Wyświetleń 255,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No ograne, co mogę powiedzieć po 30h, potężne 6+/10.   Może te gra jest dobra ale ja już nie trawię japońszczyzn?   - Cały ten zamysł z route A B C jest o kant ch/uja rozbić, nie w

  • Skończyłem skurczybyka i jeśli mam być zupełnie szczery, to gra nie zrobiła na mnie aż takiego wrażenia, jak na niektórych w tym temacie. Ale powiem też, że nie zrobiła na mnie takiego wrażenia, jak

  • Ależ można shoty strzelać, idealny tytuł dla zwyroli.    

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Z pssite.

 

Grę przedstawi Yoko Taro oraz Yosuke Saito 29 października o godzinie 11:00. Na specjalnym panelu mamy zobaczyć nowe materiały oraz dostać nowe informacje na temat tej produkcji.

Opublikowano

Grę praktycznie całkowicie developuje Platinum Games. Powraca kompozytor i character designer jedynki. 

 

When it was first announced at E3, the PS4 sequel to Nier sounded as if it was a project being co-developed by both Square Enix and Platinum Games. In fact, the game is essentially an in-house Platinum project that's being directed by Taro Yoko, the Square Enix staffer who also directed the original.
 
"Yes, the development is mostly taking place here at Platinum [in Osaka], and in our Tokyo office," designer Yasuhisa Taura tells GameSpot. "But we are of course getting help from Square Enix, and the composer for the original game is back to make new music. Also, the character design is being done by Akihiko Yoshida who works on CyDesignation, so we are borrowing people from other companies. But the majority of development is being done here."
Taura's history is with action games, which he says he is leveraging to "make a combat system that is more fun than the original game's and that also blends into the story." We also know it's still going to be weird.
 
Nier was not just an action game, but also a role-playing game, something that is presenting Taura with new challenges. "This is the first time I've gotten to work on an RPG, so it brings a lot of interesting new elements with it," he says. "I've had a lot of fun playing around with that kind of system design."

 

 

Opublikowano

 

Grę praktycznie całkowicie developuje Platinum Games. Powraca kompozytor i character designer jedynki. 

 

[...}designer Yasuhisa Taura[...]

 

 

 

 

Widzę Gamespot tworzy nowych pracowników w Platinum :D

Chodzi przecież o Takahisę Taurę, który był odpowiedzialny chociażby za MGS:R. Editorial staff at its best.

Opublikowano

NieRa jedynki nie bylem w stanie skonczyc, ale muzyke do dzis mam na kompie. Jezeli z dwojki wyjdzie kupa to przynajmniej OST bedzie wart uwagi.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

NieR 2 oficjalnie będzie nosił tytuł NieR Automata. Pojawiły też się nowe informacje:


http://www.novacrystallis.com/2015/1...nier-automata/
 

 

As Famitsu leaks come in, the next NieR game is reportedly title as “NieR Automata”. Nier Automata takes place on the devasted planet earth, and a battle between Androids created by humans, against the “Machine organisms” sent by the enemies of mankind.

In the upcoming Famitsu magazine, it apparently shows the characters and setting by Akihiko Yoshida. A character who appears to be the protagonist is called “Yorha #2 Type B” and holds both a sword and great sword. Long ranged attacks are made possible by a system called “pods”.

More information is due to come during Paris Games Week this week.

 

Opublikowano

Screeny i nowe ilustracje:

http://gamestalk.net/nier-automata-3/

 

W skrócie: akcja dzieje się w dalszej przyszłości. Ludzkość zostaje wykurzona z Ziemi na księżyc przez obcych, którzy do walki używają "mechanicznych form życia". By odbić planetę stworzone zostają androidy typu Yorha mające przełamać wojenny pat.

Edytowane przez Enkidou

Opublikowano

Podoba mi się desing bohaterki.

Jaranko :banderas:

Opublikowano

game design: Takahisa Taura (Metal Gear Rising) 

 

i to widać :fsg:

 

W2dBxsK.png

PBLIGHK.png

 

 

Edytowane przez nobody

Opublikowano

Tak w ogóle to było gdzieś potwierdzone, że to będzie RPG? 

Żeby PG nie zrobili z tego slashera czasami :F

Opublikowano

Łogień. Jak fabuła będzie trzymała poziom jedynki to mamy konkretnego exa. O system walki się nie boję. W końcu Platynowi.

Opublikowano

Scenariusz i historia Taro, walka od pana z MGS:R, design Yoshidy i muzyka Okabe :fsg:

Opublikowano

Brakuje takich gier, jedynka była wg mnie  (i pewnie nie tylko) jedną z najbardziej niedocenionych gier na PS3.

Dwójka zapowiada się wybornie:) już w głowie mam Kaine Theme :D

Opublikowano

Nie mogę się doczekać. Kozak ex. :fsg:

Opublikowano

 

Jedyne co mi się nie podobało w jedyneczce, to system walki. Za który teraz odpowiada Platinum Games.

 

 

 

GOTY.

 

RedCrazyInexpectatumpleco.gif

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

MGR2 normalnie ten system walki!!!

Przyszły rok przekur.wisty dla fanów slasherów - Ni-OH, Nier, jeszcze może cos wskoczy i wreszcie zaczyna się dziac w temacie!


Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.